Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 71 van de 75 EersteEerste ... 21616970717273 ... LaatsteLaatste
Resultaten 701 tot 710 van de 744

Onderwerp: Het weer in Florida / weersverwachting

  1. Top | #701
    Florida Groupie Ilse_'s Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    Vlijmen
    Berichten
    574

    Standaard Re: Het weer in Florida / weersverwachting

    Gisteren is het pas rond 16.00 uur gaan regenen en toen wel de hele avond en nacht nat gebleven. Nu 9.45 uur ziet het er bewolkt uit buiten en temperatuur is een stuk minder dan gisteren ( toen was het ook wel echt snikheet ) de rest wachten we maar af. We zien wel dat het de hele dag door veranderd.

  2. Top | #702
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2017
    Berichten
    36

    Standaard Re: Het weer in Florida / weersverwachting

    ziet er idd niet goed uit als je hier kijkt het weer voor de komende tijd in Florida. Maar de ervaring leert dat voorspellen van het weer in Florida erg lastig is. Per plaats grote verschillen en zeker niet meer dan een dag naar voren kijken , dus 10 dagen vooruit lekker niet naar kijken
    anders denk je maar zo je ontvlucht de warmte in Nederland om te koelen in Florida

  3. Top | #703
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    271

    Standaard Re: Het weer in Florida / weersverwachting

    Voorspellen kunnen ze echt niet. Gisteren zeiden ze nog dat het vandaag de hele dag tot eind van de middag ging regenen en nu zitten we lekker in de zon bij het zwembad en blijft het de rest van de dag droog volgens de voorspelling!

  4. Top | #704
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    47

    Standaard Re: Het weer in Florida / weersverwachting

    Fijn om te horen. Het is nu zulk mooi weer hier thuis. Zou zonde zijn als je een hele planning hebt elke dag en alles al betaald en dingen niet door kunnen gaan door het slechte weer.

  5. Top | #705
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2018
    Berichten
    16

    Standaard Re: Het weer in Florida / weersverwachting

    Ben nu in de golfkust en afgelopen week (behalve gisternacht) geen druppel regen gehad. Wel af en toe wat bewolking en harde wind en hoge golven in zee. Maar verder volop zon!

  6. Top | #706
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Berichten
    158

    Standaard Re: Het weer in Florida / weersverwachting

    Hoe is het met het weer momenteel? Valt er echt zo veel regen als dat de app aangeeft?

  7. Top | #707
    Vaste Bezoeker Krullenbol's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2018
    Berichten
    122

    Standaard Re: Het weer in Florida / weersverwachting

    Er komt elke dag wel een bui over (normaal) maar naar mijn idee blijft het langer hangen.
    Voorheen was er voor ca. 15 min regen en daarna de zon nu heb je een stort bui
    en daarna blijft het nog 2 uur regenen. Gister ook weer boven Disney Springs niet normaal
    als die sluis opengaat maar daarna blijft het regenen en ben je 2 uur verder voordat het droog is.

  8. Top | #708
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Berichten
    158

    Standaard Re: Het weer in Florida / weersverwachting

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Krullenbol Bekijk Berichten
    Er komt elke dag wel een bui over (normaal) maar naar mijn idee blijft het langer hangen.
    Voorheen was er voor ca. 15 min regen en daarna de zon nu heb je een stort bui
    en daarna blijft het nog 2 uur regenen. Gister ook weer boven Disney Springs niet normaal
    als die sluis opengaat maar daarna blijft het regenen en ben je 2 uur verder voordat het droog is.
    Ik ben de app van Seaworld/Bush Gardens een beetje aan het volgen en je ziet dat ze heel vaak de attracties sluiten 's middags, vandaar dat ik het even wilde checken.
    Hopelijk hebben jullie ook in de namiddag weer snel een zonnetje!!

  9. Top | #709

    Standaard Re: Het weer in Florida / weersverwachting

    Hoe is het weer nu in Florida? Wij gaan 5 september voor de eerste keer en worden toch wel een beetje bang van de weersvooruitzichten... is het echt zo slecht?

  10. Top | #710
    Stamgast cant51's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    214

    Standaard Re: Het weer in Florida / weersverwachting

    Ik zeg volg geen weersvooruitzichten voor Florida, ben al heel vaak in Florida geweest en echt het klopt zelden of nooit, wat je nu waarschijnlijk ziet is heel veel regen, normaal voor deze tijd van het jaar, maar is meestal geen hele dag regen maar een paar flinke buien in de namiddag.

    Ik heb voor mijn werk een jaar in Florida gewoond en ga er zeker 2x per jaar naar toe, het is geloof ik 1 maal voorgekomen dat er een week regen heb gehad.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •