Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 13 van de 75 EersteEerste ... 311121314152363 ... LaatsteLaatste
Resultaten 121 tot 130 van de 744

Onderwerp: Het weer in Florida / weersverwachting

  1. Top | #121
    Florida Groupie Marjol's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    457

    Standaard Re: Is het nou zo'n slecht weer?

    Ik weet niet hoe het nu is, maar toen wij er waren (5-18 mei) gaven ze in het weerbericht elke dag aan dat we "afternoon thunderstorms" zouden krijgen, maar we hebben slechts drie keer regen gezien, waarvan één keer een flinke thunderstorm (op de eerste dag) en twee kleine buitjes van max. 10 minuutjes.

  2. Top | #122
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Is het nou zo'n slecht weer?

    Als ik de radar bekijk zit er inderdaad een klein storm front momenteel in de buurt van orlando Radar
    Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat het meestal lokale buien zijn die meestal meteen weer weg zijn.
    Laatst gewijzigd door calypso; 04-07-07 om 19:06.

  3. Top | #123
    Florida Groupie kol's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    319

    Standaard Re: Is het nou zo'n slecht weer?

    Hey Marieke,

    Ik zou me daar niet te veel zorgen over maken. De regenbuien (die wel heftig kunnen zijn) zijn er vooral en de namiddag. Meestal regent het echt niet de hele dag.

  4. Top | #124
    Stamgast jaap's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    149

    Standaard Re: Is het nou zo'n slecht weer?

    Hoe kom je erbij dat het slecht weer is. Ik heb ook even naar het radar beeld gekeken. Valt toch wel mee. Anders ga je gewoon een dag shoppen. Wij gaan nu voor de vierde keer in juli/augustus naar Florida. We hebben nog nooit in die tijd een hele dag regen gehad. Het is meestal alleen s'middags een buitje om een uurtje of vier. Na een buitje voelt het net aan of je in een tropische kas loopt. Heel benauwd, maar dat went vanzelf.

  5. Top | #125
    Vaste Bezoeker Nicole's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2006
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    116

    Standaard Re: Is het nou zo'n slecht weer?

    Ik mag hopen dat het dadelijk mooi weer Hier schiet het in ieder geval niet op met het weer en we gaan over 18 dagen al op vakantie. Ik hoop wel dat we dan in ieder geval daar nog een paar mooie dagen mogen meepikken.
    Heerlijk ben al aan het aftellen.

    Nicole

  6. Top | #126

    Standaard Re: Is het nou zo'n slecht weer?

    Bedankt voor jullie reacties!
    Ik kijk niet naar de radar beelden, heb ik net even gedaan en het lijkt inderdaad mee te vallen! Als het maar niet de hele dag regent dan is alles goed. Wij vertrekken 30 juli dus schiet ook al aardig op!! Zin in!!

  7. Top | #127
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Is het nou zo'n slecht weer?

    Hele dag regen heb ik nog niet meegemaakt in orlando, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat het niet gebeurt. Al is de kans toch wel klein.
    Denk dat je positief moet blijven en er gewoon vanuit moet gaan dat het heerlijk zonnig weer is :-)
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-03-09 om 04:38.

  8. Top | #128
    Regelmatige Bezoeker Faye's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2007
    Berichten
    22

    Standaard Re: Is het nou zo'n slecht weer?

    Afgelopen weekend teruggekomen van onze trip en we hebben heftige, locale 'thunderstorms' meegemaakt.
    Het regende en hagelde dan zeer heftig met hevige windstoten, maar hield dan na zo'n twee uur op. Meestal kwam de storm rond een uur of vier ('smiddags) opzetten.
    Gelukkig duurde het niet de hele dag.
    We hebben een dag meegemaakt dat we in Bush Gardens waren en dat toen door de heftige regen en onweer de attracties stil werden gezet.
    Ook in Seaworld hebben we dit een keer meegemaakt, we waren helemaal soaked.
    Overdags was het rond de 95 fahrenheit, dus we hebben heel wat lopen puffen en waren soms blij dat het 'even' ging plenzen.

  9. Top | #129
    Stamgast jaap's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    149

    Standaard Re: Is het nou zo'n slecht weer?

    Wij waren afgelopen zaterdag in fort lauderdale. Zaten de tour de france te kijken. Ging de t.v. opeens piepen en werd de uitzending onderbroken. Tornado waarschuwing. Werden geadviseerd de gordijnen dicht te doen en in de badkamer te gaan zitten.
    Eergisteren in orlando(celebration) zagen we in de lucht het begin van een wervelwind. Later op t.v. zagen wij er foto's van. Tegelijkertijd bleken er dire waterhozen te zijn.
    Al met al is het hier stukken beter dan thuis, want twee weken geleden kregen we tijding dat ons huis tijdens zware regenval is ondergelopen vanwegen terugspoelend rioolwater.
    De foto's die we ontvingen zagen er niet fraai uit.
    We willen niet meer naar huis.

  10. Top | #130
    Florida Groupie Marcelg's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Key West, Florida
    Berichten
    461

    Standaard Re: Het weer in florida

    Als de temp goed is voor Februari dan is het bijna 75 graden, dat is 24 Celcius, dit zijn schaduw temperaturen en als het zonnetje er is kun je dus goed op het strand liggen.

    Zwemmen kun je altijd, wanneer wij zeggen dat het zeewater koud is, dan is het volgens mij nog steeds warmer dan de Noordzee in de zomer.

    Als er niet echt een front overkomt, dan is het hier altijd lekker, helaas kan een front in februari zeker nog wel eens overkomen, het kan ook nog zo zijn dat het koud is in Orlando en lekker warm in zuid Florida.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •