Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 16 van de 75 EersteEerste ... 614151617182666 ... LaatsteLaatste
Resultaten 151 tot 160 van de 744

Onderwerp: Het weer in Florida / weersverwachting

  1. Top | #151
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Berichten
    57

    Standaard Re: temperatuur 's avonds aan oost & westkust

    Orlando 10 dagen vooruit:

    http://www.weather.com/outlook/trave...opnav_business

    Miami 10 dagen vooruit:

    http://www.weather.com/outlook/trave...opnav_business

    Het ligt er dus een beetje aan wáár precies je in Florida zult zijn zoals je ziet.

    Oh, Oost en West kust lees ik nu...

    Nou, Clearwater dan ook nog maar:

    http://www.weather.com/outlook/trave...opnav_business
    Laatst gewijzigd door RCRC; 16-02-08 om 09:08.
    ------------------------------------------------
    Nog tot onze eerste Florida Trip...Pfff, nog zó lang!? [-o<
    ------------------------------------------------

  2. Top | #152
    Stamgast Flufjuh's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    220

    Standaard Het weer en vraagje over villa's

    Hallo allemaal,

    Ik wil dit jaar vanaf 19 juli drie weken naar Orlando gaan om daar vooral alle Disneyparken en andere pretparken te bezoeken. Ik lees op sommige sites dat het in juli regenseizoen is in Orlando, maar op andere sites staat weer dat dat niet hoeft te betekenen dat er alleen maar regen valt. Kan iemand hier wellicht uit eigen ervaring hier iets over zeggen?

    Dan nog een vraagje: we willen een verblijf + vliegtickets + autohuur gaan boeken bij floridavilla.nl. Heeft iemand hier wel eens geboekt of ervaring met deze firma?

    Alvast heel erg bedankt voor jullie reacties!

    Groetjes,

    Linda

  3. Top | #153
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Het weer en vraagje over villa's

    Ik ben al meerdere keren in juli in Florida geweest. Vorig jaar hebben we voor het eerst een aantal dagen bijna continue regen gehad. Dan is het een kwestie van een regenponcho aanschaffen en gewoon naar de parken gaan, want het blijft gewoon heel erg warm.

    Meestal is het echter gewoon goed, droog weer, met elke dag wel een flinke (!!!) bui, meestal zo rond drie uur in de middag. De zeer heftige (onweers-)buien duren maar iets van een half uur tot hooguit een uur. In die korte periode komt er enorm veel water uit de lucht vallen. En dat is mooi even de tijd om iets te gaan snacken.

    Oftewel: niet druk over maken, flexibel zijn en eventueel je programma iets aanpassen.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  4. Top | #154
    Florida Groupie ekkie50's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    498

    Standaard Re: Het weer en vraagje over villa's

    Nog even over het weer in Orlando en omgeving. Vergeet het bekende Nederlandse weer (grijs en "vochtig") maar gauw, want daar is het gelukkig heel anders. Na elke regenbui is het weer als vanouds: zonnig en warm.....zoals het hoort =D> \\/ Bijna voorspelbaar eigenlijk, en dat is mede de reden waarom ik graag naar central Florida ga.
    Groeten van Eric!
    Ik hoop dit jaar weer naar Florida te gaan, net als alle voorgaande jaren.

  5. Top | #155
    Regelmatige Bezoeker senkermens's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    41

    Standaard Re: Het weer en vraagje over villa's

    Hallo allemaal

    Wij hebben al eens een villa gehad in Orlando.
    Het is ons super goed bevallen. Wij zaten op Southern Dunes, dat is wel net ten zuiden van Orlando, in het plaatsje Haines Citty, maar goed te rijden met de auto. Heeft uiteraard ook voordelen dat je net buiten Orlando, buiten het "Disney Gebeuren" zit, alles is net een tikkeltje goedkoper, de restaurants, drankjes, spullen in de shops.

    Dit jaar hebben wel wel weer een villa geboekt maar dan in een zijstraat van de 195 en wel Legecy Dunes. Is er iemand die met deze villa's ervaring heeft?? Zo ja dan hoor ik het graag.

    Groetjes Karin
    Orlando in 1996-1999-2002-2005-2006-2007-2008-2009-2010-2011-2012-2013-2014-2015-2016-2017-2018
    1995 California en Nevada - 1997 North East USA - 1998 Arizona Utah - 2000 East Canada

  6. Top | #156
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    327

    Standaard Re: Het weer en vraagje over villa's

    Wij zitten op dit moment in Davenport. Het weer is niet zo als in het Middellandse zee-gebied. We zijn er nu een week en hebben elke dag rond 3 uur wel een bak regen. Het weer is dan meteen van slag voor de rest van de dag. HEt blijft dus bewolkt. Warm blijft het wel. We ervaren dit weertype nu al voor het derde opeenvolgend jaar. Is het enige wat we hier minder prettig vinden.

  7. Top | #157
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Het weer en vraagje over villa's

    Rond het middellandse zee gebied is het soms gewoon te heet om wat te ondernemen overdags. Dan liever bewolking. Wil ik echt een zon vakantie, dan ga ik wel naar Spanje, Griekenland, Egypte, Tunesie etc. ik ben benieuwd hoe het weertype in september is als ik ga, februari/maart viel me in elk geval absoluut niet tegen.

  8. Top | #158
    Florida Groupie ietie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    485

    Standaard Re: Het weer en vraagje over villa's

    Wij zaten dit jaar in davenport in het polopark,ik vond het een leuke omgeving, rustig en toch dicht bij de winkels en de parken ,goed te doen.
    De villa viel ons wat tegen wat betreft de inrichting, nogal verouderd, kapotte lamellen,versleten beddegoed, dat was jammer, maar goed je kunt niet alles hebben.
    Het weer vond ik in april erg prettig,geen regen bui gehad,lekkere temperatuur, we zijn ook wel eens in februari geweest maar toen vond ik de wind af en toe nog wel frisjes, dus mijn voorkeur gaat uit naar april/mei.

  9. Top | #159
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    stein
    Berichten
    237

    Standaard Re: Het weer en vraagje over villa's

    wij hebben de laatste drie weken in florida (davenport) gezeten en bijna iedere dag regen gehad.
    we gaan al jaren in juni maar zelden zoveel regen gehad, temperatuur was wel goed.

  10. Top | #160
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    327

    Standaard Re: Het weer en vraagje over villa's

    Wij zitten hier nu 3 weken en we hebben werkelijk iedere dag regen. Het is wel warm. 's Morgens gaat het nog wel, lijkt het een mooie heldere dag te worden maar rond 2-3 uur gaat het onweren, trekt de lucht dicht en is het k... met peren. Florida is verder geweldig, maar voor het weer moet je hier in juni en juli niet zijn. Zijn hier dit jaar voor derde opeenvolgende keer en alle keren hebben we dit weer meegemaakt. Niet erg, maar toch .....



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •