Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 23

Onderwerp: Formulieren voor vertrek invullen. Welke allemaal?

  1. Top | #11
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    263

    Standaard Re: Formulieren voor vertrek invullen. Welke allemaal?

    Wij zijn twee weken geleden naar Miami gevlogen, met een tussenstop in Parijs (Air France)
    Voor het inchecken de vaccinatiebewijzen en negatieve test geupload, verder niet meer naar gevraagd.
    Voor het boarden in Parijs moest ik het CDC formulier inleveren, er was ondertussen een nieuwe versie dus die ingevuld.
    Bij het inchecken in Miami voor de terugvlucht (Delta) moest ik aan de balie de vaccinatiebewijzen laten zien. Online inchecken was niet mogelijk.
    Florida 2007, 2014, 2015, 2016 (2x), 2017 (2x), 2018 (2x), 2019, 2022 (2x), 2023 (2x)
    next: april 2024 & augustus 2024
    Zuidwest USA
    2016, 2017, 2019, 2022

  2. Top | #12
    Newbie
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Berichten
    9

    Standaard Re: Formulieren voor vertrek invullen. Welke allemaal?

    Weet niet of je er nog wat aan hebt, maar hierbij mijn ervaring van gisteren. We vlogen via Atlanta naar Tampa. De ESTA hadden we uitgeprint bij ons, maar daar heeft niemand naar gevraagd, op Schiphol niet en in USA ook niet. We hebben een dag voor vertrek een test gedaan met toegangsbewijs.nu. Leveren zoals gezegd binnen een dag en de uitslag heb je binnen een uur. Had op voorhand mijn twijfels, maar dit gaat dus goed. Bij het inchecken controleren ze je vaccinatiecertificaat en het testresultaat op naam en paspoortnummer, dus dat er niet naar gekeken zou worden hebben wij niet ervaren. Via de CDC hadden we een attestation form (verklaring dat je gevaccineerd bent en negatief getest, 2 vinkjes). Op Schiphol krijg je die uitgereikt bij de gate en moet je hem daar invullen, maar wij vonden het handig hem alvast ingevuld te hebben. Tijdens het boarden wordt deze ingenomen. Aangekomen in Amerika merk je aan bijna niets dat er Corona is/was. Als terugkerende inwoner van Amerika word je aangeraden een gratis test te doen, maar verder als bezoeker heb je daar geen extra informatie meer nodig. Op je paspoort en instapkaart kun je daarna verder. Heb ook niet gezien dat er mensen uitgekozen werden om additioneel getest te worden. Dus als op Schiphol alles akkoord is het aankomen in Amerika niet anders dan anders.

  3. Top | #13
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2016
    Berichten
    113

    Standaard Re: Formulieren voor vertrek invullen. Welke allemaal?

    Op het formulier van CDC wat jij aangeeft staat dat je de test maximaal 3 dagen voor vertrek hebt afgenomen(daar waar je het vinkje zet) Maar dit moet toch max 1 dag van te voren zijn?
    Is dit nog een oudere versie of volstaat deze?

  4. Top | #14
    Newbie
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Berichten
    9

    Standaard Re: Formulieren voor vertrek invullen. Welke allemaal?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scooby Bekijk Berichten
    Op het formulier van CDC wat jij aangeeft staat dat je de test maximaal 3 dagen voor vertrek hebt afgenomen(daar waar je het vinkje zet) Maar dit moet toch max 1 dag van te voren zijn?
    Is dit nog een oudere versie of volstaat deze?
    Hieronder de link naar het formulier waarmee ik hem gedownload heb, daar staat 1 dag op....

    https://www.cdc.gov/quarantine/pdf/N...ion-en-508.pdf

  5. Top | #15
    Newbie
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Berichten
    9

    Standaard Re: Formulieren voor vertrek invullen. Welke allemaal?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cor2 Bekijk Berichten
    Hieronder de link naar het formulier waarmee ik hem gedownload heb, daar staat 1 dag op....

    https://www.cdc.gov/quarantine/pdf/N...ion-en-508.pdf
    Ik heb trouwens alleen pagina 2-5 uitgeprint....

  6. Top | #16
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2016
    Berichten
    113

    Standaard Re: Formulieren voor vertrek invullen. Welke allemaal?

    Ok, bedankt!

  7. Top | #17
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    18

    Standaard Re: Formulieren voor vertrek invullen. Welke allemaal?

    Vraagje over deze thuis test, hoe moet je laten zien dat je getest bent?

  8. Top | #18
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Formulieren voor vertrek invullen. Welke allemaal?

    Neem aan dat je de test van toegangsbewijs.nu bedoelt? Je krijgt een reiscertificaat met de uitslag in de mail. Je kunt dit uploaden bij de maatschappij en uitprinten en meenemen.

  9. Top | #19
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2016
    Berichten
    113

    Standaard Re: Formulieren voor vertrek invullen. Welke allemaal?

    Heeft iemand ervaring met het uploaden van de formulieren(o.a. het testbewijs) in de American Airlines app? Kun je deze pas 1 dag van te voren uploaden? De testen snap ik, want die heb je niet eerder, maar het attastation formulier zou wel eerder kunnen lijkt mij. En eventueel de vaccinatiebewijzen.

    In de AA app wordt aangegeven dat de documenten ook via de "VERiFLY APP" geupload kunnen worden. Is dit een handig alternatief?

  10. Top | #20
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    18

    Standaard Re: Formulieren voor vertrek invullen. Welke allemaal?

    Ja die bedoel ik, ik ben nu aan het kijken wat we allemaal uit moeten printen en in moeten vullen, en dan nog die tests bestellen.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •