Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 42 van de 86 EersteEerste ... 32404142434452 ... LaatsteLaatste
Resultaten 411 tot 420 van de 852

Onderwerp: Creditcard

  1. Top | #411
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Help!! CC werkt niet...!!!

    Magneetslotjes van portemonnees, (dames)tasjes hebben ook een reputatie op dit gebied.
    Ik heb een metalen houdertje om een paar cc's in te doen, dan worden ze min of meer beschermd tegen magnetisme.

  2. Top | #412
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Help!! CC werkt niet...!!!

    En de ergste: de balies bij kassa's met daarin een demagnetiseur die de beveiliging op artikelen uitschakelt!! Succes (...) verzekerd!

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #413

    Standaard Re: Help!! CC werkt niet...!!!

    ok, nog een vraag met betrekking op de CC. Ik heb vandaag eindelijk goedkeuring gekregen voor mijn creditcard, maar nu duurt dat mogelijk 4 a 5 werkdagen voordat hij in huis heb. Aangezien ik zaterdag vertrek naar florida, weet ik dus niet of ik de pas dan al fysiek in huis heb. Is het voldoende als ik mijn creditcard nr wel weet en hiermee dus betaal, of hebben ze ten alle tijde de fysieke pas nodig? Bijvoorbeeld voor de huur van een auto>?

    Graag advies! THnx
    Ronald

  4. Top | #414
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Help!! CC werkt niet...!!!

    Je hebt de fysieke pas nodig.
    Je moet hem meestal ook nog eerst activeren via de telefoon. ( en je handtekening erop)

  5. Top | #415
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Noord Brabant
    Berichten
    74

    Standaard Re: Help!! CC werkt niet...!!!

    Onze bank was wel 24 uur per dag bereikbaar, maar de helpdesk heeft ons totaal niet geholpen. Ook toen ik vroeg of ik die dag mijn pinlimiet kon verhogen, zodat ik de borg uit de atm kon halen hebben ze niet gedaan. Daar moest ik persoonlijk voor langs komen.....

  6. Top | #416
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    amersfoort
    Berichten
    28

    Standaard Re: Help!! CC werkt niet...!!!

    hoe hoog is de auto huur borg?
    even vraag tussendoor...

  7. Top | #417
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Help!! CC werkt niet...!!!

    Van de Alamo site @ http://www.alamo.com/itemDetails.do?HelpItemID=CAS

    International tour and Domestic tour rentals paid with a voucher will require a deposit in the amount of $100 per week or $25 per day in addition to charges not covered by the voucher. If a voucher is not being used the required deposit is $200 per week or $50 per day.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #418

    Standaard Re: Help!! CC werkt niet...!!!

    Maar wordt er dan ook fysiek X bedrag van je CC afgeboekt als je de borg van de huur auto met je CC betaald? Ik vernam namelijk altijd dat er een kopie van je CC werd gemaakt waarbij in geval van schade kosten op gedeclareerd kunnen worden. klopt dan niet? Het zou wel fijner zijn als het zo is, want mijn bestedingslimiet op de CC is maar 1000euro en als je een auto huurt voor 20 dagen is dat toch een behoorlijk bedrag aan borg wat je moet betalen!

  9. Top | #419
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Help!! CC werkt niet...!!!

    Er wordt geen fysiek bedrag afgeboekt maar je kunt het bedrag ook niet opnemen. Dit om te voorkomen dat je je CC maximaal belast en zij er later in geval van problemen niet meer op kunnen boeken. Hotels doen hetzelfde met borg.

    1000 euro is wel erg laag. Ik zou als ik jou was naar de bank gaan om die limiet tijdelijk te laten verhogen naar bijvoorbeeld 2500. Ook in geval van medische problemen moet je het verschuldigde bedrag direct betalen. En medische kosten zijn in de USA erg hoog!
    Laatst gewijzigd door Njit; 09-06-09 om 11:09.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #420
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    limburg
    Berichten
    51

    Standaard Re: Help!! CC werkt niet...!!!

    Wij hebben ook problemen met de ING-cc.
    Na een avondje heerlijk dineren, werd onze kaart "declined" bij het betalen.
    De serveerster vond het zeer vervelend om dit te zeggen, wij vonden het nog vervelender.
    Wij hadden gelukkig voldoende cash bij ons.
    Gelijk een mail naar de ING, deze zouden ze zo snel mogelijk behandelen.
    Maar door drukte kon het op dit moment 8 dagen duren.
    En dan kunnen ze natuurlijk toch niets doen.
    Wij hebben maar een kaart, alleen ING. Wij willen ook niet meer kaarten, die moet je ook allemaal betalen.
    Met de Postbank nooit problemen gehad. Met de ING tot nu toe al verschillende.
    Moeten nu gewoon zorgen dat we altijd genoeg cash bij ons hebben.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •