Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 78 van de 86 EersteEerste ... 28687677787980 ... LaatsteLaatste
Resultaten 771 tot 780 van de 852

Onderwerp: Creditcard

  1. Top | #771
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    179

    Standaard Re: Betalen met CC: € of $

    Totaal niet interessant om in Euro's te betalen met je CC in Amerika.
    Heb bij mijn Guess aakopen gecontroleerd, want hier kon het, of het goedkoper of duurder zou uitkomen.

    Mijn bevindingen zijn dat je op een bedrag van $90, bijna 8€ meer betaald als je in Euro's zal betalen!

  2. Top | #772
    Vaste Bezoeker patgooss's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    104

    Standaard Re: Betalen met CC: € of $

    Helemaal mee eens. De prijs in Euro's staat er bij en is daarna goed te vergelijken met het afschrift van de CC. Dollars kiezen is een directe besparing!


  3. Top | #773
    Regelmatige Bezoeker mwest's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Berichten
    33

    Standaard Re: Betalen met CC: € of $

    Ik had het dit keer bij Ralph Lauren, de jongen die me hielp adviseerde om voor dollars te kiezen.

  4. Top | #774

    Standaard Re: Betalen met CC: € of $

    Ik heb deze vraag ook gekregen bij Tommy Hilfiger. Gekozen voor dollars. Koers is gunstiger. Betalen in Euro's doe ik in Nederland wel weer.

  5. Top | #775
    Stamgast Tini's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    150

    Standaard Re: Betalen met CC: € of $

    Vorig jaar zag ik het alleen bij Loft maar dit jaar kon je in meerdere winkels in euro's betalen. Soms keken ze me wel vreemd aan als ik toch gewoon voor de dollar koos. Was trouwens gewaarschuwd door dat andere topic op dit forum. Daarom wist ik dat dollar voordeliger is.

  6. Top | #776
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Creditcard

    Heb je bij Target betaald mey credit- of debit(pinpas)card in de periode van 27-11 tot 15-12-2013
    Dan kan het zijn dat je gegevens "gelekt" zijn. Houd in ieder geval je betalingen in de gaten!
    What to do if you think your credit or debit card info might have been breached at Target

    Target announced this morning that information on millions of credit and debit card accounts may have been leaked in a data breach that happened just as the holiday shopping season shifted into high gear. The chain said accounts of customers who made purchases by swiping their cards at terminals in its U.S. stores from Nov. 27 to Dec. 15 may have been exposed. The stolen data includes customer names, credit and debit card numbers, card expiration dates and the three-digit security codes located on the cards' backs.

    The breach affected all cards, including Target store brand cards and major card brands such as Visa and MasterCard.
    If you've shopped at Target this holiday season, here are some things you can do to find out if your credit or debit card was affected by the security breach:

    • You should always check your credit card and bank account statement for suspicious or unauthorized purchases. But you shouldn't wait for your next statement. Get to know your bank's website, where records of transactions will be updated daily. If that's not an option, call the number on the back of your credit card to find out the most recent transactions. Don't just look for large charges. Hackers often charge a few cents to find out if an account is usable.

    • Call your credit card company, your bank and Target. Credit card companies typically offer fraud monitoring services for free, and customers aren't on the hook for fraudulent charges. Target has set up a toll-free line to field calls relating to the breach: 1-866-852-8680. Keep in mind it might be busy. Target customers have indicated that they have had difficulty accessing their accounts on the company's website today.

    • Your bank likely offers email and text message alerts that you can set up on their website so they can notify you every time there's an Internet purchase, international purchase or a charge over a certain amount. Some financial institutions will also alert you when your balance reaches a certain limit. Visit your bank's site and see what you need to do to receive these alerts.

    • Replace your credit card and change your PIN, if your account has been compromised.

    • Contact the Federal Trade Commission or local law enforcement to report incidents of identity theft or to learn about protecting yourself from identity theft. Go to consumer.gov/idtheft, or call the FTC toll-free at 1-877-438-4338 — or write to Federal Trade Commission, Consumer Response Center, 600 Pennsylvania Ave., NW, Washington, DC 20580.
    http://www.tampabay.com/news/busines...target/2157767

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  7. Top | #777
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Problemen met credit card?

    vroeg me af of er mensen zijn die nu in Florida zijn en met credit card betalen problemen ondervinden.
    Een collega van mij is juist terug uit de USA en die vertelde mij dat beiden credit cards van hem niet geaccepteerd werden en dat zelfs de bank hiervan op de hoogte was.
    Naar het schijnt zijn de voorwaarde veranderd en neemt men de pin code die op de CC staat niet aan. dit zou volgens zijn bank nog tot oktober volgend jaar dus 2015 zo zijn.

    Zelf heb ik er nog niks van gehoord en ga dus navraag doen hierover maar was benieuwd of degene die er nu zijn hier al iets van gemerkt hebben?

  8. Top | #778
    Newbie Usatraveler's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2013
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    4

    Standaard Re: Problemen met credit card?

    Om welke credit kaarten ging het? Was het enkel bij betaling met de credit card of ook bij het opnemen van geld via een atm? Nederlandse credit kaart of Belgische? Ik vertrek over 14 dagen naar Florida en mijn bank heeft hier toch niets van gemeld.

  9. Top | #779
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    't Gooi
    Berichten
    145

    Standaard Re: Problemen met credit card?

    Familie van mij is op het moment in Florida en die laten hun creditcards behoorlijk wapperen. Hebben dus nergens last van. (ING en VSA Worldcard)

  10. Top | #780
    Florida Groupie Bieg's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Locatie
    Noord Holland / Windermere, Fl
    Berichten
    387

    Standaard Re: Problemen met credit card?

    Ook hier geen probleem hoor! Wij melden wel altijd even bij de Visa dat we in Amerika zitten, helpt altijd!


    Volg ons op ons blog : http://www.biegjes.nl



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •