Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Is dit forum

1. Top | #1

Standaard Is dit forum

Hallo alle forumleden,
    is dit forum niet meer actief ?

2. Top | #2
    Florida Groupie ronenivonne's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008

Standaard Re: Is dit forum

Jawel maar niet heel actief
    2010 Rondreis Florida/ 2011 Orlando-Miami/ 2012 Orlando-LA/ 2013 West USA/ 2014 Orlando/ 2014 Rondje zuid Florida/ 2015 New York-Boston-Orlando/ 2017 Mia - Fort Lauderdale - Orlando - Mia/ 2018 - 2020 Orlando / 2022 + 2024 Orlando

3. Top | #3
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009

Wij missen het wel een beetje en proberen zoveel mogelijk te reageren op posts die wel worden gedaan. We vonden het in eerdere jaren ook altijd leuk om reisverslagen mee te lezen. Ze zijn wat ons betreft van harte welkom. Als wij zelf aan het einde van het jaar gaan, zullen we ook weer een reisverslag plaatsen.

4. Top | #4
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007

Mis het ook wel, las ook graag alle verslagen. Ben inmiddels alweer 3x in Florida geweest. In november 2023 voornamelijk Walt Disney World gedaan, in mei dit jaar een korte Florida rondreis en daarna nog 1,5 week Curacao en afgelopen oktober Walt Disney World en een Disney Cruise gedaan.
    Voor mei volgend jaar een weekje Walt Disney World geboekt (onze tickets met nog 6 dagen er op waren tot oktober 2025 verlengd ivm Hurricane Milton) en daarna een transatlantische Disney cruise (van Port Canaveral naar Barcelona).
    Van de reis in oktober heb ik een verslag bijgehouden op Polarsteps. Mogelijk dat ik daar een link van op het forum kan plaatsen.

Forum Rechten