Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 65 van de 75 EersteEerste ... 15556364656667 ... LaatsteLaatste
Resultaten 641 tot 650 van de 744

Onderwerp: Het weer in Florida / weersverwachting

  1. Top | #641
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    873

    Standaard Re: Het weer in Florida / weersverwachting

    The weather channel.

  2. Top | #642
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2010
    Berichten
    81

    Standaard Re: Het weer in Florida / weersverwachting

    Wij zijn twee keer eerder in Florida geweest in juli en toen hebben we wel echt geluk gehad denk ik. Het regende toen af en toe even een uurtje eind van de middag maar daarna klaarde het weer lekker op. Dit jaar hebben we echt pech. Vanmorgen toen we opstonden regende het al en nu nog steeds terwijl het al half 6 is. Aan een stuk door. Helemaal grijs. En we hebben het shoppen ook wel een beetje gehad dus hangen nu al de hele dag in de villa. We zouden eigenlijk naar Crleatwater Beach gaan vandaag. Hiervoor kom ik niet naar Florida. Had ik net zo goed in Nederland kunnen blijven...

  3. Top | #643
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2006
    Berichten
    7

    Standaard Weer in Florida augustus 2017

    Beste, wij vertrekken 3 augustus naar Florida. Als ik naar de weersverwachting kijk belooft het niet veel goeds. 60% kans op regen de komende 2 weken. Wie is er nu en kan ons vertellen hoe het er uit gaat zien?

  4. Top | #644
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2010
    Berichten
    81

    Standaard Re: Weer in Florida augustus 2017

    Wij zijn hier 17 juli aangekomen en gaan aanstaande vrijdag weer naar huis. Helaas hebben we alleen de middelste week goed weer gehad. Vandaag heeft het echt de hele dag aan een stuk dior geregend. Ook de eerste week viel er veel regen. Dan begon het een uur of 1 en ging het door tot 's avonds. Hopelijk gaat het nog veranderen deze week want we hopen toch nog wel op een paar mooie laatste dagen. En voor jullie ook natuurlijk! Want drie weken shoppen gaat ook vervelen....

  5. Top | #645
    Florida Groupie FloridaFabian's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    326

    Standaard Re: Weer in Florida augustus 2017

    #1 tip wanneer je naar Florida reist: let niet (echt) op de weersverwachting. Negen van de tien keer zul je zien staan dat het er alleen maar zal regenen en onweren terwijl er in de praktijk sprake zal zijn van een tropisch buitje hier en daar, zeker in de zeer hete zomers.
    Klik HIER voor het eerste deel van onze NIEUWE Florida vlogs uit 2019
    Klik HIER voor het eerste deel van onze reeks vlogs over onze West Amerika roadtrip in 2019!

  6. Top | #646
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    334

    Standaard Re: Het weer in Florida / weersverwachting

    Gisteren heeft het inderdaad de hele dag geregend. Wij zijn pas net in Orlando aangekomen, dus deden maar een dagje shoppen. Maar ik hoop inderdaad toch niet dat het zo blijft! Ook nu is het weer helemaal grijs, geen zon in te zien. Maar goed, als het maar droog blijft! Temperatuur is heerlijk, nu niet zo warm, ca 26 denk ik. Maar als het slecht weer blijft, baal ik (net als jullie) enorm, want daar zit je dan, met je dure pretparktickets! Of gaan jullie gewoon in de regen erheen, en ook naar een waterpark? De lol is er voor mij dan wel een beetje af.

    Overigens zei iemand op een ander forum dat er een tropische storm aankomst
    Hebben jullie hierover ook gehoord? Wanneer wordt die verwacht dan?

  7. Top | #647
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Het weer in Florida / weersverwachting

    Ik zou zeker gewoon naar de parken gaan. Zorg dat je op regen gekleed bent en poncho's mee hebt. Er zijn genoeg attracties binnen en denk ook aan de shows. Natuurlijk is het leuker als het niet regent maar in Florida heb je nou eenmaal die kans en moet je er niet je vakantie door laten verpesten. Voordeel is dat het soms wat rustiger in de parken kan zijn. Waterparken kan je ook gewoon doen als het regent, nat word je toch . Alleen daar gaat alles dicht als er onweer aankomt dus wel even rekening mee houden. Dit is een verslag van mij uit 2013 van een regenachtige dag in Typhoon Lagoon: http://cruizindisney.blogspot.nl/201...on-lagoon.html

  8. Top | #648
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2010
    Berichten
    81

    Standaard Re: Het weer in Florida / weersverwachting

    Heb het opgezocht en inderdaad is Tropical Storm Emily aan het huishouden. Die komt vandaag aan land. Volgens mij valt het met de wind wel mee, althans in centraal Florida. Rond Tampa misschien wel veel wind. Maar daardoor wel veel regen. En dan nog wel een paar dagen. Jammer want wij zijn er alleen nog maar tot vrijdag

  9. Top | #649
    Florida Groupie petrajessy's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Locatie
    Velserbroek
    Berichten
    315

    Standaard Re: Het weer in Florida / weersverwachting

    Emily is al aan land. Duurt vast niet langer dan 2-3 dagen. Dan wordt het weer stralend weer. Jammer als je net aankomt maar maak er wat van : shoppen, bezoek de bios in Disney Springs en ga lekker uit eten. Ik vind persoonlijk de parken inderdaad leuker met mooi weer maar epcot is bijv. heel goed te doen in de regen. Veel overdekte attracties en hallen.

  10. Top | #650
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    334

    Standaard Re: Het weer in Florida / weersverwachting

    Nou Petra, ik hoop dat je gelijk hebt en dat het vanaf woe/do dan weer mooi weer wordt! Ook voor jou Essie, dan kun je nog iets meepikken!
    Wij vandaag toch maar wezen shoppen. We zagen het niet zitten om in de (behoorlijk stromende) regen naar Seaworld te gaan. Zal nog eens nazoeken of er daar veel overdekt is. Maar het is gewoon minder leuk (al mag de huidige temperatuur van 25 graden van mij wel blijven voor een pretparkbezoek)

    Maar 2 dagen achter elkaar shoppen vinden we nu ook wel even genoeg! Dus als het morgen weer slecht weer is.....iemand een tip wat dan leuk is om heen te gaan? Bioscoop vind ik niet zo leuk.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •