Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 62 van de 75 EersteEerste ... 1252606162636472 ... LaatsteLaatste
Resultaten 611 tot 620 van de 744

Onderwerp: Het weer in Florida / weersverwachting

  1. Top | #611
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    327

    Standaard Re: Het weer in Florida / weersverwachting

    Morgen is onze laatste dag en vliegen we terug naar Nederland. De afgelopen 2 weken was het niet geweldig in Florida. Veel, heel veel regen en veel te weinig zon. Een continue aanvoer van vochtige lucht vanuit het zuiden zorgt voor veel bewolking en veel regen. 14 dagen, waarvan zeker 6 met veel langdurige regen, 4 normale Florida-dagen en 5 matige dagen met af en toe zon en behoorlijk veel bewolking. Ondanks dat het de afgelopen weken slecht is in Miami, is over het algemeen het weer aan de kust beter dan in Centraal Florida. Wij zijn het in ieder geval zat en is het voor het eerst in 10 jaar Florida, dat we blij zijn om naar huis gaan. Sunshine State, nu ff niet. De vooruitzichten zijn ook niet hoopvol. Zal die Donald Trump er iets mee te maken hebben door het schrappen van het klimaatverdrag!

  2. Top | #612
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Het weer in Florida / weersverwachting

    Hihi, het is Trump zijn schuld ja

    Vandaag hier aan de kust zalig weer, later in de middag wel wat bewolking, maar heb van de dag genoten. In Orlando wel regen hoorde ik.
    Ik dus 4 dagen regen, en 3 dagen zon, maar ook niet volop zon.
    Nu vind ik het eerlijk gezegd ook wel erg heet als de zon dan wel schijnt, dus voor mij volgende keer weer januari/februari!
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  3. Top | #613
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    334

    Standaard Re: Het weer in Florida / weersverwachting

    Wat balen voor jullie.
    Pzomerdijk, wat hebben jullie gedaan tijdens deze regendagen? Zat je in ene hotel of villa?
    Nog wel (overdekte) uitstapjes kunnen maken?

    Ik duim voor in elk geval een laatste mooie zonnige dag voor jullie!

  4. Top | #614
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2017
    Berichten
    36

    Standaard Re: Het weer in Florida / weersverwachting

    Wij gaan al jaren in de zomer naar Florida. Het is idd zo dat het dan wat vaker regent maar zeker geen weken achter elkaar. Afgelopen jaar hebben we een keer 5 dagen achter elkaar regen gehad maar dat was echt uitzonderlijk. Wij proberen er meestal wat leuks van te maken, zo douchen de kinderen buiten in de harde warme regen . Ik snap wel dat als je er een week bent dat het niet leuk is als het die week vooral regent. Wij zijn in de gelukkige positie dat we langer heen geen en dan is het allemaal niet zo erg. Maak je niet te druk over de zomervakantie en geniet vooral.

  5. Top | #615
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    327

    Standaard Re: Het weer in Florida / weersverwachting

    @Kletskous:

    We hebben ons goed vermaakt. Wij zijn dit jaar in geen Disney en Universal Park geweest, m.u.v. Aquatica. Zo zijn we bij en in de omgeving van de Sunshine Skyway Bridge geweest en de kustlijn gevolgd vanaf St. Pete Beach tot Clearwater; John Pass Village; Het Opa Palooza festival in Tarpon Springs bezocht incl. Boottocht en het Howard Park met een leuk klein strandje in zee; Pulse memorial bezocht in Miami (1 jaar geleden, waren we hier toevallig ook ten tijde van de aanslag); Florida/Millenium Mall; de zonmomenten benut in Aquatica omdat wij daar simpelweg nog een jaabonnement van hadden; Kennedy Space Center en Titusville; 2x auto moeten omwisselen i.v.m. mankementen, pffffff; Old Town; Winterpark en Wintergarden (een echt winters dagje), enz. enz.
    We zaten in een condo in Terrace Ridge Towncenter/Davenport. De laatse 3 dagen was redelijk tot goed. Kortom, prima vermaakt en er is genoeg te doen om leuke uitstapjes te maken.
    Laatst gewijzigd door pzomerdijk; 12-06-17 om 15:06.

  6. Top | #616
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    784

    Standaard Re: Het weer in Florida / weersverwachting

    Dat is echt balen pzomerdijk, daar zit je niet op te wachten. Het is wel zo dat ze zich wel zorgen maken in Florida, nu Trump uit het klimaatverdrag stapt. Florida is natuurlijk vatbaar voor overstromingen bij hoge waterstanden. Tja ik weet niet of Trump nu nog wel zo populair is in Florida....
    2007-Florida, 2009-West-Amerika, 2010-NYC, 2011-Florida, 2012-Florida, 2014-Florida, 2015-Florida, 2016-Florida 2017-Florida 2018-Florida 2019-Houston-Bradenton (Florida) 2019-New York City 2020-Washington DC- Bradenton (Florida)
    Blog 2015/ 2016 Blog 2017
    Blog 2018 Blog 2019


  7. Top | #617
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Het weer in Florida / weersverwachting

    Vervelend doe je je nooit in Florida!

    Vanmorgen hoorde ik mensen vertellen dat ze naar de Bahama's en zuid Florida waren geweest, en welgeteld 1 dag zon hadden gehad...

    Gelukkig waren bij mij de laatste paar dagen nog zalig.
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  8. Top | #618
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Het weer in Florida / weersverwachting

    Ik heb hier in Sebring alweer 4 dagen geen regen gezien. Nou ja, gisterenavond wat verdwaalde druppeltjes. Waaruit maar weer eens blijkt hoe plaatselijk het is.

  9. Top | #619
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Het weer in Florida / weersverwachting

    Ja bizar he.
    Afijn, ben nu weer thuis, en vanmiddag prachtig zonnig weer. Morgen ook, dus weer lekker naar het strand, hele week nog vrij
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  10. Top | #620
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    784

    Standaard Re: Het weer in Florida / weersverwachting

    Welkom thuis Cindy! Dat is lekker thuiskomen.
    2007-Florida, 2009-West-Amerika, 2010-NYC, 2011-Florida, 2012-Florida, 2014-Florida, 2015-Florida, 2016-Florida 2017-Florida 2018-Florida 2019-Houston-Bradenton (Florida) 2019-New York City 2020-Washington DC- Bradenton (Florida)
    Blog 2015/ 2016 Blog 2017
    Blog 2018 Blog 2019




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •