Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: Hotelervaring gevraagd: Wyndham Orlando resort

  1. Top | #1

    Standaard Hotelervaring gevraagd: Wyndham Orlando resort

    Hallo, wij gaan in de maand juli voor 16 dagen naar orlando.
    Wij hebben het Wyndham orlando resort geboekt, zijn er mensen die met dit hotel ervaringen hebben zowel positief als negatief.
    Ik kon op deze site er nergens iets over vinden dus hoop dat iemand iets weet.
    We gaan met 2 kinderen van 6 en 8 jaar.
    Groetjes Ellen

  2. Top | #2
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2006
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    25

    Standaard ervaring wyndham

    hoi ellen27

    hier een site waar je revieuws van mensen die er pas geweest zijn kan bekijken ook wat foto's door mensen zelf genomen

    http://www.tripadvisor.com/Hotel_Rev...o_Florida.html

    ik hoop dat het je bevalt, veel plezier op je vakantie

    Groetjes Lies

  3. Top | #3
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard

    Wij zijn hier inmiddels 3 keer geweest. Het hotel zit midden op I-drive, tegenover de 'grootste McDonalds van de wereld' en de hoek om rijd je richting Florida Mall en de Walmart. Dus locatie is goed.

    Het hotel zelf is al wat ouder, met name de kamers. Ze hebben een mooi zwembad en fitness ruimte en buiten ziet alles er erg mooi uit. De kamers vond ik op zich prima, maar vergelijkbaar met een goedkoop motel. Prima om te slapen dus, maar dat is het dan wel. Ook wij zijn met kinderen in die leeftijd geweest, geen probleem en zwembad is altijd succes. Misschien moet je een kamer dichtbij het zwembad vragen (best een groot terrein namelijk). Ik zou er zo weer heengaan.

    Tenslotte, wij betaalden er $ 35 - $ 40 per dag voor, via Priceline. Ik weet niet of jullie dat ook gedaan hebben ? Dat is een hele nette prijs, ik geloof dat het 'normaal' zo rond de $ 100 per dag is. Er komt ook nog een 'resort fee' bij die je in het hotel moet betalen, ik geloof 8 dollar per dag of zo. Daarvoor kan je dan gebruik maken van fitness, handdoeken bij zwembad, lokale telefoongesprekken, etc. In principe verplicht te betalen.

    Als je op de normale manier geboekt hebt, zou ik een pasje van Wyndham spaarprogramma aanvragen. Krijg je een upgrade op basis van beschikbaarheid en gratis drinken, koekjes etc bij aankomst of zo. En je spaar punten. Veel plezier :wink:
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  4. Top | #4

    Standaard Bedankt

    Hoi lies-hattink en mattrob,
    Bedankt voor jullie reactie, ik heb nog een vraagje voor mattrob; waar kan ik zo een wyndhampasje aanvragen en kan je als je daar aankomt een voorkeur geven voor de ligging van je kamer?
    Nogmaals bedankt, groetjes Ellen

  5. Top | #5
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  6. Top | #6
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: ervaringen met het Wyndham orlando resort

    Ik ben er zelf 2 jaar gelden geweest met 2 kamers via Priceline. in november zo'n $ 47 betaald. Een goed hotel zeker voor deze prijs.
    Beslaat zo'n 10 hectaren en bestaat haast allemaal uit laagbouw 2 a 3 etages. Is meer een soort motel.
    Hebben in tegenstelling tot wat Mattrob toen ook al schreef geen resortfee betaald.
    Alleen een waarschuwing: voor internationale telefoongesprekken berekenen ze gigantisch hoge tarieven.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 20-10-08 om 16:06. Reden: full quote eruit

  7. Top | #7
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Berichten
    48

    Standaard Re: Hotelervaring gevraagd: Wyndham Orlando resort

    Iemand nog recente ervaringen met dit hotel?
    Heb dit gekregen via priceline.
    Tripadvisor is erg wisselend.

  8. Top | #8
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Berichten
    48

    Standaard Re: Hotelervaring gevraagd: Wyndham Orlando resort

    Wij vonden dit hotel voor een nachtej prima.
    De ligging is prima, een beetje in het midden van de international drive.
    We zaten in een soort klein bungalowtje, was erg schoon.
    Het ligt er misschien erg aan in welk gebouw je terecht komt.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •