Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Guardians of the Galaxy!

  1. Top | #1
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    94

    Standaard Guardians of the Galaxy!

    Met een dochter die zeer bedreven is in digitale boekingen. Is het ons (vader, moeder, dochter en mogelijk aanstaand schoonzoon) gelukt in de attractie Guardians if the Galaxy te komen. Nou ja, gelukt? De jongelui vinden het een fantastische attractie in de categorie: nog een keer! Mijn man kwam er met knikkende knieën en hoofdpijn uit en ik kwam er straal beroerd uit (maar ik ben erg gevoelig wanneer iets achteruit rijdt).

    Zijn er al meer leden in deze attractie geweest?

  2. Top | #2
    Vaste Bezoeker Roy Reuter's Avatar
    Ingeschreven
    May 2016
    Locatie
    Rotterdam, NL
    Berichten
    97

    Standaard Re: Guardians of the Galaxy!

    Nee, nog niet. Maar als ik alle reviews hoor, denk ik dat het geen attractie voor mij is. Ik word al misselijk bij Soarin
    Florida: 2000, 2011, 2013, 2016, 2017, 2018, 2019 (3x), 2021, 2022 (2x), 2023 (2x)

  3. Top | #3
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2016
    Berichten
    113

    Standaard Re: Guardians of the Galaxy!

    Wij gaan zeker in juli in Guardians of the Galaxy.
    We zien wel of we er misselijk en duizelig uitkomen. Een burger erin en dan gaat het wel weer over... 🤣

  4. Top | #4
    Stamgast Mave's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2017
    Locatie
    Houten
    Berichten
    170

    Standaard Re: Guardians of the Galaxy!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Daffelina Bekijk Berichten
    Met een dochter die zeer bedreven is in digitale boekingen. Is het ons (vader, moeder, dochter en mogelijk aanstaand schoonzoon) gelukt in de attractie Guardians if the Galaxy te komen. Nou ja, gelukt? De jongelui vinden het een fantastische attractie in de categorie: nog een keer! Mijn man kwam er met knikkende knieën en hoofdpijn uit en ik kwam er straal beroerd uit (maar ik ben erg gevoelig wanneer iets achteruit rijdt).

    Zijn er al meer leden in deze attractie geweest?
    deze staat bovenaan ons lijstje! Ik moet ook mijn zoon inschakelen want ik krijg de zenuwen als ik de filmpjes van YouTubers bekijk hie ze dit boeken! Verschrikkelijk hahaha
    Waren jullie Disney resort gasten?

    Ik heb een beetje het beeld van de crush coaster uit DLP bij deze achtbaan maar dan met upgrade. Klopt dit beeld? Ik wordt zelf misselijk in Ratatouille maar crush coaster gaat net goed.

  5. Top | #5
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    94

    Standaard Re: Guardians of the Galaxy!

    Nee, wij waren geen Disney resort gasten. We zaten in het Lake Buena Vista resort in een 3-bedroom appartement. Zowel dochter als ik zaten met diverse devices voor onze neus en om 7 uur meteen drukken op die Virtuele rij. Het viel ons op dat de niet-Apple toestellen constant sneller contact maakten (tip!) en met een One-toestel is het gelukt in groep 6 te komen en mochten we vanaf 9.25 uur naar binnen.
    En om voor de 13 uur groep in aanmerking te komen, moet je op dat moment ook in Epcott aanwezig zijn. Ik weet niet hoe men dit nagaat, maar dat kreeg ik door van dochter.

    En de attractie rijdt achteruit, draait in het rond, gaat op en neer en heen en weer en schommelt. Kortom, ik had mezelf van tevoren beter in moeten lezen, toen ik vrolijk instapte. En ik heb geen idee wat je ziet, want ik had na 10 meter mijn ogen al dicht gedaan. Maar de andere drie vertelden dat het net leek alsof je in een film zat.
    Laatst gewijzigd door Daffelina; 09-06-22 om 23:49.

  6. Top | #6
    Stamgast Mave's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2017
    Locatie
    Houten
    Berichten
    170

    Standaard Re: Guardians of the Galaxy!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Daffelina Bekijk Berichten
    Zowel dochter als ik zaten met diverse devices voor onze neus en om 7 uur meteen drukken op die Virtuele rij. Het viel ons op dat de niet-Apple toestellen constant sneller contact maakten (tip!) en met een One-toestel is het gelukt in groep 6 te komen en mochten we vanaf 9.25 uur naar binnen.
    nou dat is niet fijn, hier 3 iPhone’s en 1 niet werkende Samsung die vervangen wordt voor een IPhone



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •