Jawel maar niet heel actief
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Hallo alle forumleden,
is dit forum niet meer actief ?
Wij missen het wel een beetje en proberen zoveel mogelijk te reageren op posts die wel worden gedaan. We vonden het in eerdere jaren ook altijd leuk om reisverslagen mee te lezen. Ze zijn wat ons betreft van harte welkom. Als wij zelf aan het einde van het jaar gaan, zullen we ook weer een reisverslag plaatsen.
Mis het ook wel, las ook graag alle verslagen. Ben inmiddels alweer 3x in Florida geweest. In november 2023 voornamelijk Walt Disney World gedaan, in mei dit jaar een korte Florida rondreis en daarna nog 1,5 week Curacao en afgelopen oktober Walt Disney World en een Disney Cruise gedaan.
Voor mei volgend jaar een weekje Walt Disney World geboekt (onze tickets met nog 6 dagen er op waren tot oktober 2025 verlengd ivm Hurricane Milton) en daarna een transatlantische Disney cruise (van Port Canaveral naar Barcelona).
Van de reis in oktober heb ik een verslag bijgehouden op Polarsteps. Mogelijk dat ik daar een link van op het forum kan plaatsen.