Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 30 van de 86 EersteEerste ... 2028293031324080 ... LaatsteLaatste
Resultaten 291 tot 300 van de 852

Onderwerp: Creditcard

  1. Top | #291
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    191

    Standaard Re: Creditcard

    Heb net van Postbank bericht gekregen dat ze de limieten op de creditcards gaan veranderen. Als je echtgenoot bijv. € 5000.- heeft en jij hebt € 2500.- dan is het nu bij beide € 5000.-. Ook krijg je 1 rekeningoverzicht.

  2. Top | #292
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Berichten
    55

    Standaard Re: Creditcard

    Ik heb ook bericht gekregen vandaag, maar ik heb uit de brief begrepen, dat je niet beide een limiet van bijv. 5.000,- euro hebt, maar dat je nu een gezamelijk limiet van 5.000,- hebt en dus geen 7.500,- euro meer zoals voorheen. Je kan het limiet wel verhogen. Heeft nog iemand de brief gekregen?

    Groeten, Claudia

  3. Top | #293
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Creditcard

    Is bij ABNAmro mastercard al zo. 1 limiet voor alle kaarten gezamenlijk.

    Knaapje

  4. Top | #294
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Berichten
    55

    Standaard Re: Creditcard

    Ik heb al met de zoekfunctie gezocht en er ook wel wat over gelezen, maar heb je nu wel of geen pincode nodig voor je creditcard? Ik las dat dat vorig jaar nog bijna nergens het geval was in Florida, maar is dat nog steeds zo? Over 6 dagen vertrekken wij namelijk al en vandaag was ik met iemand in gesprek die zei dat je een pincode nodig hebt. Ik heb wel direct met de Postbank gebeld, maar het duurt een week voor ik die pincode heb, dus waarschijnlijk redden we dat niet meer. Kan iemand mij vertellen of je een pincode echt nodig hebt bij je creditcard? Alvast bedankt!

    Groeten, Claudia

  5. Top | #295
    Florida Groupie AlexFL's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    NL
    Berichten
    355

    Standaard Re: Creditcard

    Om geld op te nemen, ja.

    Op in een winkel te betalen heb ik afgelopen zomer enkel m'n handtekening hoeven zetten.

  6. Top | #296
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Creditcard

    Voor zover je een leesbare handtekening kunt zetten met dat systeem. Met zo'n plastic stiftje op een schermpje krabbelen.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #297
    Florida Groupie mafo's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Vlaardingen, Netherlands
    Berichten
    347

    Standaard Re: Creditcard

    Onmogelijk om daarop een leesbare handtekening te zetten, ook deze vakantie op verschillende plekken geen handtekening hoeven zetten bij een creditcard betaling.

  8. Top | #298
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Locatie
    flevoland
    Berichten
    29

    Standaard Betalen: aanvraag creditcard afgewezen

    We hebben alleen een vlucht geboekt naar miami voor februari.
    We zouden dus beetje rond toeren .
    Nu wilde we een credit kaart aanvragen omdat je die nodigt hebt voor auto borg.
    Krijgen we geen creditkaart op de naam van mijn partner en ik verdien te weinig.Heb al staan praten als brugman bij de bank maar NEE is NEE

    Ik ben zo verdrietig wat moeten we nu ??? :cry:

    iemand tips?

  9. Top | #299
    Vaste Bezoeker mikey's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2006
    Locatie
    Rijswijk
    Berichten
    85

    Standaard Re: Help !!!!! Ik kan wel janken :-(

    Volgens mij kan je de borg ook cash voldoen meen iets van 100 of 200 dollar per week

  10. Top | #300
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Help !!!!! Ik kan wel janken :-(

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lindaend Bekijk Berichten
    Ik ben zo verdrietig wat moeten we nu ???
    Als je partner geen creditcard krijgt, zit hem dat waarschijnlijk in de BKR registratie. Als je het zelf nog eens wil proberen: Ben je lid van de ANWB? Dan kan je zelf nog eens proberen om een Visakaart te krijgen.

    Cash betalen kan wel. Uit de voorwaarden van Alamo:

    International tour and Domestic tour rentals paid with a voucher will require a deposit in the amount of $100 per week or $25 per day in addition to charges not covered by the voucher. If a voucher is not being used the required deposit is $200 per week or $50 per day. When the rental vehicle is returned in accordance with the rental terms and conditions, the cash deposit will be refunded upon return of the vehicle, and in some instances, the refund will be mailed to the customer following the return of the rental vehicle.

    Wist je overigens dat er al een topic over de creditcard bestaat? Zoek maar eens op "creditcard".
    Laatst gewijzigd door Teleton; 12-12-08 om 16:18.





Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •