Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 52 van de 86 EersteEerste ... 242505152535462 ... LaatsteLaatste
Resultaten 511 tot 520 van de 852

Onderwerp: Creditcard

  1. Top | #511
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    191

    Standaard Re: Problemen met creditcardlimiet?

    Hier ook 2 soorten kaarten. MC en AE. AE gebruiken we voor de borgen zodat we met de andere kaarten gewoon kunnen betalen. Werkt als een zonnetje.

  2. Top | #512
    Florida Groupie mrloes's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Locatie
    Nbr.
    Berichten
    307

    Standaard Re: Problemen met creditcardlimiet?

    hi

    Heb net bij de Rabo mijn bestelde Dollars opgehaald en gemeld dat ik op vakantie ga naar Amerika. Ze hebben een aantekening gemaakt in "het systeem" zodat "ze" weten dat eventueel hoge bedragen met pinpas/credit card niet raar zijn.
    Vond dit erg attent. Hopelijk werkt t ook ... maar dat weten we binnenkort

  3. Top | #513
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    201

    Standaard Re: Problemen met creditcardlimiet?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knaapje Bekijk Berichten

    Heb ik sindsdien ook.
    Plus nog zo'n "gratis tot gebruik" card van een andere club als reserve ergens verstopt.

    Knaapje
    Waar is dit dan van?
    Mijn vriend en ik hebben nu ook 1 credit card aan gevraagd omdat we deze nooit eerder nodig gehad hebben. Maar het lijkt mij ook handig om er nog 1 extra mee te nemen, als zekerheidje. Maar ik betaal deze natuurlijk liever niet omdat we hem misschien toch niet gaan gebruiken.

  4. Top | #514
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Problemen met limiet op creditcard

    De ANWB heeft een Visa kaart die je pas betaald als je hem gebruikt.
    Wij hebben die ook als backup ergens weggestopt. Aangeschaft omdat één van onze webwinkels de MC in de ban deed.

    Nooit gebruikt overigens, want de betreffende webwinkel kwam er snel op terug :-)
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  5. Top | #515
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Problemen met limiet op creditcard

    Van de ANWB gok ik.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #516
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Problemen met creditcardlimiet?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marjoleinenrick Bekijk Berichten
    Waar is dit dan van?
    Mijn vriend en ik hebben nu ook 1 credit card aan gevraagd omdat we deze nooit eerder nodig gehad hebben. Maar het lijkt mij ook handig om er nog 1 extra mee te nemen, als zekerheidje. Maar ik betaal deze natuurlijk liever niet omdat we hem misschien toch niet gaan gebruiken.
    Ik heb er nog een van de HCC (Hobby computer club), maar de Gamma heeft er ook (gehad?) en de Formido. Ik geloof, dat ik van de Bijenkorf ook wel eens iets gezien heb. Er zijn vast nog wel meer winkelbedrijven, die er van tijd tot tijd reclame mee maken.
    Gewoon de folders in de gaten houden of er komen nog meer reacties op je vraag met tips.

    Knaapje

  7. Top | #517
    Stamgast
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    170

    Standaard Re: Problemen met limiet op creditcard

    Als je een klantenkaart van de Bijenkorf aanvraagt dan is dit tevens een Mastercard. Het voordeel is dat je hem niet als zodanig hoeft te gebruiken.
    Dus zolang je hem niet buiten de Bijenkorf gebruikt dan kost hij niets. Ik heb de kaart jaren als reserve meegenomen en nooit gebruikt.

    Jackie

  8. Top | #518
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Limiet op creditcard

    Las toevallig net nog op internet dat de ANWB kaart ook nog de goedkoopste is als je 'm wél gebruikt dus als je deze dan toch moet gebruiken is het in ieder geval een fijn idee dat je er niet te veel voor betaald. Zelf heb ik inderdaad ook de BijCard al heel lang als back up card.

  9. Top | #519
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    leiden
    Berichten
    13

    Standaard Re: Limiet op creditcard

    ff voor de zekerheid hoor.
    als ik dus me auto op ga halen bij alamo word er dus gelijk een bedrag vast gezet vanaf mijn cc? en dat geven ze dan pas vrij nadat we de auto hebben terug gebracht? en als ik dus vandaag bij me hotel aankom en borg moet betalen is dat hetzelfde maar dat word dan als ik de volgende dag uitcheck weer weg die borg? \
    dank je wel

  10. Top | #520
    Regelmatige Bezoeker Fr@nk's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Berichten
    24

    Standaard Re: Limiet op creditcard

    Weet iemand hoeveel borg je betaald bij Hertz voor 2 weken autohuur, betreft classe L suv?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •