Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 37 van de 86 EersteEerste ... 27353637383947 ... LaatsteLaatste
Resultaten 361 tot 370 van de 852

Onderwerp: Creditcard

  1. Top | #361
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2008
    Berichten
    75

    Standaard Re: Creditcard

    Vreemd dat je dat verteld is. Was dat bij een reisburo of zo?
    Ja, jaren geleden (eerste keer dat we naar de US gingen) vertelde reisbureau medewerkster (Regelen nu trouwens alles zelf, toen de eerste keer nog via reisbureau) dat CC verplicht was voor borg. Heb ook eerlijk gezegd niet meer ter plekke nagevraagd en sindsdien altijd een auto direct -online- gehuurd via CC en altijd afgehandeld via CC. Dus was ik nog steeds in de veronderstelling dat je niet Cash borg kunt betalen. Zo zie je maar waar dit forum goed voor is.
    Fatma

  2. Top | #362
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Berichten
    26

    Standaard Vraagjes Creditcard

    Over iets meer dan 2 weken vertrekken wij richting Florida,
    we hebben nog 2 vragen over betalen met de creditcard.

    Welk bedrag blokkeerd Alamo op je creditcard, we lezen verschillend bedragen tussen 100 en 500 dollar.

    Als je in Amerika met je creditcard betaald vragen ze dan om je pincode of is dat net als in Nederland alleen bij het "pinnen" met je creditcard.

  3. Top | #363
    Florida Groupie FloridaVerslaafde's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Heinenoord
    Berichten
    329

    Standaard Re: Vraagjes Creditcard

    Steeds meer bedrijven vragen om je pincode ALS je creditcard een chip heeft.

    Hoeveel Alamo op je card zet weet ik niet want wij huren bij Hertz

    Veel plezier in Florida,
    Walter

  4. Top | #364
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2008
    Berichten
    75

    Standaard Re: Vraagjes Creditcard

    Wat men "blokkeerd" op je cc weet ik ook niet. Ik weet echter wel dat ik nog nooit problemen heb gehad met het betalen met een cc. Auto, hotels, entree, eten, tanken, binnenlandse vluchten, taxi en noem maar op. Alles gewoon op 1 cc. De kaart is nog nooit geweigerd. Moet wel zeggen dat ik nog nooit boven de 15.000 dollar ineens op de kaart heb staan. (is er dan een limiet op een cc?)
    Fatma

  5. Top | #365

    Standaard Re: Vraagjes Creditcard

    Standaard is de limiet 1.250 euro of de tegenwaarde ervan voor Europese credit cards.
    Uiteraard is deze te verhogen maar, nogmaals, standaard is 1.250 euro.

  6. Top | #366
    Florida Groupie Harm's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    gouda
    Berichten
    329

    Standaard Re: Vraagjes Creditcard

    Sommige autoverhuurbedrijven houden de borg gelijk af en storten deze weer terug na inleveren van de auto. Door problemen met mijn CC en de betaling aan A lamo heb ik de inzage gekregen in alle financiële transacties tussen mij en A lamo via mijn CC. Hieruit bleek dat A lamo geen beslag legde op een deel van mijn CC crediet. Bij navraag bleek dat A lamo het niet nodig vond aangezien zij beschikten over je CC nummer en de financiën dus gegarandeerd is.
    Het is wel erg irritant dat als ik de naam A lamo vermeld deze automatisch voorzien word van een link.
    Laatst gewijzigd door Harm; 07-04-09 om 18:52.

  7. Top | #367

    Standaard Re: Vraagjes Creditcard

    Dit is logisch omdat de "borg" die je betaald een reservatie van geld is en niet een effectieve betaling...:grin:

  8. Top | #368
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    Almelo NL
    Berichten
    85

    Standaard Re: Vraagjes Creditcard

    Hier ook geen tijdelijke afschrijving gehad van Alamo. Bij vertrek was ik al over de limiet en de brandstof moest nog afgerekend worden met hen. Dit gaat gewoon over de limiet heen van Visa, en wordt bij de eerst volgende afschrijving opgeteld bij je termijnbetaling als je in termijnen betaalt.
    http://florida.jmtech.nl/wordpress/ houdt ik een beetje bij wanneer en waar ik wat boek zoals hotels...

  9. Top | #369
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Vraagjes Creditcard

    Tja Harm, er moeten wel knaken worden verdient om het forum draaiende te houden. Vandaar die link.

    Wat betreft pincode met creditcard.. dat is mij alleen gevraagd bij de ATM. Niet bij ander gebruik van de cc, dan werd er bij hogere bedragen om een ID gevraagd.

  10. Top | #370
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Noord Brabant
    Berichten
    74

    Standaard Help!! Creditcard werkt niet...!!!

    Hallo,

    We zijn gisteren goed en wel aangekomen in Miami!
    Alleen... bij het ophalen van de auto bleek onze cc niet te werken....
    Thuis doet ie het wel gewoon. Het was te laat om de bank te bellen, en de auto kregen wij niet mee.
    Vanmorgen de bank gebeld, en er is niets mis met onze cc, maar het kan liggen aan het apparaat dat ze hier gebruiken. We konden er overigens ook niet mee pinnen! De kans is groot dat hij het ergens anders wel doet.
    Iemand hier ervaring mee? We hebben een Mastercard van de SNS bank.

    Groetjes, Ingrid



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •