Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Bekijk Poll Resultaten: Wat vinden jullie van het nieuwe Florida Forum?

Stemmers
29. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Ziet er goed uit!

    22 75,86%
  • Maakt me niet zoveel uit...

    2 6,90%
  • Geef mij het oude prikbord maar...

    5 17,24%
Pagina 3 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 32

Onderwerp: Wat vinden jullie van het nieuwe Florida Forum?

  1. Top | #21
    Newbie
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    helmond
    Berichten
    7

    Standaard

    ook ik kan nu inloggen.
    ja het zal even wennen zijn maar ik bezoek ook regelmatig van dit soort forums. er zitten hele leuke kanten aan.
    veel suc6 ermee en ik zal het zeker met enige regelmaat bezoeken.
    greetz marij

  2. Top | #22
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    189

    Standaard

    Het nieuwe florida forum ziet er goed uit!
    De blauwe kleur-stelling bevalt mij zeer goed (mijn lievelings kleur).
    Verder blijft het nog even wennen maar dat zal snel gaan...
    We gaan er met zijn allen een mooi forum van maken!

    Suc6,

    René :wink:

  3. Top | #23
    Newbie Spocky's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Daniel
    Het probleem met het uploaden van de avatars is opgelost. De rechten stonden niet goed... ops:

    Voor diegene die al een avatar hadden geupload en nu een kruisje zien: nog een keer uploaden van de avatar zou dat moeten verhelpen.

    Groeten,

    Daniel
    Hij werkt

  4. Top | #24

    Standaard Minder Forum bezoekers ?

    Ik heb het idee dat het bezoek aan dit Florida Forum drastisch begint af te nemen.
    En dan met name het gedeelte van Florida Algemeen en Orlando en Miami en omgeving.
    Ik zie er weinig nieuwe postings verschijnen, eerder zag je altijd wel iedere dag op het oude prikbord wel een nieuw bercht staan maar nu zie ik er weinig meer van.
    Ik denk dat veel forumers van het oude prikbord (net zo als ik) er weinig meer aan vinden.

    Jammer, had alles maar bij het oude gelaten.

    Gerard.

  5. Top | #25
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Minder Forum bezoekers ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gerard1956
    Jammer, had alles maar bij het oude gelaten.
    Vroegah was alles beter...

    Er worden genoeg berichten gepost. Alleen is het nu wat meer gesplitst dus wordt niet alles in Algemeen gepropt...

    Geef het gewoon de tijd. Het prikbord was nu niet echt een toonbeeld van overzichtelijkheid
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #26
    Webmaster Daniel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    883

    Standaard

    Het gemiddeld aantal postings per dag heb ik de afgelopen 3 weken zien stijgen van 19 naar 24. Wat ik wel merk is dat op vrij-za het bezoek een stuk lager is dan de rest van de week. Maar dit is een algemene trend; kijk maar naar de statistieken van Startpagina.nl. Op vrijdag en zaterdag wordt er kennelijk minder ge-Internet :? Daarnaast klopt het dat je het aantal bezoekers (en daarmee postings?) ziet afnemen als je de maanden jul-aug-sep naast okt-nov-dec legt, maar ook dat is een algemene trend waar we nu net in terecht komen.

    Ikzelf heb het gevoel dat het nieuwe forum persoonlijker is. Mede door het "Even voorstellen..." forum weet je nu wat meer van je medebezoekers en wat zij leuk vinden aan Florida. Daarnaast biedt dit forum meer mogelijkheden voor zowel de bezoekers als de moderators.
    Het is zeker niet perfect, maar ik denk dat het met de tijd steeds leuker en beter gaat worden!

  7. Top | #27
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard

    IK vind dit forum overzichtelijker en dat het nu minder bezocht wordt als het oude heeft, zoals Daniel al zei, alles te maken met het seizoen. Het enige wat ik een beetje mis zijn de losse vragen van de "minder gelukkigen" :wink: die Florida soms voor het eerst en/of vaak voor het laatst bezoeken. Die nemen, denk ik, niet de moeite om zich te registreren. Dus komen ze nooit achter het antwoord op hun soms prangende vragen als; "Wat kost een pot pindakaas bij de Publix op Maandagochtend" :? Antw. Bijna net zo veel als op Dinsdagmiddag
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  8. Top | #28
    Webmaster Daniel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    883

    Standaard

    Hoi Gerrit,

    Misschien dat daar toch een oplossing voor komt: ik wil nl. in een aantal forums (fora?) een sticky post gaan plaatsen met daarin tips en weetjes voor een geslaagde vakantie in Florida, Orlando, etc. Het forum is nl. voor iedereen leesbaar; je hoeft je dus niet te registreren om berichten te lezen.

    Ik moet er alleen even de tijd voor zien te vinden... Ben nu nog bezig met de Top 50, daarna komt een fotoalbum en dan wil ik me hierop gaan storten...

  9. Top | #29

    Standaard

    Daarnaast klopt het dat je het aantal bezoekers (en daarmee postings?) ziet afnemen als je de maanden jul-aug-sep naast okt-nov-dec legt, maar ook dat is een algemene trend waar we nu net in terecht komen.
    Nou dat ben ik dus niet met je eens, ga maar eens kijken op de Florida site van Ben.
    je ziet dat daar in de afgelopen tijd veel meer informatie te vinden en te krijgen is van de medeforumers.
    Om de simpele reden dat daar wel gepost wordt , en wat er nu hier op het Florida Forum het meest gepost wordt is oa. mij avtartje doet het niet ed.
    Nou daar zit de floridaganger echt niet op te wachten, die willen informatie van wat er zich in florida afspeelt.
    Het is (volgens mijn inziens) dat Ben nog zo goed is om hier ook postings te plaatsen als zijnde Updates van de attractie parken ed.
    Vroeger ( ja inderdaad toen was het beter) ging ik eerst op het oude vertrouwde prikbord kijken of er nog nieuwe postingen waren , nu dus niet meer ik log nu al gelijk in bij die andere site ( ik zal wel geen reclame mogen maken ) want daar zijn toch echt de nieuwtjes te vinden .
    En af en toe kom ik nog eens op deze site kijken en dan valt het me op hoe ver jullie achter lopen met berichtgevingen om de simpele reden dat er niet gepost wordt.
    En dan kan je er allerlei statestieken bijhalen van kijk eens , maar uit mij oogpunt gezien komt en is er nagenoeg niks nieuws meer te vinden.
    En dat is gewoon heel erg jammer.

    Gerard.

  10. Top | #30
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gerard1956
    Nou dat ben ik dus niet met je eens, ga maar eens kijken op de Florida site van Ben
    Het Forum van Ben is een Orlando Forum...

    Ik ben ook een fan van Ben maar ik vind dit forum een stuk overzichtelijker dan het prikbord. De voordelen zijn al door Daniel genoemd.

    Geef het forum gewoon een kans zou ik zeggen.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •