Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 66 van de 75 EersteEerste ... 16566465666768 ... LaatsteLaatste
Resultaten 651 tot 660 van de 744

Onderwerp: Het weer in Florida / weersverwachting

  1. Top | #651
    Florida Groupie Ilse_'s Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    Vlijmen
    Berichten
    574

    Standaard Re: Het weer in Florida / weersverwachting

    We hebben er vandaag ook een shopdag van gemaakt maar morgen gaan we het weer gewoon trotseren in Animal Kingdom. Kunnen niet alles uit blijven stellen en om alleen te shoppen daar zijn we niet voor hier. ( vandaag wel echt veel regen gehad )

  2. Top | #652
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    334

    Standaard Re: Het weer in Florida / weersverwachting

    Leuke dag hebben jullie ook gehad Ilse. Ben je naar Chili's in Championgate geweest? Die zit op 10 minuten van onze villa zag ik. In welke wijk zitten jullie?

    Ik had straks ook weersites zitten bekijken, maar ze zijn nogal tegenstrijdig. Ik weet niet goed welke het betrouwbaarste is. Waar kijk jij?
    Wel lijkt vrijdag een goede dag te worden volgens mij, maar da's nog ver weg.
    En het is nu ook droog volgens mij, dus dat biedt hoop voor morgen ??

  3. Top | #653
    Stamgast Mave's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2017
    Locatie
    Houten
    Berichten
    170

    Standaard Re: Het weer in Florida / weersverwachting

    Wij zijn tijdens de tropische storm van Orlando naar Fort Meyers gereden, onderweg heel wat meegemaakt. Mensen waarbij hun hebben en houwen van hun auto's op de snelweg waaide etc. De eerste nacht in Fort Meyers was een gedeelte van het dak van ons hotel gewaaid, gelukkig niet aan onze kant. Daar ging onze eerste stranddag de dag erna nog af en toe een buitje gehad maar wel onze Dolphin watch trip kunnen maken met zon

  4. Top | #654
    Florida Groupie A.Hofman's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Berichten
    433

    Standaard Re: Het weer in Florida / weersverwachting

    Voor de mensen die maandag 21/08 in FL zijn: Er is dan een (gedeeltelijke) zonsverduistering tussen 13.00 en 16.00 uur. Meer info in onderstaande link:

    http://www.actionnewsjax.com/news/lo...g-21/511848130
    Laatst gewijzigd door A.Hofman; 10-08-17 om 09:45.

  5. Top | #655

    Standaard Weer in september

    Mijn vriendin en ik denken er (vrij last minute) aan om een rondreis door Florida te doen van 18 tm 29 september. Voor ons allebei zou het de eerste keer in de VS worden. Nu worden we een beetje afgeschrikt door alle negatieve berichten die we lezen mbt het weer in september; erg warm (misschien te warm?), klam door de hoge luchtvochtigheidsgraad, veel (langdurige) regen (gemiddeld iets van 18 van de 30 dagen blijkt het te regenen) en natuurlijk het orkanenseizoen. Nu neem ik aan dat er hier mensen zijn die ervaring hebben met Florida in september. Hopelijk kunnen jullie ons wat informatie geven.
    Laatst gewijzigd door Jay_Snake; 14-08-17 om 22:07.

  6. Top | #656
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.026

    Standaard Re: Weer in september

    Wij gaan al jaren in september naar Florida. Wij vinden dit een prima maand. Lekker rustig, alle drukte is weg, want de schoolvakanties zijn voorbij.
    Het weer is doorgaans prima en ieder jaar weer anders. Vorig jaar vrijwel geen regen gehad, een paar jaar eerder hadden we 3 dagen achter elkaar regen met later weer erg mooi weer. Het is hurricaneseizoen, maar we hebben de afgelopen 5 jaar geen hurricane meegemaakt. Er was vorig jaar wel een hurricane, maar toen waren wij al weg. In september is het niet meer zo drukkend warm als in juni/juli, vooral niet inde tweede helft van de maand zoals jullie van plan zijn. Als het regent is dat meestal aan het einde van de dag.
    Ik zou zeggen: lekker boeken en genieten en niet teveel beren op de weg zien.

  7. Top | #657
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Weer in september

    Helemaal eens met Elstars. Het is altijd wel iets met het weer in Florida. Maar september is wel mijn favoriete maand om te gaan. Tot nu toe altijd geluk gehad met het weer in die tijd. Het is nog lekker warm maar niet zo benauwd als in juli. Altijd kans op regen maar gemiddeld zijn juni t/m augustus maanden met meer regen. Zelf ga ik volgend jaar september ook weer en bewust voor die periode gekozen.

  8. Top | #658
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Locatie
    Waspik
    Berichten
    143

    Standaard Re: Weer in september

    september en oktober zijn perfecte maanden, s morgens nog fijne temperatuur om te wandelen, en overdag meestal heerlijk zonnig weer. S avonds koelt het weer een beetje af maar kan goed buiten zitten.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 14-08-17 om 17:29. Reden: q

  9. Top | #659

    Standaard Re: Weer in september

    Bedankt voor de antwoorden! Als er nog meer ervaringen zijn hoor ik het graag. Deze week hakken we de knoop door

  10. Top | #660
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Berichten
    56

    Standaard Re: Weer in september

    Vorig jaar in september geweest, ten opzichte van december meer en vaker regen, vooral bui in de middag. Veel warmer ook dan december. Tegelijk wel lekker aangaande drukte, toch iets meer leven toc begin december. Feit dat we dit jaar weer gaan zou iets kunnen zeggen ik zeg gewoon doen



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •