Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 37 van de 75 EersteEerste ... 27353637383947 ... LaatsteLaatste
Resultaten 361 tot 370 van de 744

Onderwerp: Het weer in Florida / weersverwachting

  1. Top | #361
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: weer in september

    Ook dat idd... en bij de wal-mart dan weer een hele rij vol met snoep in oranje dozen voor Halloween. En sommige pretparken 'bouwen' ze dan toch ook weer om...

    Juni vorig jaar vond ik ook erg warm, dan is september al wat beter... maar liever nog iets minder vochtig zodat je iets minder snel zweet... maarja, dat hoort bij Florida.

  2. Top | #362
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: weer in september

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JKG Bekijk Berichten
    ..Ook dat idd... en bij de wal-mart dan weer een hele rij vol met snoep in oranje dozen voor Halloween..
    Ja dat blijft een verleidelijk gezicht : http://4.bp.blogspot.com/_itsdkGev1v...9+DSC_1865.JPG
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  3. Top | #363

    Standaard Re: Het weer in Florida / weersverwachting

    Hallo,

    nog een vraag over het weer,
    hoelang uren blijft het daar zonnig,en wanneer begint die buien?
    want ik kom van barcelona en het was daar bar slecht weer ik hoop het nu dat ik wat een beetje goed weer krijg in orlando en miami??
    want het is een droom vankantie die bena voor mij gaat beginnen dit maandag en ik wil mij wel amuzeren in seaworld en disneyworld,maar zo te zien is het slecht weer daar op die site

    http://www.weather.com/weather/today/USFL0372:1:US

    mvg

  4. Top | #364
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Het weer in Florida / weersverwachting

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door willy2008 Bekijk Berichten
    hoelang uren blijft het daar zonnig,en wanneer begint die buien?
    Tsja, de buien beginnen meestal als het gaat regenen. En als er geen wolken zijn, is het zonnig. En het kan reuze amusant zijn om door de stromende regen te lopen. Veel mensen nemen een plu en een poncho mee maar in de regel regent het zo hard dat er geen kruid tegen gewassen is en ben je al doorweekt voor je je plu uit je rugzak hebt gevist.

    In juni en juli valt er in Florida erg veel regen. Zoveel dat de afvoerputten zo groot zijn dat er gemakkelijk een kind van een jaar of zes in kan verdwijnen. Heb je pech en passeert er een tropische storm, dan kan het wel dagen achter elkaar regenen.... Het is er dan geen pretje en heb je de pech dat er een orkaan voorbij komt, kan je zelfs geevacueerd worden.

    Heb je wat meer geluk dan sta je 's morgens met zeven zonnen op. Gedurende de dag vormen zich wolken en valt er hier en daar een bui, al dan niet met onweer. Altijd! De bui valt overigens vrij vaak daar en wat minder vaak hier is onze ervaring. Maar.....resultaten uit het verleden bieden nu eenmaal geen garantie voor de toekomst.

    Als je het amuseren af laat hangen van de hoeveelheid regen, dan voorspel ik een weinig amusante vakantie. Er is niks nieuws onder de zon, regen hoort er gewoon bij en....omdat het momenteel dagelijks meer dan dertig graden wordt, droog je ook weer verbazend snel op. Heus waar!



  5. Top | #365
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Het weer in Florida / weersverwachting

    Ton,
    Je vergeet nog (minstens) één open deur: Na regen komt zonneschijn!
    Tenzij er meer regen komt, dan komt de zonneschijn iets later. Maar vergeet dan niet: achter de wolken schijnt de zon! Tenzij het nacht is, dan schijnt de maan.

    Om op willy's vraag terug te komen: Nee, het caribbisch weer hier is niet te vergelijken met het weer in Barcelona. Ook niet met dat in Nederland, België of enig ander Europees land. Florida-weer is als .... het weer in Florida. Warm in de winter, warm en nat in de zomer en daartussenin vooral warm en af en toe nat, soms wat meer nat dan andere keren. Nat wil meestal zeggen een flinke bui hier of daar (scattered noemen ze dat), waarbij de temperatuur net iets onde rde 30 graden dipt en daarna weer net zo snel boven die 30 graden uitwipt.

    Kortom: Florida-weer.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  6. Top | #366
    Stamgast baluga's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    160

    Standaard Re: Het weer in Florida / weersverwachting

    We hebben zojuist het weerbericht op tv gezien. Voor de komende 2 dagen wordt er héééél veel regen verwacht aan de golf van Mexico. Wij hadden morgen Naples op het programma staan, maar hebben net beslist dat we 1 dagje langer in Miami blijven. En ohhh, wat is het hier te gek!!! Dus Naples een dagje later waar we de manateetour gaan doen ( reeds gereserveerd dus hopelijk weinig regen)

  7. Top | #367
    Florida Groupie sonja's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    628

    Standaard Re: Het weer in Florida / weersverwachting

    Maar ook vorst is mogelijk, afgelopen december en januari diverse malen nachtvorst, dit is 28 decmeber 2010.

    Laatst gewijzigd door sonja; 17-07-11 om 14:50. Reden: Verkeerde datum

  8. Top | #368
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.026

    Standaard Re: Het weer in Florida / weersverwachting

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sonja Bekijk Berichten
    Maar ook vorst is mogelijk, afgelopen december en januari diverse malen nachtvorst, dit is 28 decmeber 2010.
    Dit is de 29-ste !:!:

    Dan sta je toch wel raar te kijken!!!





    Bij gebrek aan een krabber, maar een plastic "blik" (van de stoffer) gebruikt.
    Zal er aan denken volgende keer in december!!
    Laatst gewijzigd door elstars; 19-07-11 om 13:49.

  9. Top | #369
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    327

    Standaard Re: Het weer in Florida / weersverwachting

    Wij komen graag in Florida.... geweldig om hier te zijn. Het enige wat ons minder bevalt is het instabiele weer in centrtaal Florida in de zomermaanden. Je komt maar zelden een dag tegen zonder regen en soms om 12 uur al een dik wolkendek. Te vaak in de afgelopen 26 dagen meegemaakt. Sunshine state valt nog wel mee... Voor het weer zijn er zeker betere oorden....
    Laatst gewijzigd door pzomerdijk; 17-08-11 om 15:22.

  10. Top | #370
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Berichten
    26

    Standaard Re: Het weer in Florida / weersverwachting

    Hoi allemaal,

    Wij willen volgend jaar september naar Florida (Orlando)toe.
    Ik volg het weer regelmatig om te kijken hoe en wat, en zie dat er toch dagelijks regent. En daar bovenop ook nog eens een orkaan. Daardoor ben ik nu erg aan het twijfelen of we wel naar Florida willen ivm het weer.
    Heeft er iemand tips of ideeen in welke maand we dan het beste kunnen gaan.
    We hebben ook een zoontje en als we gaan dan is hij 1.5 jaar oud en we willen een villa met een zwembad huren, dan is het toch leuk als het zonnetje vaak schijnt.
    Laatst gewijzigd door emma82; 31-08-11 om 17:07.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •