Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 18 van de 18

Onderwerp: Reisschema Bollin: 3 weken florida

  1. Top | #11
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard

    ontbijten doen wij vaak bij Ponderosa.
    sizzler vind ik zelf een stuk beter, betere service, lekkerder eten etc. Is natuurlijk wel een stuk duurder.


    Vele hotels hebben de optie om een ontbijt te nemen tijdens het verblijf, tevens hebben veel kamers ook nog een kleine koelkast op de kamer.

    Onze voorkeur gaat uit naar het afwisselen van het nuttigen van een ontbijtje in een restaurant of het eten op de kamer.
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  2. Top | #12
    Newbie
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Locatie
    Beselare - Belgie
    Berichten
    6

    Standaard

    Bedankt voor de tips.

  3. Top | #13

    Standaard

    Ik verblijf ook op het disneyresort en daar is geen onbijt bij inbegrepen. Ik heb dan ook van Wiege ketelapper voorverpakte kruidkoek gekocht om mee te ontbijten. Nu maar kijken of dit bevalt...

    De eerste week gaan wij alleen naar de Disney parken en de tweede week hebben we voor 5 dagen een auto gehuurd om de andere parken te bezoeken en te shoppen. 8)


    Groetjes Lydeke

  4. Top | #14
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lydeke
    Ik verblijf ook op het disneyresort en daar is geen onbijt bij inbegrepen. Ik heb dan ook van Wiege ketelapper voorverpakte kruidkoek gekocht om mee te ontbijten. Nu maar kijken of dit bevalt...
    2 weken kruidkoek? Veel plezier gewenst alvast
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #15

    Standaard

    Afgelopen vakantie hebben we een aantal hotels met ontbijt gehad. Dit varieert van luxe tot heel simpel. In het algemeen kun je stellen dat hoe duurder je kamer is hoe beter je ontbijt is (dit was wel in het Noordoosten - tijdens onze Florida vakantie hadden we geen ontbijt, wel een Ponderosa, IHOP etc op de hoek).
    In het Noord Oosten hebben wij ook veel niet Toeristische hotels gehad maar veel zakenhotels. Daar heb je meer kans op ontbijt dan in Florida in je hotel.

    Wij vindend het ontbijt in de meeste hotels te summier, en bij de restaurants weer te overvloedig.
    Het is te overvloedig als je naar een buffet gaat of een ontbijtmenu neemt. Dan is het veel te veel. Maar wij gaan altijd naar bv. de Dennys en dan bestel ik gewoon losse dingen. Ik ben nooit zo'n ontbijterd dus ik bestel meestal 2 gebakken eitjes en wat toast. Precies genoeg. En goedkoper dan zo'n menu waarvan je de helft terug moet geven.
    Orlando: 2007,2008,2009,2010. Florida: 2000,2002, 2004,2005,2012,2013 Zuid-west: 2001,2006,2011 Noord-oost: 2003. Las Vegas: 2003/2004.
    2014.1 o.a. NY+Wash D.C. http://usa2014deel1.blogspot.nl/
    2014.2 o.a. NY,Boston,Niagara,Toronto. http://usa2014deel2.blogspot.nl/
    2015 Orlando http://orlandolente2015.blogspot.nl/

  6. Top | #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lydeke
    Ik verblijf ook op het disneyresort en daar is geen onbijt bij inbegrepen. Ik heb dan ook van Wiege ketelapper voorverpakte kruidkoek gekocht om mee te ontbijten. Nu maar kijken of dit bevalt...
    2 weken kruidkoek? Veel plezier gewenst alvast

    ik ben nou eenmaal dolllll op kruidkoek :wink:

  7. Top | #17
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lydeke
    ik ben nou eenmaal dolllll op kruidkoek :wink:
    Je bent niet de enige hoor

    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #18
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Virginia, USA
    Berichten
    284

    Standaard

    Inderdaad heeft het (natuurlijk) te maken met de kosten van het hotel of het gratis ontbijt goed is of niet (overigens vind ik een banaan met yoghurt al voldoende, dus voor mij zijn de meeste ontbijten prima). Als wij haast hebben voldoet voor ons McDonald's met de Egg McMuffin of Sausage McGriddle. Een uitgebreider ontbijt eten we vrijwel nooit, doen we thuis niet, dus op vakantie ook niet.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •