Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 13 van de 13

Onderwerp: Aanraders

  1. Top | #11
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2017
    Locatie
    Millingen aan de Rijn
    Berichten
    82

    Standaard Re: Aanraders

    Clearwater Beach: dolfijnen spotten met de Little Toot! En genieten van de prachtige witte stranden of de zonsondergang.
    Orlando en omgeving: Behalve de pretparken natuurlijk, op vrijdag, zaterdag of zondag naar Lake Apopka voor de Wildlife Drive (honderden beesten, vliegend, kruipend, glibberend, zoemend: van (veel!) alligators tot libelles en -tig soorten vogels), op zondagmorgen naar Lake Eola, een boerenmarkt rondom een prachtig meer met ook hier weer heel veel beestjes, de Malls natuurlijk om eens heerlijk los te gaan bij al die aanbiedingen, de airboattour bij Wild Florida airboats & Gator Park (een prachtig park met een volgens mij grotere variëteit aan dieren dan bij CaptainJacks en in ieder geval stukken minder last van muggen), een avondje flaneren op Disney Springs, een sportwedstrijd bijwonen (wij hebben een geweldige honkbalwedstrijd gezien in Tampa), vanuit Orlando is een bezoek aan Cape Canaveral ook aan te raden, een bezoek aan Celebration (een stadje gebouwd door Disney rondom een meer met prachtige Amerikaanse huizen) en zo zou ik nog wel even door kunnen gaan.
    Dit zijn maar een paar van de dingen die er in en rondom Orlando te beleven zijn. Ik zou de reisverslagen lezen, hierin vind je honderden tips over wat er allemaal te beleven valt (die vindt je bij het topic reisverslagen en/of bij sommige mensen staat het onderaan een bericht - zie ook hieronder dit bericht). Veel plezier met het uitstippelen van jullie reis naar het mooie Florida!
    Laatst gewijzigd door Angeline Kievits; 10-04-22 om 09:46.

  2. Top | #12
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.484

    Standaard Re: Aanraders

    Onderweg van Miami naar Sanibel zou je een stop kunnen maken bij https://www.sharkvalleytramtours.com . Je kunt je auto met bagage daar met een gerust hart achterlaten op de parking.

    Tip : Wij hebben bij IKEA een groot stuk zwarte stof gekocht welke wij over de bagage heen leggen , mede door de toch al getinte ramen van de auto is de bagage dan heel moeilijk te zien
    At the moment on a roadtrip through Texas

  3. Top | #13
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    424

    Standaard Re: Aanraders

    Ik zou shark valley overslaan. Kost je minimaal 86 dollar (30 entree plus 28 p.p. Voor de tram) en je ziet betrekkelijk weinig meer dan wat je op de loop road ziet, of bv bij lake apopka.
    Laatst gewijzigd door Terpies; 12-04-22 om 00:23.
    If it ain't Dutch it ain't much



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •