Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Walt Disney waterparken annual pass

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2018
    Berichten
    21

    Standaard Walt Disney waterparken annual pass

    Als wij vroeger (voor Covid) naar Florida gingen (we verbleven altijd de hele vakantie rondom Orlando) kochten we altijd jaarpassen voor de waterparken Blizzard Beach en Typhoon Lagoon. De prijs van dergelijke jaarpassen was minder (ik herinner me een prijs van $ 130 incl. tax in 2019) dan twee keer entree voor een dag. We konden dan de hele vakantie onbeperkt naar de waterparken. We vonden het o.a. erg fijn na een dag in de warmte om dan nog een uurtje of twee aan het einde van de dag even daar verkoeling te zoeken.
    Ik kan nu niet meer vinden of dergelijke jaarpassen nog bestaan. Ik kocht de passen destijds niet on-line maar bij Blizzard Beach of Typhoon Lagoon aan de kassa.
    Weet iemand of deze waterparkjaarpassen nog bestaan en wat deze kosten?

    Alvast erg bedankt/.

  2. Top | #2
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    263

    Standaard Re: Walt Disney waterparken annual pass

    Ik heb er ook naar gezocht en niks kunnen vinden. Ik denk dat het te maken heeft met dat er op dit moment maar één waterpark geopend is, tm 18-3 was Blizzard Beach geopend en nu is Typhoon Lagoon weer open en Blizzard Beach gesloten ivm groot onderhoud.
    Florida 2007, 2014, 2015, 2016 (2x), 2017 (2x), 2018 (2x), 2019, 2022 (2x), 2023 (2x)
    next: april 2024 & augustus 2024
    Zuidwest USA
    2016, 2017, 2019, 2022

  3. Top | #3
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2018
    Berichten
    21

    Standaard Re: Walt Disney waterparken annual pass

    Dankjewel Kevin.

  4. Top | #4
    Vaste Bezoeker JeroenB's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2020
    Locatie
    Lelystad en binnenkort Clermont
    Berichten
    111

    Standaard Re: Walt Disney waterparken annual pass

    Jaarpassen zijn zo en zo een tijd niet beschikbaar geweest vanwege covid, ook voor de parken niet.

  5. Top | #5
    Vaste Bezoeker Roy Reuter's Avatar
    Ingeschreven
    May 2016
    Locatie
    Rotterdam, NL
    Berichten
    97

    Standaard Re: Walt Disney waterparken annual pass

    Wij hebben in november 2021 nog een jaarkaart kunnen kopen, een aantal uur voor de aankondiging dat ze ermee stopten. Dat was wel even een opluchting dat we net op tijd waren. Deze hebben we november vorig jaar weer kunnen verlengen. Wij hebben echter de passen zonder waterparken en 1 van ons met memory maker (photopass). Voor een leuk waterpark gaan wij liever naar Volcano Bay van Universal.
    Florida: 2000, 2011, 2013, 2016, 2017, 2018, 2019 (3x), 2021, 2022 (2x), 2023 (2x)



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •