Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 10 van de 12 EersteEerste ... 89101112 LaatsteLaatste
Resultaten 91 tot 100 van de 118

Onderwerp: Eerste keer Keys: Vragen en Tips!

  1. Top | #91
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: welke key?

    Dolphin Research zit officieel op Grassy Key maar als adres hebben ze Marathon staan Wij zijn daar in 2007 geweest. Ze zijn wat minder commercieel ingesteld dan bijv. Theater of the Sea. Dat vond ik zelf wel prettig.

    Zie ook http://rondreisflorida2007.wordpress...enterkey-west/
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  2. Top | #92
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: welke key?

    mijn moeder wil graag kaartjes versturen als we op vakantie zijn
    ....maar heb werkelijk geen idee, waar ik postzegels kan halen ,en waar we ze kunnen posten ...(begin daar zelf allemaal niet aan,dus heb er nog nooit op gelet )
    ik ga er vanuit dat ze dat in het begin van de vakantie wil doen ,dus vandaar dat ik de vraag in het topic van Key West plaats
    uiteraard zijn adviezen voor Orlando ook welkom hoor
    (het postkantoortje in de everglades weet ik te zijn)
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  3. Top | #93
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: welke key?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door moonlight91 Bekijk Berichten
    waar ik postzegels kan halen
    Er zijn maar liefst drie postkantoren: 4069 Langley Avenue, Key West, FL 33040, United States , 2764 North Roosevelt Boulevard Key West en 400 Whitehead Street Key West.



  4. Top | #94
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.026

    Standaard Re: welke key?

    Postzegels kun je in ieder postkantoor halen in Florida. Google op US Post en dan kun je het postkantoor zoeken dat het dichtstbij is. Je kunt daar ook je kaartjes op de post doen. Het is handig om de kaarten dan al geschreven te hebben: postzegels kopen , op de kaart plakken en meteen versturen. Soms kun je ook bij de receptie van een hotel je kaarten versturen, maar wij geven de voorkeur aan het postkantoor zelf, dan wordt de post meteen gestempeld en verder gestuurd.

  5. Top | #95
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Eerste keer Keys: Vragen en Tips!

    oke, dank jullie wel
    het zal dan vast wel lukken
    wij zijn daar zelf nooit mee bezig op vakantie, maar tja als er een 65+ meegaat , dan word kaartjes sturen ineens heel belangrijk haha

    *deze 2764 North Roosevelt Boulevard Key West zit 300 meter van ons hotel ...
    Laatst gewijzigd door moonlight91; 28-09-12 om 20:01.
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  6. Top | #96
    Vaste Bezoeker Thrypa's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Locatie
    Grobbendonk, België
    Berichten
    106

    Standaard Re: Eerste keer Keys: Vragen en Tips!

    Ik heb ook nog een klein snorkel vraagje ! Ondertussen gaan we al 4 dagen naar de keys ipv 3 (en misschien nog meer, enkel de eerste 2 hotels zijn geboekt :P).
    En aangezien we grote snorkelfans zijn: is het de moeite om een snorkel toer te doen in Key West? We gaan sowieso in het John Pennekamp snorkelen op Key Largo. Dus ik twijfel nog een beetje of 2 niet te veel is, zeker als er Key West qua snorkelen niet zoveel te zien is?

  7. Top | #97
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Berichten
    51

    Standaard Re: Eerste keer Keys: Vragen en Tips!

    Ik zou zeggen als je snorkelfan bent en toch ook een paar dagen op Key west zit zou ik daar ook zeker een snorkeltrip doen.
    Je kan het dan bijvoorbeeld combineren met een zonsondergang op het water vanaf de catamaran, borreltje erbij en genieten maar.

    www.sunsetwatersportskeywest.com
    even klikken op Reef Snorkel dan zie je daar de Snorkel/Sunset combo staan.

    ook aangeboden door www.furycat.com daar kun je de combo vinden onder de rum & reggae sunset combo.

    Wij zijn met beide partijen meerdere keren op pad geweest, allebei goed verzorgd maar wij vonden SunSet wat persoonlijker.
    ENJOY!!!!!
    Laatst gewijzigd door sjaakie; 01-10-12 om 19:35. Reden: aanvulling

  8. Top | #98
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Eerste keer Keys: Vragen en Tips!

    wij hebben over een kleine 2 weken een snorkeltour bij furycat op key west in de planning
    we hebben er wel al eens een glassbottomtour bij gedaan
    en die beviel prima bij hun
    ik zal bij terugkomst een update doen over onze ervaringen
    Laatst gewijzigd door moonlight91; 02-10-12 om 08:07.
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  9. Top | #99
    Newbie
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    2

    Standaard Re: Eerste keer Keys: Vragen en Tips!

    Beste allen,

    Mijn vriendin en ik willen medio februari op vakantie.
    Ons ideale vakantie is een warm land, zo min mogelijk cultuur (in de zin van musea/ gebouwen enz..), heel veel ontspannen/ snorkelen op mooie stranden en met de auto/ scooter door een mooie omgeving rijden.
    Europa, Azie en de Antillen hebben we nu wel gezien, tijd voor iets nieuws.
    Wij zijn allebei graag in de VS.

    Is Key West geschikt voor ons en is twee weken voldoende om alles te zien/ te doen?

    En zo ja; Als we op Miami vliegen en een auto huren, zijn de afstanden te overbuggen in twee weken?


    Alvast heel veel dank.

  10. Top | #100
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Berichten
    51

    Standaard Re: Eerste keer Keys: Vragen en Tips!

    Hallo Moos,

    Hier even mijn keuring voor jullie eisen voor een vakantie op de key,s (gebied miami/key lagro - key west, en alles daartussen in natuurlijk)

    Een warm land : CHECK!! gemiddeld 24 gr en 8 zon uren per dag in februari

    Veel ontspannen : CHECK!!

    Snorkelen : CHECK!! John Pennekamp State Park Key Lagro ( www.pennekamppark.com ) Key West ( www.sunsetwatersportskeywest.com ) ( www.furycat.com ) eigenlijk medio mogenlijkheden vanaf Key Lagro t/m Key West

    Stranden : CHECK!! Bahia Honda State Park (www.bahiahondapark.com ) Anne,s Beach, Sombrero Beach Marathon, Smathers Beach Key West ( www.floridakeystreasures.com/beaches/ ) ( www.fortzacharytaylor.com )

    Met een auto door een mooie omgeving rijden : CHECK!! De US1 vanaf Miami naar Key West blijven wij na meerdere keren nog steeds Amazing vinden

    Zijn de afstanden te overbruggen : CHECK!! de afstanden zijn voor amerikaanse begrippen heel goed te doen zeker als je 2 weken in deze streek verblijft en dus niet alles in een paar dagen gehaast hoeft af te raffelen.

    Is twee weken voldoende om alles te zien/te doen : Heb tot nu toe alles bij elkaar zo,n 5 weken hier doorgebracht maar zou hier zo mijn leven kunnen slijten, maar 2 weken is een mooie tijd om de Key,s te kunnen ontdekken.

    Ik zeg DOEN!!!

    Op Key West verblijven wij bijna altijd op de volgende locatie : Villa Nomade ( www.islandnomade.com )

    Veel succes met jullie keuze
    Laatst gewijzigd door sjaakie; 09-10-12 om 17:01. Reden: toevoeging



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •