Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 13 van de 86 EersteEerste ... 311121314152363 ... LaatsteLaatste
Resultaten 121 tot 130 van de 852

Onderwerp: Creditcard

  1. Top | #121
    Stamgast Anthonie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Elst UTR
    Berichten
    237

    Standaard Re: creditcard fraude

    Hoi,

    Nou het gebeurd hier in Nederland ook hoor, kreeg gister de afrekening van mijn CC, en daar schrok ik wel ff van.Ruim €1100,- opgenomen in Italie.
    Heb mijn pas ook laten blokkeren en kost allemaal weer veel tijd.Wij denken dat het in Amsterdam is gebeurd, daar heb ik betaald met de CC in een restaurant.

    Anthonie
    Deep South 2023... Facebook photo blog


  2. Top | #122
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: creditcard fraude

    Is er om dit soort fraude tegen te gaan niet de pincode aan de CC toegevoegd?
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  3. Top | #123
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: creditcard fraude

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tinkerbell Bekijk Berichten
    Is er om dit soort fraude tegen te gaan niet de pincode aan de CC toegevoegd?
    Ja alleen heb je daar in de USA nog niks aan omdat men die daar nog niet gebruikt :-(

  4. Top | #124
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: creditcard fraude

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door calypso Bekijk Berichten
    Ja alleen heb je daar in de USA nog niks aan omdat men die daar nog niet gebruikt :-(
    Onbegrijpelijk toch?
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  5. Top | #125
    Florida Groupie bono's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    603

    Standaard Re: creditcard fraude

    Maar ik neem aan dat je daar voor verzekerd ben toch................via de CC uitgever.
    Maar wij zitten weer met de problemen.
    Is er ook een kans dat ze zulke mensen pakken, is de pakkans groot daarvan???
    Doen ze daar wel iets aan of niet??

    Gr. Monique
    2006 miami,key-west,the everglades,naples,maimi.
    2007 orlando, st augustine, daytona beach, fort lauderdale, clearwater beach.
    2008 Oregon en Washington met alle NP's. En het was super gaaf!!

  6. Top | #126
    Stamgast pieterpostma's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Burgum, The netherlands
    Berichten
    181

    Standaard Re: creditcard fraude

    Ik heb inderdaad een cc met pincode maar daar heb je in Amerika niets aan. Ach je bent er wel voor verzekerd, maar toch ellende. Ik weet nog niet precies wat de schade is.
    Het is wel opvallend dat ik de laatste tijd weer heel shit in mijn mailbox krijg en dat had ik ook toen ik de pas actief in Florida gebruikte op een gegeven moment toen ik weer enkele weken thuis was nam dit af, maar nu begrijp ik waarom ik weer meer in de mailbox krijg.
    De daders acherhalen heb ik een hard hoofd in, maar er zijn mogelijkheden en er wordt volgens mij internationaal werd goed over samengewerkt.

    oant sjen,
    Pieter Postma :shock: ---------->:-\"

  7. Top | #127
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    191

    Standaard Re: creditcard fraude

    Die pincode moet gewoon standaard worden. In Nederland is dat echter ook niet het geval. Ik werk in een winkel en bij ons hoeven ze ook de pin niet in te voeren bij de CC. Ik vind dit een HELE SLECHTE zaak. Die pin is er niet voor niets.

    Ik heb nu een CC van American Express aangevraagd omdat je daarmee in iedergeval on-line een beetje bij kan houden wat er met de kaart gebeurd en als er vreemde dingen op staan kun je direkt aktie ondernemen.
    Leuk om e.e.a. aan te bieden (zoals die pin) en dan vervolgens er niets mee te doen.

    Veel buitenlandse klanten in mijn winkel hebben ook een foto op hun CC staan.

  8. Top | #128
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: creditcard fraude

    De pin code is dan ook nieuw, en de banken zijn nu pas echt dit aan het proberen door te duwen, zelfs in Europa zijn nog veel winkels die er niet mee werken, zal nog weel een aantal jaartjes duren voordat dit helemala ingeburgerd is

  9. Top | #129
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: creditcard fraude

    Het is mij een paar jaar geleden ook overkomen. Ik zag op mijn rekeningafschrift dat er voor ruim 13.000 euro betalingen was verricht in Rome & Milaan. Terwijl ik toen toch echt aantoonbaar in Nederland zat.

    Is uiteindelijk wel vergoed door de cc-mij, maar heb er toch wel wat ellende van gehad. Zo waren ze bijvoorbeeld vergeten de rente op het ten onrechte geïncasseerde geld te vergoeden. Dat werd pas 3 maanden na dato recht getrokken.

  10. Top | #130
    Stamgast Anthonie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Elst UTR
    Berichten
    237

    Standaard Re: creditcard fraude

    Hoi

    Ik heb alles al geregeld met mijn CC maatschappij.Ik heb ook een pincode op mijn CC zitten.Ze hebben dus niets met mijn pas gekocht, maar gewoon 3x gepint!!,nou zoals je wel weet heb je hier een pincode voor nodig, dus een pincode is dit wel een extra zekerheid??? Ik denk het niet!.Nu hebben ze ook een pincode gebruikt, en hoe ze het hebben gedaan.............is mij een raadsel.

    Anthonie
    Deep South 2023... Facebook photo blog




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •