Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 48 van de 75 EersteEerste ... 38464748495058 ... LaatsteLaatste
Resultaten 471 tot 480 van de 744

Onderwerp: Het weer in Florida / weersverwachting

  1. Top | #471
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.028

    Standaard Re: Het weer in Florida / weersverwachting

    Het kan misschien een verkeerde inschatting zijn maar we hebben de laatste tijd het weer gevolgd en het lijkt wel alsof het dit jaar wel erg nat is in de periode juli-tot nu toe...

    Op orkaan gebied is het rustig.....stilte voor de storm??

  2. Top | #472
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Het weer in Florida / weersverwachting

    Die inschatting is volgens mij helemaal niet gek. Ik heb recent ergens gelezen - weet even niet meer precies waar, ik lees zoveel over Florida ... - dat dit zo is.

    Het is dit regenseizoen over het algemeen genomen in Florida inderdaad iets natter dan - gemiddeld - in andere jaren.

    Maar dat gegeven zegt eigenlijk niets. Want in datzelfde artikel stond dat
    - het vooral HARDER regent, dus meer regenval in dezelfde regentijd,
    - plaatselijke verschillen relatief groot zijn, en dat op sommige plaatsen zelfs minder regen is gevallen dan gemiddeld.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 22-08-13 om 15:44.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #473
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    103

    Standaard Re: Het weer in Florida / weersverwachting

    Het is zeker natter dan voorgaande jaren in augustus...iedere dag gaat het vroeger regenen. Eerst was het tegen de avond, toen rond 4 uur en vandaag (en ook morgen volgens de voorspelling) al om 12 uur. Stond net klaar om in te stappen in de Manta...due to (en daar stonden we een extra kwartier te wachten). Vervelend want alle attracties gaan even dicht (zelfs sommige glijbanen in waterparken!). Morgen voorspellen ze weer zo'n dag, dat wordt dan maar shoppen ( wel overdekt:-). Niet voor niets dat mijn oom en tante (wonen al 20 jaar in Florida) iedere augustus/september hun kinderen gaan bezoeken elders in de US. Wij verkassen zaterdag van Kissimmee naar Captiva Island (bij Sanibel) voor de laatste week vakantie. Hopelijk wordt het iets beter, daar alleen een hotelkamer en verder weinig anders dan prachtig strand en zwembaden, hier een luxe villa en genoeg te doen. Finger crossed

  4. Top | #474
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Het weer in Florida / weersverwachting

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door betsydijkstra Bekijk Berichten
    Het is zeker natter dan voorgaande jaren in augustus..
    Toch wijzen de statistieken en de resultaten van deze maand heel anders uit. In augustus valt er gemiddeld iets meer dan 7 inch nattigheid. Tot en met vandaag staat de teller in Orlando op 2.85 inch. Tot nu toe is de maand augustus daar dus zeker niet natter dan normaal.



  5. Top | #475
    Vaste Bezoeker captain-oats's Avatar
    Ingeschreven
    May 2012
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    69

    Standaard Re: Het weer in Florida / weersverwachting

    En de weersvooruitzichten worden er niet beter op de komende weken... Beetje jammer, want volgende week zitten wij er. Maar leuk en gezellig wordt het toch wel!

  6. Top | #476

    Standaard Re: Het weer in Florida / weersverwachting

    Hoe wordt het weer voor volgende week? Ik las van 35 graden enzo?

  7. Top | #477
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Het weer in Florida / weersverwachting

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    Tot nu toe is de maand augustus daar dus zeker niet natter dan normaal.
    De maand juli wel. Wij zijn 10 augustus terug naar Nederland gegaan en het is acuut opgehouden met plenzen.

  8. Top | #478
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    27

    Standaard Re: Het weer in Florida / weersverwachting

    Hallo allemaal,

    Ik heb misschien wel een stomme vraag. Ik vertrek dus binnen 3 weken voor het eerst naar orlando.
    Nu wil ik graag 3 waterparken bezoeken. Voorlopig zeggen ze tussen de 23-29 graden. Nu vraag ik me af hoe de temperatuur daar aanvoelt tegenover hier.
    Hier bij 25 graden buiten zwemmen kan al fris zijn. Hoe zit dat daar?

    Bedankt

  9. Top | #479
    Stamgast Tini's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    150

    Standaard Re: Het weer in Florida / weersverwachting

    Bij dat soort temperaturen kan je prima buiten zwemmen. Als je uit het water komt voelt het altijd even fris.

  10. Top | #480

    Standaard Re: Het weer in Florida / weersverwachting

    ik ben vanmorgen terug gekomen uit florida, en ik kan je zeggen dat het er echt heel warm is, ik heb 3 weken zowel 's ochtends vroeg als 's avonds laat in een dun hemdje gelopen en ik zweette me kapot. elke dag dik boven de 30 graden, en onze top was afgelopen woensdag 37,4 graden in key west.
    zeewater was in clearwater beach 27 graden, dus gewoon warm! dus fris om te zwemmen, nee hoor maak je geen zorgen! in 3 weken tijd 1 dag een flinke regen bui met harde wind gehad, en zelfs toen was het gewoon warm.
    lekker genieten dus!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •