Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 14 van de 14

Onderwerp: Beenruimte in vliegtuig

  1. Top | #11
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Is ook zo. Martinair blijft een goedkope vlieger = weinig ruimte. Volgens mij hebben we een eerder topic hieraan besteed.

    Anyway, Delta heeft mijn (1,92m) voorkeur.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  2. Top | #12
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Nieuwegein
    Berichten
    41

    Standaard

    Als je lang ben ga je inderdaad voor de beenruimte (wij zijn ook 1.77 en 1.83, niet bepaald klein dus :lol: ) maar als je weer met een kleine reist lijkt overstappen mij 10 keer niks!

    Groetjes,Maureen.

  3. Top | #13
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Haaksbergen
    Berichten
    14

    Standaard Martinair vs United

    We zijn net terug (14 mei jl) en hebben gevlogen met United. Prima vwb beenruimte (mijn man is 1.90) we hebben om economy plus gevraagd en gewoon gekregen (tenminste op de heenreis) Echter pech op Washington met uitval van een vlucht. Dus al met al zijn we 23 uur!!! onderweg geweest (tot aan het hotel)

    Ps voor Daniel bier kost in het vliegtuig van United € 4,00 of $5.00 dus niets voor niets

    gr Hedwig

  4. Top | #14
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Nieuwe klasse KLM met meer beenruimte

    Weet niet goed waar ik dit moet plaatsen dus doe ik het maar hier!!
    Admin indien niet goed plaats het aub op de goeie plek ;-)

    Bron De Telegraaf

    Nieuwe klasse KLM met meer beenruimte
    ROTTERDAM - Luchtvaartmaatschappij KLM introduceert een nieuwe reizigersklasse in haar toestellen. Het gaat om een categorie tussen businessclass en economyclass. Reizigers hebben hierin meer beenruimte en andere extra's.

    Dat stelt KLM-directeur Peter Hartman zaterdag in een interview met het AD. „Een aantal passagiers is bereid wat meer te betalen voor extra beenruimte”, aldus Hartman. „Mensen willen anno 2007 meer keuze. Dus we kijken naar meer variatiemogelijkheden: de een hoeft geen maaltijd de ander wel, de een wil bij het raam zitten, de ander juist niet.”
    Het is nog niet duidelijk wanneer de nieuwe service wordt ingevoerd. Luchtvaartmaatschappij Martinair, een dochter van KLM, voerde al eerder een zogenoemde comfortclass is. Deze klasse biedt onder andere meer beenruimte en een ruim aanbod van recente films.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •