Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 30

Onderwerp: [Hotel] RIU Florida Beach Hotel, Miami

  1. Top | #1

    Standaard [Hotel] RIU Florida Beach Hotel, Miami

    Hoi alle lezers,
    Wij hebben voor 11 februari volgende week zondag dus al=D> her riu hotel geboekt.
    Heeft iemand ervaring met dit hotel??
    Wat ik lees op reiswijzer is heel verschillend en ook zijn de berichten verouderd.
    Wie wil mij een plezier doen en over het Riu Hotel iets verteeln.
    Ps. miami ken ik al van 3 eerdere rizen.
    bedankt alvast shunshine

  2. Top | #2
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: rui hotel

    Ik ga er maar voor de vorm vanuit dat je dit hotel bedoel:
    Riu Florida Beach Hotel in Miami

    Reviews:
    - Zoover.nl
    - Tripadvisor.com
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #3
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard Re: Erveringen gevraagd: Riu Florida Beach Hotel in Miami

    Wij hebben in september 2004 twee nachten in dit hotel geslapen. Het was een aardig hotel maar niet echt heel bijzonder. De kamers waren nogal verouderd en op de gangen rook het een beetje vreemd (muf + een schoonmaakmiddel door elkaar). Het uitzicht vanaf je balkon is wel erg mooi (als je oceanview neemt). Het ontbijt was echt héél goed en uitgebreid dus dat was erg luxe en echt top! Verder zitten er op loopafstand niet veel winkels en of restaurantjes. De prijzen zijn sinds 2004 ook erg omhoog gegaan en daarom zijn wij er niet meer teruggegaan. De prijs die wij in 2004 betaalden vond ik een beetje overeenkomen met de geboden service (ik meen $ 119 per nacht inclusief ontbijt maar exclusief valet parking). Nu liggen de prijzen veel hoger en daarom vonden wij de prijs/kwaliteit niet meer in evenwicht. Ik weet natuurlijk niet of de kamers recent opgeknapt zijn want het is inmiddels ruim 2 jaar geleden.

    Ik hoop dat je er iets aan hebt en succes met beslissen.

    Groet,
    Sonja
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014

  4. Top | #4
    Florida Groupie bono's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    603

    Standaard Re: Ervaringen gevraagd: Riu Florida Beach Hotel in Miami

    Hoi,

    we zijn er afgelopen december 2006 geweest en wij vonden het super hoor, het ontbijt, daar lik je je vingers bij af, en de kamers vonden wij niet echt oud hoor, helaas geen foto's van maar wel op film staan.
    We hadden een nette badkamer met bad en douch in een, een grote kleren kast, twee bedden(vonden wij ietsje minder!!), een tv, en nog een kastje met lades en 1 nachtkastje met wekker/radio.
    Voor de rest de kleuren zou ik nooit nemen maar geef je een tropical gevoel zal ik maar zeggen.

    Wij zouden er zo weer heen gaan hoor!

    we hadden geboekt via traveltrend!(nooit meer!!!!)

    fijne vakantie en geniet er van.

    groetjes monique
    2006 miami,key-west,the everglades,naples,maimi.
    2007 orlando, st augustine, daytona beach, fort lauderdale, clearwater beach.
    2008 Oregon en Washington met alle NP's. En het was super gaaf!!

  5. Top | #5
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard Re: Ervaringen gevraagd: Riu Florida Beach Hotel in Miami

    Vergeet niet dat het van ons ruim 2 jaar geleden was dat we er waren en dat Monique (Bono) er pas afgelopen december is geweest. Wie weet hebben ze het e.e.a. aan de kamers gerenoveerd. Eén ding is zeker (dat vonden Monique en ik namelijk allebei :wink: ) het ontbijt is geweldig!

    Alvast een fijne vakantie!

    Groet,
    Sonja
    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-10-08 om 16:14. Reden: full quote eruit
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014

  6. Top | #6
    Florida Groupie bono's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    603

    Standaard Re: Ervaringen gevraagd: Riu Florida Beach Hotel in Miami

    Jip daar ben ik het mee eens, en wat ik al schreef misschien zijn de kamers wel veel verschillend, en dat kan altijd!
    Jip dat ontbijt is geweldig!!

    fijne dagen ene geen weer is shop weer, vergeet niet ook naar Miami seaqaurium te gaan dat is echt geweldig hoor, zorg voor boekjes waar je korting uit kan krijgen, dat scheelt geloof ik 6 of 8 dollar, dat is toch weer wat drinken of een leuke souvenier, toch????

    Goed weer vakantie gewenst en laat even weten wat jullie van het hotel vonden!!

    gr. monique
    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-10-08 om 16:15. Reden: fulle quote eruit
    2006 miami,key-west,the everglades,naples,maimi.
    2007 orlando, st augustine, daytona beach, fort lauderdale, clearwater beach.
    2008 Oregon en Washington met alle NP's. En het was super gaaf!!

  7. Top | #7

    Standaard Re: Ervaringen gevraagd: Riu Florida Beach Hotel in Miami

    RIU is het hotel aan het renoveren (per etage). Is inderdaad wel nodig. Het hotel is in de vroege 90s helemaal opgeknapt, maar dat neemt niet weg dat het nog steeds een oud gebouw is, en te kampen heeft met de problemen die de oceanside ligging met zich meebrengt (vochtig, snellere schimmelvorming, etc.)

    Dit hotel is zeker geen typisch Amerikaans hotel, er hangt een wat Europese sfeer. Het personeel doet er zeker alles aan om je verblijf prettig te maken. Ontbijt is absoluut super. Het gedeelte van Miami Beach waar het hotel in ligt, komt wat "verlaten" over. Denny's is bijvoorbeeld ook gesloten. Er zijn heel veel bouwactiviteiten aan de gang, er komen upscale hotels/condos. Wanneer deze zijn afgerond, zal het weer helemaal goed komen daar.

  8. Top | #8
    Florida Groupie bono's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    603

    Standaard Re: Ervaringen gevraagd: Riu Florida Beach Hotel in Miami

    Dat klopte ja........................er werdt flink in en naast het hotel verbouwt, afgebroken, getrilt boort en zo dus dat was wel wat minder maar ja..............verder dan zaterdag een last ervan gehad.!
    Dat niet amerikaans tintje komt niet altijd even goed over, sommige mensen vinden het een niet goed hotel omdat RIU in het europeese gedeelte goed staat omschreven en deze in amerika niet!
    Mensen verwachten hetzelfde als in europa en dat is niet zo..................
    In europa is het een goed lopend concept met redelijk dure prijzen, en dat verwacht de klant ook in amerika.
    Dat vertelde de receptioniste (nederlandse stagaire) aan ons!

    gr. monique
    Laatst gewijzigd door bono; 17-02-07 om 12:19.
    2006 miami,key-west,the everglades,naples,maimi.
    2007 orlando, st augustine, daytona beach, fort lauderdale, clearwater beach.
    2008 Oregon en Washington met alle NP's. En het was super gaaf!!

  9. Top | #9

    Standaard Re: Ervaringen gevraagd: Riu Florida Beach Hotel in Miami

    Veel Amerikanen kennen RIU van de grote resorts in Mexico en verwachten inderdaad hetzelfde als ze in Miami aankomen. Dit wil nogal eens tegenvallen (op sommige punten ook wel terecht). Dat neemt niet weg dat het een erg gezellig hotel is, met een prima service en erg aardig personeel (ze lopen graag de extra mile voor hun gasten, en niet alleen om een eventuele fooi!), en een prachtige tuin!

    Het RIU hotel in Orlando kon destijds helemaal niet tippen aan andere RIU's in andere landen, en is dan ook dicht. Een RIU hotel zonder zee kan natuurlijk ook eigenlijk niet

  10. Top | #10
    Vaste Bezoeker Petr@'s Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    71

    Standaard Re: Ervaringen gevraagd: Riu Florida Beach Hotel in Miami

    Wat Flipflop zegt klopt inderdaad: de mega RIU resorts in de Caribbean zijn helemaal niet te vergelijken met RIU Florida. Maar wat overal bij RIU hetzelfde is: super geweldige maaltijden!!!
    Ik ga in mei overigens zelf dit hotel bezoeken dus ben ook erg benieuwd hoe dit bevalt!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •