Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 77 van de 86 EersteEerste ... 27677576777879 ... LaatsteLaatste
Resultaten 761 tot 770 van de 852

Onderwerp: Creditcard

  1. Top | #761
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Creditcard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frans45 Bekijk Berichten
    Ik doe dit al 2 jaar met mijn monney bookers kaart en totaal geen probleem.
    Ook bestellingen bij Walmart met deze kaart gedaan en wordt ook geaccepteerd terwijl met een normale cc geen bestellingen gedaan kunnen worden.
    Kijk, en dat was nou het antwoord waar ik, en anderen, op zaten te wachten in een ander CC/online bestellingen topic

    Deze kaart ken ik al een tijdje (nog uit de tijd dat hij niet nodig was bij Walmart ), maar had hem nog niet in verband gebracht met bestellingen bij Walmart, en dat terwijl ik toch wel vaker prepaid CC's (Visa) gebruikt heb, o.a. voor internetaccounts. Weer wat geleerd, waarvoor dank.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  2. Top | #762
    Vaste Bezoeker Frans45's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    73

    Standaard Re: Creditcard

    Sorry Gerrit,

    Ik had je dat al 2 weken geleden willen vertellen maar was het totaal vergeten.
    21 april moet ik weer opnieuw een bestelling maken zodat ik dat de 29april op kan halen in Clermont op de 27 tegenover Highgrove. Zelf zitten wij op Orange tree voor 3 weken

  3. Top | #763
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Betalen met CC: € of $

    Dat was bij ons alleen in de abercrombie en hollister winkels . Ik neem altijd de dollar .

  4. Top | #764
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Betalen met CC: € of $

    Ik neem ook de dollar. Heb het idee als ik euro kies dat ik dan een slechtere koers krijg.
    Weet niet of dat idee ergens op gebaseerd is hoor

  5. Top | #765
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Re: Betalen met CC: € of $

    De wisselkoers van dollar naar euro is niet erg gunstig ten opzichte van de koers die je bij de bank betaald. Als je toch in euros wilt betalen vraag dan op voorhand om de wisselkoers.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  6. Top | #766
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Betalen met CC: € of $

    Deze vraag kwam bij mij op de cc als ik wilde betalen ook een paar keer voorbij... ik weet nooit wat ik moet kiezen??? Als je $$ kiest, krijg je dan niet ook nog een extra fee? Ik zal zelf eens op mijn afschrift kijken.

  7. Top | #767
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Betalen met CC: € of $

    ik heb het toevallig deze vakantie voor het eerst gehad bij tommy hillfinger
    ik heb voor dollars gekozen ...waarom geen idee
    had er een beter gevoel over ivm wisselkoers
    je betaald perslot van rekening in Amerika, naar mijn idee zou het ongunstig zijn met euros
    maar of dat ook zo is...
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  8. Top | #768
    Vaste Bezoeker oma van tijn's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    nijmegen
    Berichten
    96

    Standaard Re: Betalen met CC: € of $

    ik weet wel zeker dat het ongunstiger is. Dus lekker betalen in Dollars.

  9. Top | #769
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Betalen met CC: € of $

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ebelix Bekijk Berichten
    ...................Als je toch in euros wilt betalen vraag dan op voorhand om de wisselkoers.
    Ik vraag me af of je dat gelijk 100% kan zien. Je zal dan toch de betaling op het scherm en in $$ en in Euro's moeten zien en dan narekenen. Nog afgezien van evt. latere koerscorrecties door de cc-mij en kosten. Als je over honderden $$ praat misschien de moeite, voor de gemiddelde betaling van hooguit een paar tientjes zullen ze bij de kassa niet blij zijn met jou en je rekenmachientje.

  10. Top | #770
    Florida Groupie rolandino's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    536

    Standaard Re: Betalen met CC: € of $

    Hier bestaat al een topic over: http://www.floridaforum.nl/showthrea...l=1#post184351

    Altijd betalen in het lokale valuta, de wisselkoers die een winkel hanteert is niet gunstig. Koen benoemd daar zelfs dat een winkel bijna 10% extra paktop deze "service".
    NY Mei 2009
    FL April/Mei 2011, Maart 2012, reisverslag



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •