Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 9 van de 12 EersteEerste ... 7891011 ... LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 90 van de 118

Onderwerp: Eerste keer Keys: Vragen en Tips!

  1. Top | #81
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Eerste keer Keys: Vragen en Tips!

    Key West voor de sfeer. De andere Keys heb je mijns insziens weinig te zoeken tenzij je er wilt gaan duiken oid.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  2. Top | #82
    Florida Groupie angelique100's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    493

    Standaard Re: Eerste keer Keys: Vragen en Tips!

    hier even een site waar je wat info per eiland kan vinden ,
    http://www.thefloridakeys.com/


    Wij kiezen voor Marathon (25 dgn) beetje in het midden van de keys en relatief veel winkels en restaurants
    Daarnaast is Marathon kindvriendelijk en dat is met 4 kids natuurlijk belangrijk.
    Zonder kids is denk ik Key West wel heel erg leuk, mooiste snorkelplekken vind ik toch wel Key Largo en Looe Key.
    Big Pine key zijn we ook 2 weken geweest ook leuk (meer natuur) wat ook erg relaxt is, is Key Colony eigenlijk is het allemaal leuk.
    Laatst gewijzigd door angelique100; 16-07-12 om 20:52.
    2006 Orlando 2007 Bonita+Orlando 2008 Orlando+Cape Coral 2009 Orlando+Bonita+Keys 2010 Marco Island+Orlando 2011 Cape Coral+Keys 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim+LA 2016 Keys 2017 New York- Florida ​2018 Florida




  3. Top | #83
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2012
    Berichten
    17

    Standaard Re: Eerste keer Keys: Vragen en Tips!

    Beste, is het doenbaar om 1 dag uit te rekken voor the Keys?
    Op mijn planning heb ik dus de activiteit snorkelen aan John Pennekamp Coral Reef State Park.
    En dan nog Key West zelf, het dorpje lijkt me een echt gezellig Zuid-Amerikaans sfeertje, dus dat is waarschijnlijk wel een must-see?

  4. Top | #84
    Vaste Bezoeker Thrypa's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Locatie
    Grobbendonk, België
    Berichten
    106

    Standaard Re: Eerste keer Keys: Vragen en Tips!

    Ik ben er zelf nog niet geweest, maar ben ook bezig met een planning ^^
    Naar wat ik tot nu toe gelezen heb, zou het jammer zijn maar 1 dagje de Key's te bezoeken (maar natuurlijk: wat wil je zelf he?).

    Als je wil snorkelen (gaan wij ook doen in John Pennekamp) en naar Key West wil (gaan wij ook doen :P) dan ga je toch een drukke dag hebben :P
    Key Largo tot Key West is zeker 2 uur rijden en dan stop je nog nergens op mooie plaatsjes zoals voor de Key Deer en Islamorada, ...

    Wat ook relevant is, is van waar je vertrekt? Zoals wij van Orlando afzakken is het helemaal banaal maar 1 dag de Keys te doen, maar zelf vanaf Miami (waarbij de afstanden in 1 trek goed te doen zijn). Zou ik persoonlijk, na alles hier te lezen en op te zoeken toch een nachtje Key West boeken

  5. Top | #85
    Vaste Bezoeker rogzwanenburg's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2011
    Berichten
    57

    Standaard Re: Eerste keer Keys: Vragen en Tips!

    je moet voor het snorkelen op John Pennekamp toch al gauw een ochtend of middag uittrekken en daarna nog naar key west is zeker ruim 2 uur rijden.wil je daar toch een beetje sfeertje proeven trek dan ook maar zeker 3 uur minimaal er voor uit.
    Dan de lange rit weer terug, nou of dat genieten is dat betwijfel ik.Probeer een nachtje op Key west te blijven dan is het wel te doen.

  6. Top | #86

    Standaard Re: Eerste keer Keys: Vragen en Tips!

    Hallo Angelique,

    Wat valt er voor de kids te doen in Marathon?

  7. Top | #87
    Vaste Bezoeker Thrypa's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Locatie
    Grobbendonk, België
    Berichten
    106

    Standaard Re: Eerste keer Keys: Vragen en Tips!

    Grapies, hier een topic met enkele fantastische tips!
    http://www.floridaforum.nl/showthrea...6-Marathon-Key

  8. Top | #88
    Newbie
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    6

    Standaard welke key?

    Hoi,
    Wij gaan in de zomer van 2013 voor de eerste keer als gezin naar Florida. De tickets zijn geboekt en ook een aantal hotels. De eerste twee dagen verblijven we in Miami en daarna gaan we richting Key West. We willen daar tussen in voor twee dagen nog of naar Key Largo of naar Key Marathon. Wat raden jullie aan? We zijn met zessen (vier kids erbij) en willen graag ook met dolfijnen zwemmen en ik heb gelezen dat dit leuk is op Key Marathon dus op dit moment ligt onze voorkeur daar of zouden jullie toch naar Key Largo gaan?
    Ik hoop dat iemand me wat advies kan geven.
    Heidi

    <<Moderator Michael66: Ik heb je vraag toegevoegd aan het onderwerp waar het goed bij past: Eerste keer Keys.>>
    Laatst gewijzigd door Michael66; 26-09-12 om 18:59.

  9. Top | #89
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: welke key?

    Vergelijk ook de hotelkosten. Op de Keys zijn er niet zoveel hotels. Wij hebben in 2011 bij het Islander Resort op Isla Morada geslapen.
    Was ook aardig aan de prijs met $126 per nacht.

    Welke dolfijnen zwemmen bedoel je? Er zit op Grassy Key het Dolphin Research Center.

    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #90
    Newbie
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    6

    Standaard Re: welke key?

    Hoi,
    Inderdaad moet ik nog de hotels vergelijken, dat heb ik nog niet gedaan. Ik dacht gelezen te hebben dat er het dolphin research center zit waar je met dolfijnen kunt zwemmen. Ook de turtle hospital lijkt me misschien wel iets om met de kids naar toe te gaan. Het snorkelen is misschien op key largo weer mooier maar ik weet niet of onze kinderen dat durven.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •