Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 45 van de 86 EersteEerste ... 35434445464755 ... LaatsteLaatste
Resultaten 441 tot 450 van de 852

Onderwerp: Creditcard

  1. Top | #441
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Help!! CC werkt niet...!!!

    Leuk zo'n wereldpas Ieniemienie! Dus geen cashback in de winkels, maar wel via de ATM.. de bank wil zeker extra geld verdienen? In elk geval een goeie tip om het cc-nummer dus handmatig in te voeren als men problemen krijgt. Toch blijft het raar, Amerika is meestal de voorloper en in dit geval qua pasjes/chips etc. is het andersom.

  2. Top | #442
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Noord Brabant
    Berichten
    74

    Standaard Re: Help!! CC werkt niet...!!!

    Ja, wij vonden het ook al heel vreemd.... Het viel ons sowieso op dat ze op veel plaatsen achterliepen met apparatuur. Zo stonden er bijvoorbeeld bij Budget nog computers uit het jaar nul....

    Ondertussen zijn we weer thuis, en ondanks de vervelende start hebben we een onvergetelijke vakantie gehad.
    Ik heb heel veel gehad aan de tips en goede adviesen op dit forum!

  3. Top | #443
    Florida Groupie AlexFL's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    NL
    Berichten
    355

    Standaard Re: Help!! CC werkt niet...!!!

    Normaal gezien moet je CC gewoon werken met de magneetstrip (swipen dus en dan op de terminal credit aanklikken)

    Je bankpasje met Maestro (in feite dus ook de wereldpas) moet het hier ook gewoon in de winkel doen (swipen en debit aanklikken).

    Al mijn nederlandse pasjes 2 cc en 1 bankpas doen het trouwens hier.

  4. Top | #444
    Vaste Bezoeker Jen876's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    veldhoven
    Berichten
    104

    Standaard Re: Help!! CC werkt niet...!!!

    Ben 2 maal in Amerika geweest de eerste keer 2007 kon ik overal betalen met mijn debit giropas het jaar erop kon ik er nergens meer mee betalen!Misschien dat het aan de regio ligt de eerste maal was ik in Ohio en de tweede keer in de buurt van Washington.
    Gelukkig had ik ook creditcards bij ik heb mijn lesje geleerd en neem dus altijd verschillende pasjes mee waaronder 2 verschillende creditcards.
    Ook neem ik mijn labtop mee zodat ik altijd mijn geld kan overschrijven naar een andere rekening als het pasje van de betreffende rekening het niet doet.
    Laatst gewijzigd door Jen876; 13-07-09 om 11:48.

  5. Top | #445
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Berichten
    75

    Standaard Betaling met Creditcard per mail

    Hallo,

    even een vraagje.
    Ik ben bezig met kaartjes te bestellen voor een ijshockeywedstrijd in Tampa.
    Ik heb via de officiele site contact gehad met de club. Deze kunnen de toegangskaarten apart leggen voor mij, maar ik zal die wel natuurlijk moeten betalen..
    Ik ben in het bezit van een Visa creditcard, en hij wil dus wat gegevens van mij. Of via de telefoon of via email. Aangezien het tijdsverschil en mijn engels (niet slecht, maar vaak praten ze zo vlug..), doe ik dit dus het liefste via de email.
    Wie heeft er ervaring met dit soort betalingen? Ook natuurlijk voor andere aankopen dan kaartjes...

  6. Top | #446
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Betaling met CC per mail

    zelf ben ik nooit zo blij om dit soort gegevens per email door te geven. Kun je die kaarten niet gewoon via Ticket Master bestellen?

    Ik heb 1x telefonisch m'n CC gegevens doorgegeven.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #447
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Ede GLD
    Berichten
    117

    Standaard Re: Betaling met CC per mail

    Als het een wedstrijd is van de NHL (Tampa Bay Lightning) dan kun je de tickets via Ticketmaster bestellen.

    Heb net gisteren via Ticketmaster tickets besteld voor een MLB Baseball wedstrijd. Gaat vrij eenvoudig. Tickets worden voor je klaargelegd bij de Will Call Window en kun je daar ophalen met je cc en legitimatie.

    Ik zie als ik snel even kijk, dat voor Tampa Bay Lightning de verkoop van tickets begint op 31/8, dus dan zou je nog even geduld moeten hebben.
    Volgend bezoekje Jun/Jul 2014
    Vorige keren: Nov. 2013, Nov. 2012, Jun. 2012, Sep. 2010, Apr. 2010, Okt 2009, Apr. 2009, Sep. 2008 en Apr. 2004

  8. Top | #448
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Berichten
    75

    Standaard Re: Betaling met CC per mail

    Bedankt alvast.

    Ik weet dat ik het ook via Ticketmaster kan kopen, maar hoe gaat dat dan met de stoel/plaatsindeling ? Ik kan nu, dus al voor de 31e, kaarten bestellen/reserveren. Volgens Jeff van Tampa (bay l.) kan hij me op deze manier zo ver mogelijk vooraan zetten in bepaalde sections. Er zijn natuurlijk ook seizoenskaarten in omloop.
    Ik ga er dus eigenlijk vanuit, dat de plaatsen die 'over' blijven, via Ticketmaster worden verkocht. Volgens zijn mail waren er al meer mensen die zo losse tickets kochten.
    Mijn tickets komen uiteindelijk ook bij de will call window te liggen.
    Ik heb in principe ook nog tijd tot de 31e. Maar aangezien de prijzen voor een wedstrijd (in vergelijking met NL) een stuk hoger liggen, wil ik natuurlijk wel zo ongeveer de best mogelijke plaatsen die er zijn.. (Natuurlijk zijn de kaarten duurder daar, gaat ook 'iets' meer geld in de sport om.. )

  9. Top | #449
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    114

    Standaard Re: Betaling met CC per mail

    In dergelijke gevallen geef ik altijd 1 2 aparte mailtjes de gegevens door.

    De 1e met alleen naam en halve CC nummer , rest maak ik sterretjes.

    De 2e mail bevat dan de rest.

    Ik heb nog nooi meegemaakt dat ik valse CC afrekeningen kreeg, maar ja, resultaten uit het verleden ........

    Zo is er al weer 50 % minder kans dat je gegevens onderweg worden afgesnoept. Ik geef toe, niet 100% veilig, maar dat wordt een creditcard natuurlijk nooit.
    Mvg,
    Roy.


  10. Top | #450
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Betaling met CC per mail

    Of je stuurt je CC gegevens door behalve de laatste 2 of 4 cijfers en belt deze telefonisch door..
    Zo heb ik het ook een keer gedaan..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •