Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 86 EersteEerste 123451353 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 852

Onderwerp: Creditcard

  1. Top | #21
    Vaste Bezoeker Saskia's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    landsmeer
    Berichten
    80

    Standaard

    Bedankt voor de snelle reacties.

    Mijn limiet is inderdaad 2500 euries en dat moet genoeg zijn. Tijdelijk mijn limiet verhogen dus, voor de zekerheid. De kans dat het gebruikt wordt is klein ( hoop ik). Voor mijn gevoel is het prettiger als ik meer " achter de hand heb"
    Ik ben tenslotte een vrouw.................

  2. Top | #22
    Florida Groupie Harm's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    gouda
    Berichten
    329

    Standaard

    Hallo
    Al eerder is aangegeven dat de borg van de huurauto al op je creditcard geblokkeerd word. Houd dit vooral in de gaten ivm de credit limiet. Wij hebben al eens met een niet werkende kaart gestaan. Erg vervelend. Gelukkig werkte de partner kaart wel, maar toch. Thuis gekomen werkte mijn kaart weer gewoon.
    Groeten
    Harm

  3. Top | #23
    Stamgast
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    131

    Standaard

    Tja,

    Je kunt ook gewoon meerdere kaarten nemen. Bij een hoop banken kun je twee kaarten krijgen bij je gewone rekening (Mastercard of Visa). Ik heb via mijn bank een Mastercard en een American Express Card. Op de AMEX zit geen limiet (zoals Mattrob al zei). Als laatste heb ik via de KLM nog een AMEX.....zo kom je nooit zonder te staan. Je kunt ook via de ANWB een creditcard krijgen....weet alleen niet precies welke.

    Als je meerdere kaarten hebt en je raakt er eentje kwijt dan ben je tenminste altijd verzekerd van genoeg cash. Creditcards zijn overigens errug veilig (veiliger dan contant geld). Bij veel aankopen ben je ook nog eens verzekerd tegen diefstal e.d.
    Florida: juli 2001, augustus 2003, juli 2004, december 2004 en februari 2005. Nou maar weer alvast gaan plannen voor november 2005......

  4. Top | #24
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard

    Toevallig, ook ik heb via mijn bank MasterCard en Amex. Kan volgens mij maar 1 bank zijn 8) ! En daarnaast heb ik ook de KLM Amex :lol: !

    Via ANWB kan je de VISA kaart krijgen. Ik heb ook nog eens een zakelijke credit card van Diners Card. Ook geen limiet ! Met deze kaart mag je overigens ook op veel vliegvelden de lounge in (o.a. op Schiphol).
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  5. Top | #25
    Florida Groupie Harm's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    gouda
    Berichten
    329

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Danny
    Tja,

    Je kunt ook gewoon meerdere kaarten nemen. .
    Mag ik hier uit opmaken dat je een aardig inkomen hebt? (Niet dat dat mij wat aangaat :mrgreen: ) Ik dacht nl dat bij elke aanvraag voor een credit card je getoetst word op kredietwaardigheid. Zelfs als je je limiet wilt verhogen.
    Harm

  6. Top | #26
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard

    Ik zou niet direct kiezen voor de AMEX (heb zelf Mastercard) want ik heb toch al diverse winkels (in Orlando) gezien met de kreet "No Amex" vanwege de hoge kosten die American Express berekent bij de transacties, volgens de winkeliers. Als je dan verder geen 2e kaart of cash bij je hebt onstaat er toch een probleempje .
    Zelf ben ik in de race voor de Centurioncard, maar er zijn nog een paar ($ 100.000) hindernisjes :wink: .
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  7. Top | #27
    Stamgast
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    131

    Standaard

    Volgens mij toetsen ze wel ja maar heb er nog nooit problemen mee ondervonden. Of dit inkomensgerelateerd is .....wellicht.....wellicht.

    Maar euh...ik heb gewoon een normaal inkomen hoor :mrgreen:

    Enneuh Mattrob.....volgens mij is er idd maar 1 bank die dat heeft 8)
    Florida: juli 2001, augustus 2003, juli 2004, december 2004 en februari 2005. Nou maar weer alvast gaan plannen voor november 2005......

  8. Top | #28
    Webmaster Daniel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    883

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit
    Ik zou niet direct kiezen voor de AMEX (heb zelf Mastercard) want ik heb toch al diverse winkels (in Orlando) gezien met de kreet "No Amex" vanwege de hoge kosten die American Express berekent bij de transacties, volgens de winkeliers. Als je dan verder geen 2e kaart of cash bij je hebt onstaat er toch een probleempje .
    Zelf ben ik in de race voor de Centurioncard, maar er zijn nog een paar ($ 100.000) hindernisjes :wink: .
    Klopt. Mijn vriendin heeft een Amex kaart en loopt ook regelmatig tegen dat fenomeen aan. Daar tegenover staat dat ze geen limiet kennen... Gelukkig heb ik nog een VISA en een MC dus samen komen we een heel eind!

    Die Centurioncard ken ik niet... Heb je daar meer info over? Niet dat ik die paar hindernisjes kan nemen :cry:

  9. Top | #29
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard

    De 'Black Centurion Card' (hij is helemaal zwart) is alleen op strikte uitnodiging. Dus je zal daar wel iets bijzodners voor moeten preseteren (en ik denk dat € 100.000 bij lange niet genoeg is). Gullit en Estelle hebben ze volgens mij. In Amerika de grote sterren. Er zit een 24-uurs service bij (je kan ze bellen en doen alles wat je vraagt, bv. theater reserveren, bloemetje versturen etc etc), je mag overal op vliegvelden lounges in, krijgt upgrades in vliegtuigen, hotels, etc. etc.

    Je hebt ook de American Express 'Platinum Card', ook op uitnodiging verkrijgbaar, maar daar moet je nog wel € 600 per jaar contributie voor betalen. Ook dan heb je recht op lounges op vliegvelden, upgrades in hotels etc. Zelfs de service line is van toepassing.
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  10. Top | #30
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard

    De BlackCenturion heeft als 1 van de voorwaarden dat je $5000,- per maand "omzet" op deze kaart en vandaar dus
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2Gerrit
    nog een paar ($ 100.000) hindernisjes :wink: .
    maar ik ben bang dat dat zelfs nog niet genoeg zal zijn. Zelfs niet als je zo knap bent als ik :mrgreen: .
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •