Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 53 van de 86 EersteEerste ... 343515253545563 ... LaatsteLaatste
Resultaten 521 tot 530 van de 852

Onderwerp: Creditcard

  1. Top | #521
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Limiet op creditcard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fr@nk Bekijk Berichten
    Weet iemand hoeveel borg je betaald bij Hertz voor 2 weken autohuur, betreft classe L suv?
    Ik zou even bellen. De borgsom is in ieder geval afhankelijk van je leeftijd en of je de borg cash of per credit card voldoet.



  2. Top | #522
    Regelmatige Bezoeker Fr@nk's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Berichten
    24

    Standaard Re: Limiet op creditcard

    Ik heb net gebelt en daar kunnen ze niet zeggen hoeveel de borg bedraagd, ik heb er eigenlijk ook nooit opgelet bij het huren.
    Ik wist ook niet dat als je borg betaald het bedrag wordt gereserveerd op je cc mbt leeftijd ik moet nog gewoon werken teleton ben 44 jaar.

  3. Top | #523
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Limiet op creditcard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fr@nk Bekijk Berichten
    mbt leeftijd ik moet nog gewoon werken teleton ben 44 jaar.
    Oh, dan val je in het normale tarief. Onder de 25 betaal je meer borg. Bij andere maatschappijen is de borg zo'n 300 dollar, onder de 25 jaar 500 dollar. Denk niet dat Herz daar veel van afwijken zal.

    Ennne.... werk ze ;-)



  4. Top | #524
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Limiet op creditcard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keizertjuh Bekijk Berichten
    en als ik dus vandaag bij me hotel aankom en borg moet betalen is dat hetzelfde maar dat word dan als ik de volgende dag uitcheck weer weg die borg?
    In theorie klopt dit, de praktijk is echter anders. Volgens de meeste Amerikaanse hotels valt het gereserveerde bedrag weer vrij bij afrekening. Als deze bedragen echter niet overeenkomen, en meestal is dat niet het geval, dan blijft het gereserveerde bedrag maximaal één maand staan. Daarna vervalt het. Is overigens altijd nog beter dan een paar jaar terug. Toen werden dit soort bedragen in 3 maanden afgebouwd.

  5. Top | #525
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    201

    Standaard Re: Limiet op creditcard

    Hoeveel borg wordt er bij hotels ingehouden en is dit bij elk hotel of sommige?

  6. Top | #526
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Limiet op creditcard

    De kosten voor het verblijf plus ‘incidentals’. Indien je vooraf hebt betaald alleen een bedrag voor ‘incidentals’.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 16-04-10 om 18:10. Reden: full quote eruit

  7. Top | #527
    Newbie
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    8

    Standaard Re: Limiet op creditcard

    Wij hebben de cc van de ANWB aangevraagd en krijgen deze over enkele dagen binnen. En je betaald hem inderdaad pas op het moment dat je hem gebruikt, dit is onze eerste en enige cc. Maar angezien ik hem eigenlijk alleen maar gebruik voor de huur van een motor en wat shop werk verwacht ik geen problemen.
    Nog maar 5 weken en we gaan\\/.

    Gr. Bob

  8. Top | #528
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2010
    Locatie
    Antillen
    Berichten
    26

    Standaard Creditcard error bij betalen

    Hallo,

    Ik heb een vraag en hoop dat ik hem hier mag posten...... 8-[

    Vandaag wilden we de betaling doen bij paypal om onze condo te betalen. (via de site van homeaway gehuurd) De creditcard is niet geregistreerd op Paypal, maar het is normaal gesproken mogelijk toch te betalen zonder registratie en account. (staat er)
    Nou geeft Paypal een error en zegt dat "met dit creditcard nummer geen betaling mogelijk is. Probeer een andere creditcard nummer".
    Ik heb op google wel iets gevonden van mensen die hetzelfde probleem hebben. (het schijnt vaker voor te komen) Alleen staan er geen oplossingen.
    Heeft iemand hier ervaring mee / hetzelfde meegemaakt?? Hopelijk heeft iemand een tip voor ons.

  9. Top | #529
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Creditcard error bij betalen Condo

    Heb je al contact met Paypal opgenomen? Als zij je CC weigeren zullen zij ook kunnen aangeven waarom en hoe je e.e.a. kunt oplossen. Er kunnen nl. zoveel redenen zijn.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  10. Top | #530
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Creditcard error bij betalen Condo

    Ik dacht dat het wel moest maar kan fout zijn hoor. Ik betaal bijna maandelijks dingen met paypal en voor dingen te betalen zonder dat er geld in je account staat of je geen visa kaart hebt ingegeven kan ik niet , ook heb ik 4 dagen moeten wachten voor ik met visa kon betalen maar dit is wel voor belgie en het kan ondertussen ook veranderd zijn



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •