Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Disney 14-day Magic Ticket en dan reserveren

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2018
    Berichten
    21

    Standaard Disney 14-day Magic Ticket en dan reserveren

    Wij overwegen om voor volgend jaar zomervakantie Disney 14-day Magic Tickets aan te schaffen. Ik zie dat je dan ook nog moet reserveren. Omdat de plannen zijn om achttien dagen naar Florida te gaan, betekent dat dat we willen reserveren voor dag 3 t/m 16. We zijn dus niet flexibel en willen die passen echt veertien dagen achter elkaar gebruiken (je mag de veertien dagen spreiden over achttien dagen maar dat willen wij dus niet omdat we niet langer in Florida blijven). Ik vraag me af of de kans bestaat dat het niet lukt om voor n of meer dagen te reserveren omdat er dan geen plek meer is? Bestaat uberhaupt de kans dat reserveren niet mogelijk is omdat de parken vol zijn? Het is niet zo dat we al de veertien dagen naar Disney gaan maar we willen bv in ieder geval dagelijks de mogelijkheid hebben om als we dat willen naar een van de twee waterparken te kunnen.
    Iemand ervaring hiermee?

    Aanvullende vraag: werken de reserveringen per park (En moet je dan dus vooraf bepalen op welke dag je naar welk park wilt?) of kan je met dergelijke tickets reserveren voor alle parken. Je moet per park reserveren. Na 02:00 PM kan je park hoppen mits je een reservering hebt voor n van de parken.

    En is het reserveren voor de waterparken ook nodig? Nee.

    EDIT: Ik heb zelf de antwoorden gevonden op mijn aanvullende vragen. Deze staan in bold. maar mocht ik het fout hebben, dan hoor ik het graag.
    Wat blijft is mijn "angst" dat ik niet voor alle veertien dagen kan reserveren en ik dan n of meer dagen kwijt ben.
    Laatst gewijzigd door EugenieB; 03-05-23 om 11:09.

  2. Top | #2
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2016
    Berichten
    113

    Standaard Re: Disney 14-day Magic Ticket en dan reserveren

    Je kan ruim van te voren de parken reserveren. De kans dat het dan vol is is erg klein. Ik zou niet wachten tot de laatste weken.

    Wij kijken altijd op de crowdkalender van undercovertourist en kiezen dan onze parken uit. Maar het is in de zomervakantie nagenoeg overal druk.

    Je moet wel eerst naar het gereserveerde park zijn geweest voordat je kan parkhoppen. Ook als je besluit om pas na 02:00 PM naar een park te gaan en eigenlijk naar een ander park wilt dan je oorspronkelijk hebt gereserveerd, moet je eerst naar het gereserveerde park.

    Als je niet naar een park gaat op een vastgelegde dag is het "netjes" om de reserveringen even te annuleren zodat anderen gebruik kunnen maken van de vrijgekomen plaats.

  3. Top | #3
    Vaste Bezoeker Esther43's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Locatie
    NL, Noord- Brabant
    Berichten
    118

    Standaard Re: Disney 14-day Magic Ticket en dan reserveren

    Wij gaan in augustus en verblijven 11dagen op een disneyresort en hebben daar ook tickets gekocht voor 10 dagen. Konden meteen de dagen vastleggen. Ik persoonlijk zou dat wel vrij vroeg doen om verzekerd te zijn van het park van je keus.
    Voorheen ook wel eens losse tickets gekocht toen de in Dolphin verbleven. Konden tickets toen koppelen aan reservering. Ik heb daar wel met Disney over moeten bellen. Zij hebben een geweldige klantenservice. De laatste situatie was in 2019.
    Ik persoonlijk vind een parkhopper niet nodig. De parken liggen vrij ver uit elkaar, heel anders dan in DLP.
    wij gaan meestal vroeg en blijven totdat het te heet wordt ergens in de middag. Dan een aantal uur wat anders doen zoals zwemmen, shoppen etc. Vroeg in de avond keren we dan terug in hetzelfde park.

  4. Top | #4
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2013
    Locatie
    Assen
    Berichten
    56

    Standaard Re: Disney 14-day Magic Ticket en dan reserveren

    Ik heb voor augustus ook net de 14 dagen tickets gekocht. Ik moet ze nog reserveren maar ik hoop dat dat systeem wel snel weer gaat verdwijnen. Spontaan naar een park is er niet meer bij helaas.
    In augustus begint ook weer de Mickey's not so scary halloween party (vanaf de 11e). Wij hebben daar ook maar direct kaarten voor gereserveerd, ben heel benieuwd.

  5. Top | #5
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2018
    Berichten
    21

    Standaard Re: Disney 14-day Magic Ticket en dan reserveren

    Iedereen hartelijk bedankt! Ik ben weer wat wijzer geworden.

  6. Top | #6
    Banned User
    Ingeschreven
    Dec 2023
    Locatie
    Russia
    Berichten
    1

    Standaard Мешки для мусора

    Лучшая продажа мешков для мусора – только у нас мешки под мусор https://meshki-dlya-musora-z.ru/.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •