Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 18 van de 86 EersteEerste ... 816171819202868 ... LaatsteLaatste
Resultaten 171 tot 180 van de 852

Onderwerp: Creditcard

  1. Top | #171
    Vaste Bezoeker Saskia's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    landsmeer
    Berichten
    80

    Standaard Creditcard vraagje

    Hallo, Ik heb weer eens een vraag. Nu de dollar zo gunstig is op dit moment voel ik er veel voor om NU discovery te gaan boeken en dus te betalen met mijn creditcard. Heb je dan de koers van vandaag of word een gemiddelde over de hele maand genomen en zo een "maandkoers" berekend??( bestaat dit?, ik roep maar wat) Jullie zien dat ik alleen verstand heb van geld uitgeven en niet van de gevolgen daarvan ik heb al gezocht op de site van de rabobank maar kan het niet vinden.
    Er zijn vast ervaringsdeskundigen hier aanwezig die me kunnen helpen

    Groetjes Saskia

  2. Top | #172
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: creditcard vraagje

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Saskia Bekijk Berichten
    Hallo, Ik heb weer eens een vraag. Nu de dollar zo gunstig is op dit moment voel ik er veel voor om NU discovery te gaan boeken en dus te betalen met mijn creditcard. Heb je dan de koers van vandaag of word een gemiddelde over de hele maand genomen en zo een "maandkoers" berekend??( bestaat dit?, ik roep maar wat) Jullie zien dat ik alleen verstand heb van geld uitgeven en niet van de gevolgen daarvan ik heb al gezocht op de site van de rabobank maar kan het niet vinden.
    Er zijn vast ervaringsdeskundigen hier aanwezig die me kunnen helpen

    Groetjes Saskia
    Koers kan per dag veranderen.
    Het is meestal een soort gemiddelde koers van aan en verkoop van die dag met een opslag voor de kosten. Uiteindelijk heb je dus meestal een wat onvoordeliger koers dan die je op internet of in de kranten ziet.

    Knaapje

  3. Top | #173
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: creditcard vraagje

    Maar als je denkt dat de dollar nu goed is, is het dus verstandigst om het nu te boeken. Ik denk dat de dollar nog niet op zijn laagste punt is, maar ja, wie het weet mag het zeggen (en er veel geld aan verdienen).

    Credit card afschrijving is de dagkoers, dus ongeveer wat je op internet ziet, met daarop kosten van 1 à 1,5% (afhankelijk van de aanbieder). Dus stel dat koers nu 1,50 is, dan is de afschrijving op je credit card ongeveer 1,48 à 1,47. Niet slecht lijkt me !
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  4. Top | #174
    Florida Groupie bono's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    603

    Standaard Re: creditcard vraagje

    Nou ik zou het wel weten nu.......boeken, boeken hoor.
    Ik had geloof ik een koers van 1.36 of zoiets dacht ik??

    Dus die koers van jou is best oké.

    Gr. Monique
    2006 miami,key-west,the everglades,naples,maimi.
    2007 orlando, st augustine, daytona beach, fort lauderdale, clearwater beach.
    2008 Oregon en Washington met alle NP's. En het was super gaaf!!

  5. Top | #175
    Vaste Bezoeker Saskia's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    landsmeer
    Berichten
    80

    Standaard Re: creditcard vraagje

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mattrob Bekijk Berichten
    Maar als je denkt dat de dollar nu goed is, is het dus verstandigst om het nu te boeken. Ik denk dat de dollar nog niet op zijn laagste punt is, maar ja, wie het weet mag het zeggen (en er veel geld aan verdienen).

    Credit card afschrijving is de dagkoers, dus ongeveer wat je op internet ziet, met daarop kosten van 1 à 1,5% (afhankelijk van de aanbieder). Dus stel dat koers nu 1,50 is, dan is de afschrijving op je credit card ongeveer 1,48 à 1,47. Niet slecht lijkt me !
    Dat denk ik ook, dus als straks de kids uit de buurt zijn ga ik het even regelen(zij weten van niets en dat willen we graag zou houden tot mei)

    groetjes Saskia

  6. Top | #176
    Florida Groupie Marjol's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    457

    Standaard Re: creditcard vraagje

    Ik wacht nog even tot de kerstvakantie... wie weet gaat de dollar nog wat zakken..

    Op welke dag gaan jullie? Wij gaan definitief (nou ja, op dit moment dan ) op dinsdag 6 mei.

  7. Top | #177
    Vaste Bezoeker Saskia's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    landsmeer
    Berichten
    80

    Standaard Re: creditcard vraagje

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marjol Bekijk Berichten
    Ik wacht nog even tot de kerstvakantie... wie weet gaat de dollar nog wat zakken..

    Op welke dag gaan jullie? Wij gaan definitief (nou ja, op dit moment dan ) op dinsdag 6 mei.
    Wij gaan donderdag 8 mei, dan hebben we nog 1 dag over voor last minute dingen en dan weer naar huis:-(

    Denk jij dat de dollar nog heel veel gaat zakken? Discovery kost me nu 220 euro p.p met 2 weken bush,seaworld en aquatica. Daar ben ik wel tevreden mee het kan altijd minder, maar ik vraag me af of het echt nog heel veel geld gaat schelen. Het zal toch wel een keer ophouden? en anders helaas pindakaas, verkeerd gegokt.

    Groetjes Saskia
    Laatst gewijzigd door Saskia; 25-11-07 om 12:21.

  8. Top | #178
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: creditcard vraagje

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Saskia Bekijk Berichten
    Denk jij dat de dollar nog heel veel gaat zakken? Discovery kost me nu 220 euro p.p met 2 weken bush,seaworld en aquatica. Daar ben ik wel tevreden mee het kan altijd minder, maar ik vraag me af of het echt nog heel veel geld gaat schelen. Het zal toch wel een keer ophouden? en anders helaas pindakaas, verkeerd gegokt.

    Groetjes Saskia

    Ik denk echt dat we nog wel een stukje verder gaan, maximaal een procentje of 15 à 20 denk ik [-o< ... Dus tja, geen makkelijke keuze. Maar je hebt al een mooie prijs denk ik zo !
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  9. Top | #179
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: creditcard vraagje

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Saskia Bekijk Berichten
    Wij gaan donderdag 8 mei, dan hebben we nog 1 dag over voor last minute dingen en dan weer naar huis:-(

    Denk jij dat de dollar nog heel veel gaat zakken?
    Groetjes Saskia
    Betaal anders in twee keer.
    Dc geeft je de mogelijkheid om het bedrag in twee keer te betalen.
    Hebben wij ook gedaan.

    Je hoeft er niets voor te doen, zij schrijven het bedrag van je rekening af...

    Pascal
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  10. Top | #180
    Florida Groupie Marjol's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    457

    Standaard Re: creditcard vraagje

    Ik betaal alles graag in &#233;&#233;n keer, dan ben ik er ook vanaf

    Maar goed, ik wacht dus nog een weekje of vier af. Ik wil die grens van 1,50 overschreden zien worden...



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •