Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 21 van de 21 EersteEerste ... 11192021
Resultaten 201 tot 209 van de 209

Onderwerp: Op de bonnefooi of juist niet?

  1. Top | #201
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2014
    Locatie
    Randstad
    Berichten
    9

    Standaard Re: Op de bonnefooi of juist niet?

    In september gaan we zeker altijd op de bonnefooi. Hele fijne hotels uit het gratis couponboekje van het tankstation geregeld, vaak voor rond de $50,-
    We vroegen altijd eerst de prijs gewoon, als die lager dan de coupon was zeiden we natuurlijk niets, anders toverden we die tevoorschijn. In Miami en Key West zaten we uiteraard wel duurder.

  2. Top | #202
    Newbie
    Ingeschreven
    Nov 2014
    Locatie
    Noorden van Antwerpen
    Berichten
    1

    Standaard Motel niet vooraf boeken in juli. Goed plan of niet aan te raden ?

    Hoi,
    Nu mijn stiefdochter mee op vakantie gaat, willen we in juli naar Florida. Ik ben er zelf al een paar keer geweest (niet in schoolvakanties) en toen boekten we vooraf nooit een motel. Nooit problemen mee gehad en altijd een leuke, betaalbare slaapplaats gevonden.
    Nu vroeg ik me af of dat in juli ook een goed plan is. Of raden jullie aan om toch maar vooraf te boeken . Omdat we willen rondrijden en niet exact weten hoelang we waar gaan blijven, is vooraf boeken voor ons wat minder handig.
    Graag jullie ervaringen. Ook leuke motels mogen jullie steeds doorgeven (noordelijker dan Orlando willen we niet gaan maar wel westkust en oostkust).
    Al bedankt
    Jessica

  3. Top | #203
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    871

    Standaard Re: Motel niet vooraf boeken in juli. Goed plan of niet aan te raden ?

    Katje, er zijn vele boekingssites, zoals bookings.com, hotels, com enz.
    Maak bij 1 van die sites een account aan.
    En dan lang of als je niet precies weet wanneer kort, voor je gaat een motel zoeken.
    Dat werkt goed.

  4. Top | #204
    Stamgast robisjo's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Locatie
    vlakbij Amsterdam
    Berichten
    205

    Standaard Re: Hotels op bonne fooi in April???

    Wij hebben in 2004(tijdje terug alweer) in juli/augustus alle hotelovernachtingen op de bonnefooi gedaan.
    Wij maakten destijds veel gebruik van roomsaver coupons.
    Wij hadden alleen problemen op Key West waar we toevallig in het weekend waren.
    Voor de rest geen problemen gehad.

    Sjon en Bianca

  5. Top | #205
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    871

    Standaard Re: Op de bonnefooi of juist niet?

    Maar Robisjo, dat was 2004. Tegenwoordig vind je veel meer aanbiedingen via zoekmachines. Trouwens ook roomsavers vind je ook op internet.
    Laatst gewijzigd door Frans1949; 12-11-14 om 19:57.

  6. Top | #206
    Newbie
    Ingeschreven
    Nov 2014
    Berichten
    9

    Standaard Re: Op de bonnefooi of juist niet?

    Wij willen half februari begin maart naar Florida gaan. De planning is om naar Miami te vliegen en vanaf daar een rondreis te maken. Nu vragen we ons af of er in deze periode genoeg motels vrij zijn of dat we van te voren moet boeken. (of zijn er plaatsen waar het wel aan te raden is.) Wat adviseren jullie voor deze periode?

  7. Top | #207
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Op de bonnefooi of juist niet?

    Het is hoogseizoen voor Florida dus ik zou van tevoren boeken. Als je ook naar Key West wilt en in het weekend zou ik het nu gelijk al vastleggen.

  8. Top | #208

    Standaard Re: Op de bonnefooi of juist niet?

    Wij hebben afgelopen september Florida aangedaan. We hebben een rondtrip gedaan en alleen de eerste nacht geboekt en de laatste week een villa in Kissimmee. Elke ochtend gingen we dan bekijken waar wij heen wilden en boekten dan een hotel daar in de buurt via de Booking.com app.

    Wij reizen altijd op de bonnefooi. Geeft je veel meer vrijheid en kun je langer op plekken blijven die je bevallen en snel weer weg gaan als het niks is. Aanrader!

  9. Top | #209
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    64

    Standaard Re: Op de bonnefooi of juist niet?

    Zo doen wij het ook altijd. Eerste nacht in Nederland boeken en daarna via Expedia van dag tot dag, afhankelijk waar we denken uit te komen. Werkt prima.
    Zeker in Florida, hotels/motels in overvloed!
    Alleen voor Key West zou ik aanraden wat ruimer van te voren te reserveren, in ieder geval als het om de vrijdag/zaterdag gaat.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •