Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 36 van de 86 EersteEerste ... 26343536373846 ... LaatsteLaatste
Resultaten 351 tot 360 van de 852

Onderwerp: Creditcard

  1. Top | #351
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    191

    Standaard Re: Help, ik kan wel janken, aanvraag creditcard is afgewezen

    Heb het net allemaal meegemaakt bij het oversluiten van de hypotheek. Telefoonabo's worden geregistreerd als ze bij Vodafone en T-mobile e.d. zijn afgesloten. KPN registreert niet. Een cc wordt/werd geregistreerd als je een limiet hebt waarbij je afbetaald. Dus niet alles per maand dat maakt niet uit maar als je een kredietlimiet hebt en afbetaald dan is er een BKR registratie.

  2. Top | #352
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Help, ik kan wel janken, aanvraag creditcard is afgewezen

    BKR registratie is niet erg, zolang het maar geen negatieve is!
    Een CC wordt inderdaad meestal ook geregistreerd maar dat hoeft niet te betekenen dat je een negatieve registratie hebt. die krijg je alleen als je bv niet op tijd betaald met je aflossingen. Er wordt best veel daar bijgehouden vraag je eigen report maar eens op via je bank zul je versteld staan wat er allemaal op staat.

  3. Top | #353
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Help, ik kan wel janken, aanvraag creditcard is afgewezen

    Mijn huidige kaart met een veel hoger limiet (3500 euro) betaal ik ook per maand af... zou dus geen probleem moeten zijn? Mooi.

  4. Top | #354
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2008
    Berichten
    75

    Standaard Re: Afdingen

    Maanbo. Ik las ergens anders dat jullie nog geen creditcard hebben. Zorg ervoor dat je die wel hebt als je naar de USA gaat. Je komt echt nergens zonder dat ding. Geen autohuur, geen hotel. Bijna niets. Nou ja......je kunt natuurlijk pinnen en eten kopen e.d. maar voor alle andere dingen heb je echt zo'n kaart nodig. Niet vergeten dus!

  5. Top | #355
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Afdingen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fatma30 Bekijk Berichten
    Je komt echt nergens zonder dat ding. Geen autohuur, geen hotel. Bijna niets.
    Nou, geen paniek zaaien hoor. Verschillende forumleden redden zich kennelijk prima zonder cc. Voor de auto kan je bijvoorbeeld gewoon de borg contant storten.

    Je kunt het beter omdraaien: Zonder cc kan je bijna alles, maar wat is het gemakkelijk als je er wel een bij je hebt......



  6. Top | #356
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2008
    Berichten
    75

    Standaard Re: Creditcard

    Het was niet de bedoeling "paniek" te zaaien. Wil alleen aangeven dat zo'n ding vaak als eerste gevraagd wordt als je iets wilt betalen. (Hotel, huurauto e.d.) Trouwens, ik wist niet dat je contant borg kunt storten bij een autoverhuur bedrijf. Heb dit nl ooit eens gevraagd en toen werd verteld dat ik dan geen auto kon huren bij hun. (Alamo)

  7. Top | #357
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Creditcard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fatma30 Bekijk Berichten
    Het was niet de bedoeling "paniek" te zaaien.
    Snap ik wel hoor, maar als je aan Maanbo schrijft dat ie 'echt nergens' is zonder cc, dan schrikt hij zich misschien een hoedje...

    Over de voors en tegens van de cc en de borg bij Alamo (staat gewoon in hun voorwaarden) lees je overigens meer in dit topic



  8. Top | #358
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Creditcard

    Vreemd dat je dat verteld is. Was dat bij een reisburo of zo?

    Hier op het forum is al vaker geschreven over de mogelijkheid om cash borg te betalen bij autohuur, zo rond de $100-150 per week of $25 per dag dat je huurt. Daarbij wel meerdere malen aangetekent dat het gebruikelijker en gemakkelijker is om e.e.a. met CC te doen.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  9. Top | #359
    Vaste Bezoeker maanbo's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Berichten
    79

    Standaard Re: Afdingen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fatma30 Bekijk Berichten
    Maanbo. Ik las ergens anders dat jullie nog geen creditcard hebben.
    Fatma toevallig vanmiddag de papieren ingevult en verstuurd ;-)

    nu maar afwachten of we er één krijgen zo midden in de crisis:-k

  10. Top | #360
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Re: Creditcard

    Als een vast inkomen heb en geen negatieve registratie bij het BKR in Tiel krijg je altijd een credit card.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •