Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 13 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 126

Onderwerp: Vliegen van/naar/via Londen (London)

  1. Top | #31
    Regelmatige Bezoeker Harley's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Locatie
    Oostakker bij Gent,Belgie
    Berichten
    33

    Standaard Re: Vliegen via/vanuit London

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door verwijderd Bekijk Berichten
    Vliegen via Londen levert wat ik zie veel voordeel op, echter vlieg ik dan met BA naar Londen Heatrowtoe en met Delta naar Atlanta. Terug gaat idem.

    Wat ik mij echter afvraag, wat gebeurt er als op de heenweg de eerste vlucht vertraagd is en ik de overstap in Londen niet haal, idem op de terugweg met Delta. De vluchten worden los van elkaar geboekt.

    Wie kan mij vertellen hoe dit dan wordt opgelost of wat je rechten als passagier zijn?
    Hallo
    Ik begrijp je eigenlijk niet goed.
    Waarom niet vertrekken vanop Schiphol??????Martin Air vliegt op de USA en alles gaat naar wens,géén overstap wand Martin Air vliegt immers rechtstreeks naar Miami of Orlando.
    Als je dan eens nagaat wat de verplaatsing van Nederland naar Londen je kost,doe je je dan eigenlijk zoveel voordeel?????
    Wij zijn Belgen,hebben ook een eigen luchthaven(Zaventem)waarvan er ook vluchten vertrekken naar de USA>,maar komen liever naar Amsterdam-Schiphol omdat je van daaruit met Martin Air rechtstreeks kan vliegen,vanuit Zaventem zit je met een overstap in Chicago Ohare,of New-York.
    Wat is nog gemakkelijker,dan rechtstreeks kunnen vliegen?

    Mvg
    Harley

  2. Top | #32
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Vliegen via/vanuit London

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harley Bekijk Berichten
    Hallo
    Ik begrijp je eigenlijk niet goed.
    Waarom niet vertrekken vanop Schiphol??????Martin Air vliegt op de USA en alles gaat naar wens,géén overstap wand Martin Air vliegt immers rechtstreeks naar Miami of Orlando.

    Wat is nog gemakkelijker,dan rechtstreeks kunnen vliegen?
    Mvg
    Harley
    Al zou je er al mee willen vliegen, met Martinair, die vliegen echt niet meer op Orlando.
    Je kunt het bij hun op de site nog wel boeken, maar dan zul je of van Miami met een domestic flight, of met de automobiel naar 500 KM verderop moeten.

    Wat er nog gemakkelijker is dan rechtstreeks vliegen ? Met een overstap vliegen natuurlijk :-).
    Maar daar zijn al vele discussies aan gewijdt, dus dat doen we hier maar niet meer.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  3. Top | #33
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Noord Brabant
    Berichten
    74

    Standaard Re: Vliegen via/vanuit London

    Martin air is de enige maatschappij die rechtstreeks vliegt, maar op onze data al volgeboekt. Nu vliegen we dus met BA, en die hebben een tussenstop in Londen. Vandaar dus.....
    Maar de een zegt dat het makkelijk te halen is, en de ander is wel redelijk negatief. Gewoon afwachten maar. Gaat vast wel goedkomen!

  4. Top | #34
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Noord Brabant
    Berichten
    74

    Standaard Re: Vliegen via/vanuit London

    Ik zie net dat we in Londen in terminal 5 aankomen, en dat we ook weer vertrekken vanuit Terminal 5. Dat is dan in ieder geval alvast in ons voordeel!

  5. Top | #35
    Regelmatige Bezoeker angelab's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2009
    Berichten
    37

    Standaard Re: Vliegen van/naar/via Londen (London)

    Ieniemie: 2 uur overstaptijd is meer dan genoeg! In 2008 hadden wij 1.5 uur overstaptijd voor onze vlucht van Londen naar San Francisco. Toen moesten we ook nog met de 'metro' van de ene naar de andere terminal. Gewoon een beetje doorlopen dan red je het makkelijk. Wij waren met 4 personen en hebben zelfs nog koffie kunnen drinken. Ik zeg gewoon doen!
    Voor deze zomer onze trip naar Miami hebben wij ook weer geboekt met british airways met overstap op Heatrow, ook met 2 uur en 5 minuten overstap tijd. Moet makkelijk kunnen!

  6. Top | #36
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    barendrecht
    Berichten
    36

    Standaard van gatwick naar heatrow

    Hallo, heeft er iemand ervaring met het vervoer van londen gatwick naar londen heatrow wat is de makelijkste/snelste manierO

  7. Top | #37
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: van gatwick naar heatrow

    Misschien heb je iets aan deze pagina? http://www.britishairways.com/travel...w/public/en_gb
    Zou zelf nooit zo'n overstap doen - veels te veel risico op vertraging met mogelijk missen van vlucht.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #38
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    barendrecht
    Berichten
    36

    Standaard Re: van gatwick naar heatrow

    onze vlucht is zojuist gewijzigd, maar ik heb wel een treinverbinding gevonden tussen deze 2 luchthavens die 1 uur en 15 min. duurt maar ik hoop op meer optie's door ervaringen we hebben 4 uur de tijd dus opzich moet dit te doen zijn dit zei ook de reisorganisatie maar tips erg welkom.

  9. Top | #39
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: van gatwick naar heatrow

    Zal ik zeker niet doen...
    Duurt inderdaad maar 1 uur en 15 minuten... OP PAPIER...

    Maar in de praktijk ben je zomaar even 2 uur onderweg...
    Ook zal je al je bagage moeten meeslepen...
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  10. Top | #40
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: van gatwick naar heatrow

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door alberdinamud Bekijk Berichten
    we hebben 4 uur de tijd dus opzich moet dit te doen zijn dit zei ook de reisorganisatie maar tips erg welkom.
    Tsja, de reisorganisatie.....[-o< Je hebt vast ook al wel gezien wat BA er van zegt:


    London Heathrow and Gatwick airports are located approximately 30 miles apart and there is a bus service which you can use to travel between the two.
    • The minimum connecting time between Heathrow and Gatwick is 3 hours.
    • This includes a bus journey of between 1 and 1½ hours.
    Maar dan komt het:
    Go through security at Departures. You may have to queue at peak times, so please allow enough time to clear security and be ready to fly at least 35 minutes before your flight departs.
    You must be at your boarding gate at least 20 minutes before your onward flight’s scheduled departure time or you may not be accepted for travel.
    Ik word al moe als ik er aan denk om in Londen te stressen en te sjouwen....Welke maatschappij doet jullie dit aan, BA? En halen ze die grap misschien ook op de terugweg uit?Heb je al contact opgenomen om te overleggen en om alternatieven te bekijken? Ennne...wat kost dit allemaal? Je reist toch ook met twee kids?





Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •