Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 85 van de 86 EersteEerste ... 357583848586 LaatsteLaatste
Resultaten 841 tot 850 van de 852

Onderwerp: Creditcard

  1. Top | #841
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Creditcard

    Nou, precies daarom dus. Had vanmorgen ICS aan de telefoon, want had de goedkeuring voor de creditcard, maar liep vast tijdens het activeren van de pincode van de pas, dus gelijk even nagevraagd hoe dat nu zit met vooraf doorgeven dat je in de US zit, maar volgens deze mevrouw hoeft dat niet meer tegenwoordig. Moet zeggen dat ik met mijn andere CC (ook van ICS, via de Rabo) ook nooit problemen heb gehad. Maar toch, vind het wel prettig om een reserve mee te hebben.
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  2. Top | #842
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Creditcard

    Ik werd pas in Nl. ook gebeld door ICS of het klopte dat we een betaling hadden gedaan aan een elektronica webshop.
    Voor de VS geef ik het wel altijd door van tevoren, zodat de CC's niet onverwacht geblokkeerd worden als het hier midden in de nacht is en je niemand kunt bereiken.

  3. Top | #843
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2014
    Berichten
    188

    Standaard Re: Creditcard

    Ik heb nu net een creditcard bij de anwb aangevraagd. Deze pas komt alleen op naam van mijn vriend te staan, kan ik er in Florida ook meebetalen of moet je je legitimeren? We hebben trouwens 1 pas aangevraagd

  4. Top | #844
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    480

    Standaard Re: Creditcard

    Dat verschilt, de ene keer vragen ze om een legitimatie en de andere keer totaal niet.

    Mijn vrouw kan wel mijn creditcard daar gebruiken omdat ze dezelfde achternaam heeft maar dat is bij jullie vermoed ik niet het geval aangezien je het over "vriend" hebt.

  5. Top | #845
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2014
    Berichten
    188

    Standaard Re: Creditcard

    Klopt 18 jaar samen en nog steeds zijn wij zijn niet getrouwd haha. Denk dat ik dan nog ergens anders een creditcard gaat aanvragen maar dan op mijn naam, dat is denk ik wel zo handig

  6. Top | #846
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Creditcard

    Lijkt mij ook een goed idee. Je kunt ook even bij de ANWB gaan informeren voor een partnerkaart. ANWB is i.h.a. de goedkoopste aanbieder van creditcards.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  7. Top | #847
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2014
    Berichten
    188

    Standaard Re: Creditcard

    Dat ga ik morgen meteen even doen. Bedankt voor de tip.

  8. Top | #848
    Florida Groupie Fleurida's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    569

    Standaard Re: Creditcard

    Je kunt beter een partnerkaart aanvragen. Ik heb dezelfde achternaam als mijn man op de creditcard staan maar je moet op de achterkant tekenen. Daar wordt niet zo vaak op gecontroleerd maar het zo jammer als je net iets leuks hebt gezien wat je wil kopen en ze accepteren je kaart niet. Bijkomend voordeel is dat als één van de kaarten geblokkeerd wordt om wat voor reden dan ook, je altijd nog een werkende kaart hebt. Dit ook omdat je niet overal met je Nederlandse betaalpas kunt betalen.

  9. Top | #849
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2014
    Berichten
    188

    Standaard Re: Creditcard

    Maar het is toch ook verstandig om ergens anders een creditcard aan te vragen? Mocht die van de anwb het niet doen, of maakt dat niets uit?

  10. Top | #850
    Florida Groupie Fleurida's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    569

    Standaard Re: Creditcard

    Wij hebben het gehad met een creditcard van de Rabobank, die van mijn man was geblokkeerd maar die van mij werkte nog gewoon Met de creditcard van de ANWB hebben we dit gelukkig nog niet meegemaakt dus dat weet ik niet.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •