Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 43

Onderwerp: [Hotel] Hyatt Regency International Drive (voorheen The Peabody), Orlando

  1. Top | #11
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: The Peabody Ducks

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mickey99 Bekijk Berichten
    Weet iemand toevallig ook of er vaste tijden zijn voor het eenden ritueel??
    Groetjes,
    Sonja
    Op hun homepage staat dat ze in de morgen om 11.00 uur naar de fontein komen vanuit de lift, en dan om 17:00 uur er weer uit terug naar de lift. :-)

    Zie hieronder de orginele text;

    Each morning, promptly at 11 a.m., the hotel's atrium lobby is the scene of a remarkable ritual. In a special elevator, the five North American mallard ducks, four hens and one drake, comprising The Peabody Ducks, descend from their $100,000 penthouse Royal Duck Palace.

    When the elevator doors open, The Peabody Ducks, accompanied by their crimson-and-gold-braid-jacketed Duck Master™, take up their positions on a plush red carpet and begin The March of The Peabody Orlando Ducks to the strident tones of John Philip Souza's King Cotton March.

    At 5 p.m., the procession is reversed, The Peabody Orlando Ducks marching back to their special elevator, then to their Royal Duck Palace for dinner and a quiet evening together.

  2. Top | #12
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: The Peabody Ducks

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mattrob Bekijk Berichten
    Ik ben er ook al twee keer geweest (zie ook mijn reisverslag :mrgreen: ),
    Ga ik nu zeker doen :-)

    de laatste keer zelfs in het hotel geslapen \\/ ! Prachtig hotel en via Priceline redelijk betaalbaar (volgens mij iets van $ 75 of zo), terwijl het echt luxe is ! En inderdaad, je kan gewoon de lobby inlopen en kijken. Je kan zelfs op het dak (bij de tennisbanen) naar hun 'paleis' kijken waar ze overnachten (en eind van de middag worden ze daar dus naartoe gebracht).
    Oohh dat is nog leuker zal ik dan ook zeker doen.

    Erg leuk om te zien, en ook nog eens gratis dus :-D !
    bedankt voor de tip!!

  3. Top | #13
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: The Peabody Ducks

    Je kan het schouwspel overigens ook bewonderen in het Peabody Memphis en Peabody Little Rock (Arkansas)
    Eric

  4. Top | #14
    Florida Groupie kol's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    319

    Standaard Re: Hotelervaring gevraagd: Peabody

    Ik lees net op Bidding for Travel dat er bij de Peabody alleen nog maar Valet Parking is voor $18,- per dag. (plus nog de $10.- resort fee.) Is er iemand nog recent in de Peabody geweest en kan mij hier meer over vertellen?

  5. Top | #15
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Hotelervaring gevraagd: Peabody

    Hm ... ben ik ook wel benieuwd naar ... Overigens, was volgens mij een redelijk groot parkeerterrein, dus aan de andere kant misschien wel relaxed !
    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-10-08 om 13:38. Reden: full quote eruit
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  6. Top | #16
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    29

    Standaard Re: Hotelervaring gevraagd: Peabody

    Hallo allemaal

    Ik heb het topic geopend en ben vervolgens vergeten mijn eigen ervaring te laten weten! :shock: Nouja.
    Wij waren er eind 2006 dus over dat valet parking kan ik niets zeggen, bij ons was het nog gewoon gratis parkeren.

    Het hotel was heel erg groot en mooi en luxe. Voor 80 dollar per kamer per nacht keek ik mijn ogen uit! Ik had gemaild dat we een bijzondere gelegenheid hadden, en bij aankomst kregen we zomaar een executive kamer toegewezen, een soort kleine suite. Echt heel erg groot en mooi!
    De bedden sliepen fantastisch. Wij hebben onze 2 nachten met nog 2 nachten verlengd (ook voor 80 dollar) omdat we het hotel en Orlando zo geweldig vonden!
    De service was zeer goed en uitgebreid, en ik vond vooral de 24 uurs diner die IN het hotel zit, een geweldig iets! Ik had nog last van jetlag en kan dan midden in de nacht met mijn boek naar beneden sluipen, en in de diner wat gaan lezen en eten en drinken. De tweede nacht herkende de waitress me al en vroeg of ik weer hetzelfde wilde: warme melk met een stukje cheesecake :-P
    Locatie was ook prachtig, midden op de I-drive.

    Kortom, ik zou dit hotel zeker weer boeken en ook via priceline. Maar nu we kinderen hebben wellicht eerder een kindgericht hotel of een villa (we willen niet op 1 kamer)

  7. Top | #17
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Hotelervaring gevraagd: Peabody

    heb zojuist the peabody geboekt bij clever-hotels.com voor 78.00 euro per nacht ..in mei 2013, heb geen ervaring met de website, maar eens moet een eerste keer zijn toch
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  8. Top | #18
    Stamgast cant51's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    214

    Standaard Re: Hotelervaring: The Peabody, Orlando

    Vond de Peabody Memphis nog net even mooier dan die in Orlando :-), maar bedden zijn bij beide top, en de walk whit the ducks precies het zelfde.

  9. Top | #19
    Stamgast charly's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    limburg
    Berichten
    218

    Standaard Re: Hotelervaring: The Peabody, Orlando

    Had in the Lonely Planet gids gelezen dat je je per mail kon aanmelden voor " honorary Duck Master". Onze jongste dochter wordt tijdens de vakantie 15 en ik dacht laat ik eens een mailtje sturen en vragen of zij op haar verjaardag "Honorary Duck Master" mag zijn. Gisteravond een mail gestuurd en vandaag al een hele aardige mail ontvangen van Duck Master Donald dat we welkom zijn op haar verjaardag! We gaan nu 's morgens ontbijten in het hotel en om 11 uur mag Maxime dan meedoen met de "eendjesparade". Ik ben heel benieuwd! Kan dit niet op het blog zetten want het is een verrassing, nu maar hopen dat ze het leuk vindt . Je weet het nooit met die pubers.
    Onze blogs: 2010:www.familygoesflorida2010.blogspot.com/ 2012:http://familygoesflorida2.blogspot.com/ 2013:http://familygoesflorida2013.wordpress.com/ 2014:http://familygoesflorida2014.wordpress.com/ 2016: https://familygoesflorida2016.wordpress.com
    1987 California, 2011 Noord-Oost USA en Canada, 2015 Midwest,1993/2010/2012/2013/2014/2016 Florida

  10. Top | #20
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Hotelervaring: The Peabody, Orlando

    Wat een gaaf idee zeg !! Wij zijn er al een aantal keertjes geweest, altijd leuk ! Dit is echt een heel leuk idee; ga ik in mijn gedachten houden !
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •