Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 19 van de 19

Onderwerp: vliegtickets 2025

1. Top | #11
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008

Standaard Re: vliegtickets 2025

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door elstars Bekijk Berichten
    De prijzen zijn inderdaad hoog tegenwoordig. We zien eigenlijk nooit meer een leuk bedrag van bv.500-600 euro. Ook niet in het laagseizoen.
    Laagseizoen is een beetje zoeken ook. Ik heb voor 22-2-25 t/m 3-3-25 een ticket voor 681 euro bij Aer Lingus. AMS-DUB-MCO en dan weer MCO-DUB-AMS. Op Dublin heb je dan al de US customs, dus je gaat als domestic flight naar Amerika
    In Orlando vliegtuig uit, koffer van de band en huurauto ophalen. Aangezien ik 3 uur overstap heb op Dublin op de heenweg, is dat prima. Terug te lang gewacht met boeken en dan 4 uur overstap ipv 1 uur. Het is niet anders. Dan gewoon uitgebreid ontbijten in Dublin en ik kom vanzelf wel thuis.

Vorig jaar was ik in februari 2024 iets van 800 euro kwijt voor een rechtstreekse ticket met Delta. 681 is te doen. Met Delta is het nu 875 euro. Het is een tripje voor 'erbij', dus bij 875 had ik het al niet eens meer gedaan, gezien
    ook accommodatie en autohuur steeds duurder wordt. Waar je voorheen voor 50 euro per nacht nog een villa had, heb je daar nu niet eens een AirBNB kamer voor in een gedeeld huis. Niet eens een roachmotel.

Jammer dat de prijzen zo hoog zijn geworden, ergens moet een keer de bom barsten en veel failliet gaan.

2. Top | #12
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004

Dat is een prima prijs voor je ticket. Alles is idd veel duurder geworden. Denk ook dat er hierdoor veel minder Europeanen naar de USA gaan. Ik weet nog dat wij een jaar of 15 terug met z'n drieën naar FL gingen voor 2500 euro. Dat was dan de totaal prijs voor, tickets, auto en villa/condo huur.

3. Top | #13
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hannie Bekijk Berichten
    Dat is een prima prijs voor je ticket. Alles is idd veel duurder geworden. Denk ook dat er hierdoor veel minder Europeanen naar de USA gaan. Ik weet nog dat wij een jaar of 15 terug met z'n drieën naar FL gingen voor 2500 euro. Dat was dan de totaal prijs voor, tickets, auto en villa/condo huur.
    Ja, toen stond de dollar ook laag. En kon een 2e koffer terug gratis mee. Wij gingen ook voor weinig toen en altijd met 2 koffers heen en 4 koffers terug, tjokvol met spullen. Daarna werd het $30 per extra koffer en later $100.
    Tegenwoordig gaan hetzelfde aantal koffers mee terug, geen verdubbeling. Nu moet ik zeggen dat ik ook minder rotzooi wil hebben.

4. Top | #14
    Florida Groupie ronenivonne's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008

Prijzen zijn een beetje absurt. Alles is duur ook prijzen van vliegtickets, maar daar komt eens bij dat ze het vliegen ook ontmoedigen met een extra tax hier en daar.

Amsterdam is zich trouwens wel echt uit de markt aan het prijzen. Wij gaan voor het 3de jaar niet vanuit Nederland omdat het verschil wel erg groot is.
    2010 Rondreis Florida/ 2011 Orlando-Miami/ 2012 Orlando-LA/ 2013 West USA/ 2014 Orlando/ 2014 Rondje zuid Florida/ 2015 New York-Boston-Orlando/ 2017 Mia - Fort Lauderdale - Orlando - Mia/ 2018 - 2020 Orlando / 2022 + 2024 Orlando

5. Top | #15

Prijzen liggen inderdaad hoog. Ben nu al 1 maand elkedag aan het monitoren
    voor de zomervakantie. Soms zie ik een redelijke prijs maar wil ik toch nog ff afwachten.

Voor mijn vliegroute is Brussel soms goedkoper maar zeker niet altijd.
    Dat zijn dan mogelijk de redelijke prijzen vanaf Amsterdam maar wacht ik toch ff

6. Top | #16
    Florida Groupie ietie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007

rechtstreeks bij jetbleu 1575 voor 2 personen incl stoel en bagage .

7. Top | #17

Prijzen veranderen heel vaak, daarom is het beter om regelmatig op Skyscanner te kijken
    Laatst gewijzigd door sariokuz; 14-11-24 om 18:37.

8. Top | #18
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2013

Ik blijf inderdaad ook Momondo en Skyscanner in de gaten houden. Tot nu toe gaan de prijzen alleen maar omhoog in het hoogseizoen. Alleen met Finnair leek op dit moment onder de 1000 pp te blijven alleen dan heb je een trip van 33 uur. Een beetje overdreven Maar we blijven inderdaad het in de gaten houden.

9. Top | #19
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018

Je kunt ook een zoekopdracht uitzetten op Google flights, dan krijg je een melding als de prijzen dalen.
    If it ain't Dutch it ain't much

Forum Rechten