Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 36

Onderwerp: Global Entry

  1. Top | #1
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.026

    Standaard Global Entry

    We zagen dat het weer mogelijk is om Global Entry aan te vragen. We twijfelen nog of we dit gaan doen. Heeft iemand van het Florida Forum dit ook aangevraagd en zijn jullie hier tevreden over?
    Website: https://www.cbp.gov/travel/trusted-t...s/global-entry

  2. Top | #2
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Global Entry

    Wij hebben het aangevraagd. Vandaag, na ongeveer 3 weken, de status conditionally approved gekregen. Nu moeten we de eerst volgende keer als we Amerika binnen komen nog een interview doen. Dus daarna kunnen we pas gebruik van Global Entry maken.
    He lijkt mij toch wel heel handig om die rij over te slaan en op de terugweg heb je TSA Pré, ook fijn!

  3. Top | #3
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    424

    Standaard Re: Global Entry

    Ja ik heb het al een aantal jaar en ik zou het altijd doen, ook al ga je maar 1x per jaar naar de US: je hoeft nooit meer in de rij voor de normale kiosken of de immigration officer. Je wordt aangemerkt als “trusted traveler”, dus je gaat naar de speciale kiosken, je kijkt in de camera en er rolt een slip uit die je daarna alleen nog maar aan een aparte immigration officer hoeft te laten zien (en daarna aan customs).
    Ook bij de terugreis kun je via de speciale TSA Pre rijen langs immigration.
    Het is naar mijn mening het geld meer dan waard.
    If it ain't Dutch it ain't much

  4. Top | #4
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.026

    Standaard Re: Global Entry

    @Hannie en Terpies: Bedankt voor jullie reacties. We gaan er ook mee aan de slag.

  5. Top | #5
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.026

    Standaard Re: Global Entry

    Heel vreemd. We hebben voor ons allebei een aanvraag gedaan en voor een van ons kregen we een cancellation. De ander ging goed. Er stond bij dat de ‘required time frame’ was overschreden. We deden toen een nieuwe aanvraag, heel snel, en nadat we deze hadden verzonden kregen we deze melding nogmaals. Twee keer 100 dollar betaald voor een aanvraag die steeds wordt gecancelled, hopelijk krijgen we dat wel terug. Iemand een idee wat hier aan de hand kan zijn? Bij de FAQ stond deze situatie niet vermeld.

  6. Top | #6
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.026

    Standaard Re: Global Entry

    En zojuist zagen we ook dat de aanmelding van de tweede persoon gecanceld is vanwege de ‘limited time’. De aanvraag stond gisteravond op ‘in progress’ met alle vinkjes groen en nu is hij verdwenen uit het account. Ook voor deze natuurlijk 100 dollar betaald. We hebben een bericht gestuurd naar de organisatie en gevraagd waarom we gecanceld zijn. Ik ben benieuwd of we er iets van zullen horen.
    Dit is wel erg balen.

  7. Top | #7
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Global Entry

    Jeetje wat vervelend. Ik heb ook geen idee hoe het komt. Kwam er vandaag wel achter dat als "enrollment on arrival" niet lukt, bv wegens korte overstap het lastig is om ergens anders een afspraak voor het interview te krijgen. Ik heb gekeken voor eind Okt en 1e week Nov en in heel FL alleen afspraak mogelijk in Miami.

  8. Top | #8
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.026

    Standaard Re: Global Entry

    We krijgen nu het vermoeden dat het is misgelopen omdat we op Mijn Overheid.nl de marechaussee nog niet hadden geactiveerd voor berichten in de Berichtenbox. Misschien is meteen al wel hun bericht gekomen voor de backgroundchcek en hebben we die niet gezien omdat we die dus nog niet geactiveerd hadden.

  9. Top | #9
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    424

    Standaard Re: Global Entry

    Wij zijn gewoon het kantoor binnen gelopen op de Airport in (toentertijd) Miami (onze eindbestemming) en konden gelijk geholpen worden. Ik zou dit ter plekke proberen en anders een afspraak proberen te maken als je terug vliegt…

    @elstars: wat vervelend. Ik zou toch een mail wagen om te vragen of je alsnog opnieuw een aanvraag kunt doen. Anders om stornering vragen bij je cc maatschappij of bank.
    If it ain't Dutch it ain't much

  10. Top | #10
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Global Entry

    Helaas is dit nu niet meer...
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •