Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 10 van de 21 EersteEerste ... 8910111220 ... LaatsteLaatste
Resultaten 91 tot 100 van de 209

Onderwerp: Op de bonnefooi of juist niet?

  1. Top | #91
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Hotelovernachtingen; hier boeken of ter plekke regelen?

    We boeken alle hotels van te voren.
    We willen gewoon zeker weten dat we een van te voren uitgezochte slaapplek hebben.
    Van te voren kijken wat het hotel te bieden heeft, wat is er in de buurt te doen, welke restaurants zijn er kortbij, even op Google Earth kijken hoe de buurt er uit ziet.
    Ik kijk ook naar de commentaren op Tripadvisor. Je kunt er uiteraard niet blind op vertrouwen maar als er veel klachten zijn of weinig sterren gaan er toch een paar alarmbellen rinkelen.
    Zou het werkelijk zo zijn dat een hotel tegenvalt kun je altijd je koffers pakken en een ander stekkie opzoeken. Die paar extra dollars zullen een vakantie ook niet maken of breken.
    Als ik de ervaring van Wippelgem lees zie ik mijn geest al kruipen.
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  2. Top | #92

    Standaard Re: Hotelovernachtingen; hier boeken of ter plekke regelen?

    Dank voor al jullie adviezen!

    Wordt waarschijnlijk gewoon Orlando vooraf boeken en de rest wel zien....Vind ik ook zijn charmes hebben !!!
    Natasja, mooie foto's !! Zijn dat B&B's op Key west of ergens anders in Florida?! Ik ga gelijk eens Paradise Inn opzoeken....ik heb wel al wat hotels met prijzen en adressen opgeschreven, zodat we wel ergens naartoe kunnen rijden als we in een plaats aankomen..is het niets, dan door naar het volgende adres..of wellicht komen we onderweg zelf al wat tegen..

    mochten jullie nog wat aanraders hebben wat betreft B&B's, please let me know!!

  3. Top | #93
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    90

    Standaard Re: Hotelovernachtingen; hier boeken of ter plekke regelen?

    Martes,

    Wij zijn de afgelopen 14 jaar bijna ieder jaar wel in Amerika geweest, meestal in de Oostelijke staten, Georgia, North and South Carolina, Mississippi, Alabama, Louisiana en vaak in Florida. Het eerste jaar (in 1994) hebben we vanuit Nederland voor 3 weken een Motel geboekt. Daarna alleen nog maar op de bonnefooi geweest en ik kan niet anders zeggen dan dat dat uitstekend bevallen is en nog steeds bevalt. Soms verdient het wel aanbeveling om de eerste en de laatste overnachting van te voren vast te leggen, vooral de eerste nacht is raadzaam, je hebt dan een adres wat je op je "visawaiver" kunt zetten en je hoeft dan als je aankomt niet naar een hotel te zoeken.
    Iedereen heeft zo zijn eigen idee hierover, wij zouden niet anders meer willen, je bent nl op deze wijze erg flexibel en als het ergens niet bevalt, of het weer wordt slecht, stap je in je auto en ben je zo vrij als een vogel om ergens anders naar toe te gaan.
    Let wel op dat in sommige plaatsen maar beperkt aanbod is en het wel eens druk kan zijn, dan is er weinig te vinden of je betaalt iets meer dan je eigenlijk had geplanned, dit kan je in de Keys overkomen.
    Hou ook goed de coupon boekjes in de gaten (zie de diverse topics op dit forum hierover) en wie weet op wat voor een leuke plekken je allemaal komt.
    Veel plezier in November en wie weet misschien zijn wij rond die tijd ook wel weer in Florida.

  4. Top | #94

    Standaard Re: Hotelovernachtingen; hier boeken of ter plekke regelen?

    Dank je !
    Ja ik zal de couponboekjes in de gaten houden (maar heeft voor mij nog weinig zin om voor november te kijken, denk ik?)..Maak me ook het meeste "druk" om de Keys, de rest geloof ik wel...Zie nu ook dat op de dag dat wij gepland hebben naar de Keys te gaan het Veteran's day is...een feestdag dus....Betekent dit eigenlijk dat er dan weinig leuks te vinden (of voor de hoofdprijs?) of valt zo'n Veteran's Day wel mee...ik kan me er weinig bij voorstellen, ik geloof dat we hier met Dodenherdenking of Bevrijdingsdag genoeg hotels kunnen vinden, maar de Amerikanen zitten natuurlijk net ff wat anders in elkaar....Is dit nou zo'n dag dat je er als Amerikaan op uit gaat??

  5. Top | #95
    Florida Groupie Yvet's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    622

    Standaard Re: Hotelovernachtingen; hier boeken of ter plekke regelen?

    Als je couponboekjes wilt hebben moet je daarvoor gewoon in Orlando gaan kijken, dar heb je de eerste dagen dan toch wel even de tijd voor.

    Waar je die boekjes kunt vinden:
    Waffle House, IHOP, Benzinestations, Walmart enz enz enz.

    December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
    Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise


  6. Top | #96
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Berichten
    55

    Standaard Re: Hotelovernachtingen; hier boeken of ter plekke regelen?

    Wij willen tussen 21/12 en 24/12 3 hotelovernachtingen boeken. Kan iemand mij vertellen of het dan, net als in de Disneyparken, extra druk is? Dus dat je beter toch nu al kan boeken? Ik heb wel al een beetje gezocht en ook wel wat goedkopere hotels gevonden. Dat is voor ons het belangrijkste, omdat we er toch alleen maar slapen. Heeft iemand ervaring rond deze periode?

    Groetjes, Claudia

  7. Top | #97
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Hotelovernachtingen; hier boeken of ter plekke regelen?

    Ja, kijk al die mensen die de Disney- en andere parken bezoeken moeten ook ergens slapen, dus.....

    Knaapje
    Laatst gewijzigd door knaapje; 18-07-08 om 00:00.

  8. Top | #98
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Berichten
    55

    Standaard Re: Hotelovernachtingen; hier boeken of ter plekke regelen?

    Ik vergeet er bij te zeggen, dat ik bedoel in plaatsen zoals Miami, Naples en Sarasota. Daar willen wij nl. nog overnachtingen maken in de week voor kerst. Dat het dan in de buurt van de disneyparken druk is, snap ik ook wel, uiteraard moeten die mensen ook ergens slapen... :-)

    Groetjes, Claudia

  9. Top | #99
    Florida Groupie Yvet's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    622

    Standaard Re: Hotelovernachtingen; hier boeken of ter plekke regelen?

    Net zoals in Nederland zijn die weken veel mensen vrij.......

    Mijn advies is dus van te voren boeken, maar dat is gewoon logisch 1+1, wil je extra avontuurlijk zijn of is motel 6 ook goed genoeg, ga dan op de bonnefooi.....

    December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
    Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise


  10. Top | #100
    Florida Groupie Natasja L.'s Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Momenteel woonachtig in Great Falls, VA, USA.
    Berichten
    320

    Standaard Re: Hotelovernachtingen; hier boeken of ter plekke regelen?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yvet Bekijk Berichten
    wil je extra avontuurlijk zijn of is motel 6 ook goed genoeg, ga dan op de bonnefooi.....
    In al die jaren dat wij op de bonnefooi reizen, hebben wij nog nooit uit hoeven te wijken naar een Motel 6. Gelukkig maar!! Er zijn zo veel hotels/B&B's in Florida, dat Motel 6 echt niet nodig is!! Avontuurlijk hoef je er ook niet voor te zijn. Onder avontuurlijk reizen, versta ik persoonlijk iets anders, zoals bijvoorbeeld backpacken in Australië ofzo. Niet rondrijden in Florida, op zoek naar één van de vele hotels.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •