Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Tickets wijzigen - KLM onbereikbaar

  1. Top | #1
    Vaste Bezoeker Roy Reuter's Avatar
    Ingeschreven
    May 2016
    Locatie
    Rotterdam, NL
    Berichten
    97

    Standaard Tickets wijzigen - KLM onbereikbaar

    Wij hadden in december op de terugreis dankzij een geannuleerde vlucht uiteindelijk 35 uur vertraging opgelopen.
    Dit werd pas laat op de avond medegedeeld, waardoor er op het vliegveld van Atlanta vrijwel geen personeel meer aanwezig was om alle passagiers te helpen. Na 2,5 uur in de rij gestaan te hebben liep een andere medewerker langs de rij en vertelde dat we het beste zelf een hotel en dergelijke konden boeken en dat alle kosten vergoed zouden worden. Inmiddels was het bijna middernacht, dus dat hebben we gedaan. Het goedkoopste en dichtsbijzijnde hotel was meer dan 200 euro voor die nacht. Taxi geregeld, nog wat gegeten en de volgende ochtend weer naar het vliegveld. Onze vlucht zou om 14:00 vertrekken. Terwijl we op het vliegveld waren, schoof dat door naar 17:30 en uiteindelijk 21:30. Pas na 22:30 begon het boarden uiteindelijk.

    Twee dagen later direct een claim gestart. Pas begin deze maand (dus na 8 maanden!) een reactie. In eerste instantie wilde ze een voucher aanbieden van 600 euro. Daar ging ik niet mee akkoord, want het zou 2 x 800 euro moeten zijn + de extra onkosten van bijna 400 euro (hotel, taxi, eten). Ze bleef maar vragen om een bankrekening nummer, zonder te reageren op mijn vraag om eerst te specificeren wat we zouden krijgen. Na een paar dagen stuurde ze twee codes voor vouchers van 2 x 800 euro, maar geen woord over de extra kosten en werd de claim afgesloten. Op verdere reacties van ons (via claim, whatsapp en twitter) wordt niet meer gereageerd.

    De vouchers hebben we gebruikt voor een vlucht dat aanstaande woensdag (31 augustus) zou vertrekken en moesten daar nog 350 euro bijbetalen. Helaas hebben we afgelopen week te horen gekregen dat mijn schoonvader het niet lang meer zal volhouden (terminaal ziek). We proberen nu de vlucht te wijzigen naar eind november maar moeten dan wederom 20 euro bijbetalen. Echter, als ik diezelfde vlucht los opzoek (dus niet via Wijizg Tickets), is deze "slechts" 1650 euro.

    Hoe kan dit?

    KLM is wederom op geen enkele manier te bereiken. Heel erg slecht dit zo.
    Laatst gewijzigd door Roy Reuter; 28-08-22 om 20:57.
    Florida: 2000, 2011, 2013, 2016, 2017, 2018, 2019 (3x), 2021, 2022 (2x), 2023 (2x)

  2. Top | #2
    Vaste Bezoeker JeroenB's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2020
    Locatie
    Lelystad en binnenkort Clermont
    Berichten
    109

    Standaard Re: Tickets wijzigen - KLM onbereikbaar

    Euro 20,- zijn gewoon de kosten voor het administratief wijzigen vermoed ik, dus de kosten die KLM maakt omdat iemand voor jullie het ticket wijzigt in de computer.

    En heel veel sterkte komende tijd.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •