Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 20 van de 21 EersteEerste ... 1018192021 LaatsteLaatste
Resultaten 191 tot 200 van de 209

Onderwerp: Op de bonnefooi of juist niet?

  1. Top | #191
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Op de bonnefooi of juist niet?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sammy1981 Bekijk Berichten
    Hoi,
    Wij zijn de 2 x dat we naar Amerika zijn gegaan ook op de bonnefooi gegaan en dat is prima bevallen, we zouden niet anders willen.
    Ook met de kerst???
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  2. Top | #192
    Stamgast Michael's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    208

    Standaard Re: Op de bonnefooi of juist niet?

    Ik ben het met Corrus eens. De kerstperiode is erg druk en de kans dat je veel (vakantie) tijd kwijt gaat zijn met zoeken naar een overnachtingsplek is een feit. Maar de Walmart verkoopt in ieder geval ook outdoor equipment :twisted:
    Wij gaan binnen 2 weken weer kerstvieren en druk dat het dan is! Maar wel helemaal geweldig die sfeer en met niets te vergelijken \\/

  3. Top | #193
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Op de bonnefooi of juist niet?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door randje35 Bekijk Berichten
    Wij zaten in het Best western hotel BW Hibiscus heette dat.
    Fijn hotel hoor, en betaalbaar.
    Kan het alleen maar onderschrijven.
    Afgelopen oktober ( werkdagen) $ 90 incl TAX en een redelijk goed ontbijt voor een kingsize kamer met aparte woonkamer, slaapkamer en kleine pantry met koelkast, micro en spoelbak. Voor 4 kamers een gedeeld terras.
    Wel maanden van tevoren rechtstreeks geboekt.

    Knaapje

    Sorry, misschien een beetje off-topic.

  4. Top | #194
    Newbie
    Ingeschreven
    Jul 2014
    Locatie
    Kaatsheuvel
    Berichten
    6

    Standaard Hotels op bonne fooi in April???

    Zoals het er nu naar uit ziet zullen wij volgend jaar April voor het eerst de USA betreden en wel Florida!
    We zijn druk aan het inlezen en uitzoeken en merken vooral ook op forums dat, buiten je eerste overnachting, het verder populair is (gezien budget) je hotels pas ter plaatste te reserveren....
    Aangezien wij in een populaire maand zullen gaan, vragen wij ons af of dat in April ook nog goed te doen of dat dan de wat goedkopere hotels ( maar oh zo sfeervol) in bv De Keys en Miami al ver vol zitten???
    Even voor de duidelijkheid, zullen waars volgende plaatsen aandoen: Orlando, St Augustine, Crystal River, Sarasota, Fort Myers, Key Largo, Key West, Fort Lauderdale, Miami beach.


    Het zal voor ons een heel andere manier van vakantie vieren zijn, maar willen wel weten waar we goed aan doen. Zie bv voor deze week veel aanbiedingen ( even gekeken om een idee te krijgen wat er nog vrij was) maar dat is in Juli. Hoe is dat in April??


    Need you guys


    Carin

  5. Top | #195
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Re: Hotels op bonne fooi in April???

    Begin april is het nog springbreak in Florida. Dat betekend dat het in vele kustplaatsen druk is. Over het algemeen is het nog wel te doen om op de bonnefooi te gaan. Priceline en Hotwire kunnen je helpen maar ook bonnenboekjes die je bij restaurants en tankstations mee kan nemen.

    Veel plezier met de voorbereiding.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  6. Top | #196
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Op de bonnefooi of juist niet?

    Rond Pasen is het ook altijd druk.

  7. Top | #197
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    90

    Standaard Re: Op de bonnefooi of juist niet?

    Hoi Carin, Dat moet geen enkel probleem zijn, er zijn zoveel hotels in Florida, alleen in Key West zou het een probleem kunnen zijn, omdat daar nu eenmaal veel minder is. maar in alle overige genoemde plaatsen moet lukken.
    Ik wil je daarnaast adviseren als je op de "bonnefooi" gaat om de coupon boekjes van de hotels goed door te kijken, daar staan voldoende mogelijkheden in. Wij hebben in het verleden vaak genoeg met onze kinderen zo rondgereisd in Florida (en andere Staten) en eigenlijk (op een enkele uitzondering na) altijd hele goede slaapplekken kunnen vinden.

  8. Top | #198
    Stamgast robisjo's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Locatie
    vlakbij Amsterdam
    Berichten
    205

    Standaard Re: Op de bonnefooi of juist niet?

    Zoals hieronder ook al staat zou ik vooral in het weekend op de keys van te voren boeken.
    Wij hebben op Key west al een keer gehad dat we op het laatste moment de hoofdprijs moesten betalen voor een hotelkamer.

    Sjon en Bianca

  9. Top | #199

    Standaard Re: Op de bonnefooi of juist niet?

    Hoi Carin,

    mooie reis ga je maken. Wij zijn net een paar dagen terug van een identieke reis, op de bonnefooi. Geen idee hoe 'anders' april is t.o.v. juni, maar ik kan mij niet voorstellen dat je problemen gaat hebben met boeken, zelfs niet op Key West. Wij deden het als volgt: we hadden overal het plan een paar dagen te verblijven. De avond voordat we naar onze volgende bestemming vertrokken, pakten we de iPad er bij en zochten we waar we de volgende dag heen wilden rijden. Vervolgens boekten we iets via hotwire of booking.com. Werkt perfect, veel vrijheid, nooit hoofdprijzen hoeven betalen en het aanbod in Florida is enorm.

    Ik vind overigen coupons voor overnachting charmanter klinken dan het daadwerkelijk is. We hebben het een paar keer geprobeerd, maar onze ervaring was dat hotels ze niet altijd aannemen en dat de prijs niet altijd aantrekkelijker is dan via internet. Mijn bescheiden mening is dat het internet (zeker sites als hotwire en priceline) coupons (voor overnachtingen) heeft ingehaald.

    Veel plezier en succes met voorbereiden!

  10. Top | #200
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Op de bonnefooi of juist niet?

    Ik denk persoonlijk dat je juni niet kunt vergelijken met april. Juni is laagseizoen terwijl de eerste helft van april nog hoogseizoen is. Wij zijn in juni ook op de bonnefooi geweest, geen enkel probleem. In april zou ik het er niet op wagen, zeker niet in Key West.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •