Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 11 van de 13 EersteEerste ... 910111213 LaatsteLaatste
Resultaten 101 tot 110 van de 126

Onderwerp: Vliegen van/naar/via Londen (London)

  1. Top | #101
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Berichten
    40

    Standaard Re: Vliegen van/naar/via Londen (London)

    Ook wij hadden een overstap van 55min voor de doorvlucht naar Tampa in April . We waren ongeveer 20 min te laat in London en konden toen al niet meer mee!!!!!! We werden overgeboekt naar Orlando en moesten zelf maar kijken hoe we in Tampa kwamen. Alamo had niet genoeg auto,s staan en toen maar een taxi genomen naar Alamo Tampa. Uren later begonnen met de vakantie in st Pete beach . Nu een strijd met BA over een vergoeding over de late aankomst. Taxikosten zijn gisteren gestort door BA.

  2. Top | #102
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Vliegen van/naar/via Londen (London)

    Raar dat Alamo Orlando niet genoeg auto's had. Denk dat ze je gewoon niet graag een auto meegaven als je oorspronkelijk op Tampa gehuurd had.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #103
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Berichten
    40

    Standaard Re: Vliegen van/naar/via Londen (London)

    Njit
    Het was de in de week voor Pasen,daarom was het heel druk bij Alamo.

  4. Top | #104
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Hilversum
    Berichten
    371

    Standaard Re: Vliegen van/naar/via Londen (London)

    Even een vraagje?
    Waarschijnlijk is hij al reeds gesteld maar kan het antwoord niet vinden.
    Wij zitten er aan te denken om met BA op vrijdagavond naar Gatwick te vliegen en dan de volgende morgen naar Tampa.
    Hierdoor hebben we een overnachting op Gatwick. Anders een overstap van 55 minuten, dat lijkt me geen optie.
    Omdat het financieel erg aantrekkelijk is en we dan rechtstreeks naar Tampa vliegen lijkt deze optie ons wel wat.

    Maar hoe zit het met de koffers halen we die op op Gatwick of worden deze door gelabeld?
    Er zit namelijk een nacht tussen. Het is wel gewoon een combi vlucht, dus geen losse boekingen.
    Dat gesjouw met koffers lijkt me niks dan.

  5. Top | #105
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Achterhoek
    Berichten
    187

    Standaard Re: Vliegen van/naar/via Londen (London)

    Overnachting bij Gatwick hebben wij al vaker gedaan (bij de Premier Inn, North Terminal, uitstekende optie) Als je bij vertrek op Schiphol aangeeft dat je de koffers doorgelabeld wil hebben, is dat geen probleem en je ziet ze pas de volgende dag terug in Florida. Let wel op met wat je in de handbagage hebt. (make-up, douchespullen e.d.) In Londen zijn ze erg strict en houden ze zich bij de security precies aan de maximale afmetingen. Alles apart in een doorzichtig zakje en uit de handbagage door de scan. OP Schiphol zijn ze daar wat soepeler in.

  6. Top | #106
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Hilversum
    Berichten
    371

    Standaard Re: Vliegen van/naar/via Londen (London)

    top, bedankt voor de tip, bij mij gaat het idd nooit in het zakje.
    Premier inn had ik ook al gezien, heeft een goede prijs

  7. Top | #107
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    94

    Standaard Re: Vliegen van/naar/via Londen (London)

    Een vraagje over de boardingpass.

    Moet je in Londen (Gatwick) altijd een boardingpass halen voor de vervolgvlucht? Of is dat alleen bij 2 verschillende vluchten? Of bij bepaalde maatschappijen? Ik dacht dat als je een vlucht boekt, je altijd voor beide vluchten een boardingpass kan uitprinten.

  8. Top | #108

    Standaard Re: Vliegen van/naar/via Londen (London)

    Als het 1 boeking is en de vlucht wordt door 1 alliantie gevlogen kan je in 99% van de gevallen op de eerste luchthaven alle boardingpasses al krijgen



  9. Top | #109
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Locatie
    Maarssen
    Berichten
    107

    Standaard Re: Vliegen van/naar/via Londen (London)

    Wij vliegen van Schiphol naar Miami, via Londen, met British Airways/Iberia. Weet iemand hoe het zit met de ruimbagage? Mogen we gratis koffers meenemen? Of moeten we wel betalen voor de koffers op de vlucht Amsterdam-Londen?

    ik heb de boekingsbevestiging helemaal doorgelezen en het lijkt net of we moeten betalen voor de koffers op de vlucht naar Londen!

    Maar de koffers worden op Schiphol toch gelijk doorgelabeld naar Miami?

  10. Top | #110

    Standaard Re: Vliegen van/naar/via Londen (London)

    Hai

    Als je de tickets in 1 koop hebt gedaan, hoef je niet te betalen voor de koffers en worden deze op amsterdam direct doorgelabeld naar Miami (mits de luchthaven van vertrek in Londen gelijk is aan de luchthaven van aankomst)



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •