Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 14 van de 21 EersteEerste ... 41213141516 ... LaatsteLaatste
Resultaten 131 tot 140 van de 209

Onderwerp: Op de bonnefooi of juist niet?

  1. Top | #131
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Berichten
    102

    Standaard Re: Hotels van te voren boeken of ter plaatse?

    Wij gaan op 2 juli naar Florida. We vliegen op Orlando en willen dan eerst een weekje rondtouren alvorens we voor 2 weken een villa in Orlando huren.
    De eerste nacht willen we een hotel in Orlando boeken (vanuit Nederland) maar de overige nachten willen we gewoon kijken waar we uitkomen op ons rondje en dan vervolgens ter plekke een slaapplaats regelen. Is dit goed te doen in deze periode van het jaar. We gaan met 2 volwassenen en 2 kinderen.

    Graag jullie advies.

  2. Top | #132
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Hotels van te voren boeken of ter plaatse?

    Een welgemeend advies; lees de voorgaande 75 berichten in dit topic eens door, en je zult heel veel wijzer worden :-).
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  3. Top | #133
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Berichten
    102

    Standaard Re: Hotels van te voren boeken of ter plaatse?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit Bekijk Berichten
    Een welgemeend advies; lees de voorgaande 75 berichten in dit topic eens door, en je zult heel veel wijzer worden :-).
    Ik heb de meeste berichten gelezen. Ik kom vervolgens tot de conclusie dat het goed te doen is om ter plaatse te boeken in april/ mei. Waar ik naar op zoek ben of dit ook in juli te doen is, de amerikanen hebben dan Summer Break.

    Vandaar mijn vraag.

  4. Top | #134
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Locatie
    Naarden-Bussum, NL
    Berichten
    15

    Standaard Re: Hotels van te voren boeken of ter plaatse?

    Mijn ervaring is, dat dat prima te doen is... (En volgens mij ontwijken Amerikanen in juli Florida juist, omdat 't ze te warm is. En 't is dan overal lekker weer, dus ze hoeven niet per se naar 't zuiden.)
    - Neem evt. je ANWB-lidmaatschapskaart mee. Bijna overal krijg je tot 20% 'AAA' korting,
    - Probeer vooraf tarieven te checken op bijv. www.hotels.com en/of www.expedia.com,
    - Scoor bij de Denny's onderweg "Groene Boekjes" met kortingscoupons, of zoek korting via www.roomsaver.com
    Laatst gewijzigd door Vranz; 18-09-09 om 11:34.

  5. Top | #135
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Hotels van te voren boeken of ter plaatse?

    Tja ik ben een fan van van te voren boeken,weten wat je krijgt en vooral weten waar je slaapt.
    Als je je vakantie toch aan moet passen aan :" ik moet niet te laat op de dag om een hotel gaan zoeken" verspeel je wel heel veel vakantie tijd.
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  6. Top | #136
    Florida Groupie pumi1000's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Locatie
    noord-brabant
    Berichten
    406

    Standaard Re: Hotels van te voren boeken of ter plaatse?

    ik heb ook 3 hotels nu al gereserveerd en 2 al hier betaald, daar kreeg ik een mooie vaste prijs voor. Je bent over het algemeen er toch alleen maar om te slapen!! En je hoeft daar niet meer te zoeken. Voordeel met vaste prijs hier is dat je niet van de dollar meer afhankelijk bent.

  7. Top | #137
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Berichten
    18

    Standaard Wie heeft er bonnefooi ervaring?

    Hoi!

    Wij gaan in mei met zijn 3en naar Florida en willen dan een week in St. Pete Beach aan de Golf van Mexico verblijven.
    Nou vind ik het zo moeilijk een hotel te kiezen dus vroeg ik me af of het verstandig zou zijn er gewoon op de bonnefooi heen te gaan en een bonnenboekje met korting bij de Mc Donalds te scoren en zo een leuk hotel te vinden.
    We hebben een zoon van 9 dus normaal gesproken zou ik voor zekerheid gaan.
    Ik hoor verhalen dat de hotels stukken goedkoper zijn als je ze niet reserveert en je betaalt de dollarprijs....

    Wat is wijsheid???

    Alvast bedankt voor je reactie!

  8. Top | #138
    Stamgast vondutchga's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    Kissimmee
    Berichten
    183

    Standaard Re: Wie heeft er bonnefooi ervaring?

    Voor de eerste nacht zou ik wel wat regelen, de rest kan ter plaatste. 10 jaar geleden op mijn eerste trip naar de states (atlanta) niets geboekt, blijkt er niet een gigantische conventie te zijn, geen kamer te vinden!!!!!

    Of het goedkoper is weet ik niet, vaak zie je wel aanbiedingen als ze niet alles volgeboekt hebben.
    01010010011010010110001101101000011000010111001001 10010001000000010100100110111101101110011001000110 0101001011100101010101010011

  9. Top | #139
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Wie heeft er bonnefooi ervaring?

    Wanneer ga je in mei? Ik neem aan schoolvakantietijd? Houdt rekening met de drukte rond Memorial Day, ook met Moederdag kan het druk zijn. Mei is een polulaire maand, denk aan de schoolvakanties. Ze zijn hier niet gek en weten precies wanneer wij graag komen. Dus de kans dat de kamerprijzen erg laag zijn in die periode, is helemaal niet zo waarschijnlijk. Het conventieverhaal van vondutchga hebben wij ook meerdere malen tijdens trips meegemaakt. Bonnenboekjes zijn ouderwetsch, priceline is je ware......en je betaalt ook de dollarprijs. Vergeet ook niet dat er, wanneer het druk is, plotsklaps geen reductiebon meer geldig is en je de hoofdprijs betaalt. Ook als je 's avonds laat aankomt, het slecht weer is en ze een kind zien, kan het zijn dat er plots geen couponaanbiedingen meer zijn. Jij zit immers omhoog en wil naar bed....Tot slot, ook via de hier bekende aanbieders kan je tegen zeer aantrekkelijke tarieven boeken hoor.



  10. Top | #140
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Berichten
    18

    Standaard Re: Wie heeft er bonnefooi ervaring?

    Bedankt voor jullie reactie!

    Ik heb zojuist geboekt via booking.com........ga toch voor zekerheid!

    Alexje



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •