Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 36

Onderwerp: Global Entry

  1. Top | #21
    Florida Groupie Fleurida's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    569

    Standaard Re: Global Entry

    Volgens mij gaat het in één moeite door:
    Enrollment on Arrival





    Enrollment on Arrival (EoA) is CBP program that allows Global Entry applicants who are conditionally approved to complete their interviews upon arrival into the United States. The EoA program eliminates the need for a Global Entry applicant to schedule an interview at an enrollment center to complete the application process.
    When landing in an international terminal follow the signage directing you to CBP officers who can complete your Global Entry interview during your admissibility inspection.



  2. Top | #22
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Global Entry

    De kalender om afspraken te maken voor een interview in Orlando staat online voor Okt.

    https://ttp.cbp.dhs.gov/schedulerui/...nal&service=UP

  3. Top | #23
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.026

    Standaard Re: Global Entry

    Toch weer hoop op een goede afloop...
    We hadden de situatie van het vergeten vinkje uitgelegd.
    We kregen bericht dat ze onze aanvragen opnieuw in beoordeling nemen.
    Bij een van ons staat de wijziging al..
    Duurt wel allemaal erg lang maar misschien wordt geduld beloond....! Even duimen dus!

  4. Top | #24
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Global Entry

    Hoop dat voor de ander de status change ook spoedig volgt.
    Bij mijn aanvraag was het in 3 weken gepiept, helaas heeft mijn man na 2 1/2 mnd nog steeds geen status change naar conditionally approved gehad.

  5. Top | #25
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Global Entry

    De status change voor mijn man kwam 3 dagen voor vertrek naar FL binnen. Het heeft 3 1/2 maand geduurd.
    We hebben in Newark enrollment on arrival kunnen doen. Je gaat eerst door immigrations en dan naar zo'n zelfde hokje maar een stuk verderop. Het interview duurde bij ons 10-15 min en er werd best veel gevraagd. Dit hangt echt af van persoon en misschien ook luchthaven. Heb van anderen gehoord dat er bij hun niks gevraagd werd en dat alleen foto en vingerafdrukken werden genomen. Toen we op onze bestemming kwamen was de mail met "approved" al binnen.

  6. Top | #26
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.026

    Standaard Re: Global Entry

    Fijn Hannie dat het nu allemaal is geregeld. Wij wachten nog maar weer een tijdje, hopelijk krijgen wij ook snel bericht.

  7. Top | #27
    Regelmatige Bezoeker Pipo Chris's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    42

    Standaard Re: Global Entry

    Wij hebben het ook aangevraagd en zijn afgelopen september 2022 naar Amerika gegaan. Op het vliegveld van Chicago het interview gedaan zonder afspraak. Dit duurde ongeveer 15 minuten. De gozer voor ons was een half uur in gesprek. Het gesprek was erg gezellig zelfs.
    De beambte stond er raar van te kijken en gaf aan dat het niet kon. Hij was nl nog niet op de hoogte dat het voor Nederlanders weer open was gesteld. Maar na 15 minuten hadden we een Global Entry nummer te pakken. Amerikanen krijgen een pasje hiervoor. Buitenlanders helaas niet. Hij heeft ons nummer in onze paspoorten gezet. Dit nummer moeten we laten zien zodra we er gebruik van maken. Aankomende december weer terug. Eens zien of het werkt.
    Mijn reisverslagen: http://www.reistipsamerika.nl

  8. Top | #28
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Global Entry

    Mijn vrouw en ik hebben al jaren Global Entry, maar hebben helemaal niets daar van in ons paspoort.
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  9. Top | #29
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Global Entry

    Bij ons ook niets in de paspoorten. Volgens mij wordt ook pas na je interview bekend of je "approved " bent of niet. Dan krijg je een mail en moet je weer inloggen op je TTP account. Daar zie je je GE nr en dat kun je toevoegen in je boeking bij de airline onder "known traveler number"

  10. Top | #30
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Hoorn NH
    Berichten
    292

    Standaard Re: Global Entry

    Voor de mensen die nog een aanvraag hebben lopen voor Global Entry, van 13 t/m 17 maart kan je nu ook een interview plannen in het Sheraton hotel op Schiphol! Er is nog plek op 15 en 16 maart. Mocht je al een afspraak in de USA hebben ingepland dan kan je die makkelijk wijzigen als je inlogt op de TTP site. Scrol dan naar beneden als je het menu krijgt met de locaties en selecteer dan "other countries". Dan komt de mogelijkheid om een afspraak te plannen in het Sheraton Schiphol.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •