Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 30

Onderwerp: WDW GENIE-optie

  1. Top | #11
    Stamgast Mave's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2017
    Locatie
    Houten
    Berichten
    170

    Standaard Re: WDW GENIE-optie

    Oh wat goed om eindelijk te lezen dat er iemand ervaring heeft. Stukjes lezen in het Nederlands gaat toch makkelijker. Ik vind het af en toe best ingewikkeld. Dat wat jij (Daffelina) beschrijft is dat stapelen van LIghtning lanes. Dat werkt dus goed? Ik baal dat we in augustus niet kunnen rope droppen voor Rise of the Resistance. De resort gasten mogen al een half uur eerder het park in. En deze attractie schijnt al weg te zijn als de ‘niet resort gasten’ mogen boeken. Ik heb zoveel vragen aan je hahahah had toevallig net een heel stukje gewijd aan genie+ in mijn blog ik ben zo aan het twijfelen over van alles.
    In augustus schijnt die Mickey en mini ride ook weer bij ILL te zitten en dat is ook weer zo lastig voor ons. Ik heb nu al het gevoel dat ik met 2-0 achter sta voor ik überhaupt in het park ben dus tips zijn meer dan welkom.
    en idd vanaf 8 juni kan je Genie+ niet meer vooraf aanschaffen. Alleen om 24.00 uur op de dag van je bezoek.
    kan je van te voren in je app zien of je daadwerkelijk genie+ erbij hebt? Ik weet niet hoe dat te zien is, ik kan wel van alles zien maar of iedereen dat kan weet ik niet. Ik hoorde dat er ook veel mis ging. Wij gaan ook in augustus en dat is natuurlijk heel erg druk. Was jij daar ook in een drukke periode?

  2. Top | #12
    Stamgast Mave's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2017
    Locatie
    Houten
    Berichten
    170

    Standaard Re: WDW GENIE-optie

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scooby Bekijk Berichten
    Wij gaan waarschijnlijk ook gebruik maken van de genie+ optie. We beslissen dat op de dag zelf. Maar ik lees dat als je vroeg de eerste reservering hebt geplaatst je per dag maar 2 tot 3 keer een reservering kunt plaatsen. Houdt dit in dat je nooit meer keren dan deze 3 kunt reserveren? Of is 4, 5 of meer "fast passes" ook mogelijk?
    Wanneer gaan jullie? En welke park(en)?

  3. Top | #13
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    94

    Standaard Re: WDW GENIE-optie

    @Mave: ik had het over stapelen van gewone Genie plus (dus de vroegere fastpass). Wanneer je deze boekt, kun je hiernaast ook nog één of meerdere LL’s boeken. Het is ons echter niet gelukt een boeking te doen voor de Seven Dwarfs Train. Daar staat tegenover dat dochter en haar vriend wel een fp voor StarWars Rise of the Resistance hebben bemachtigd en bij de Smugglers Run binnen 90 minuten door de attractie waren. Het is echter wel zo, dat Disney varieert met Genie plus en Lightning Lane. Tot en met 31-5 was Ratatouille een LL, met ingang van 1-6 is deze onder Genie plus te boeken. (Moet je wel binnen 10 minuten na het open gooien van de fp’s bij zijn; anders is ie op).
    Maar Genie plus en LL stapelen, kan ook weer.

    En ja, ik kon in My Disney Experience zien dat ik Genie plus had. Maar goed, dat kon ik natuurlijk nog op voorhand boeken en daar heb ik geen spijt van gehad. Anders sta je overal erg lang in de rij.
    Laatst gewijzigd door Daffelina; 09-06-22 om 23:28.

  4. Top | #14
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2016
    Berichten
    113

    Standaard Re: WDW GENIE-optie

    Wij gaan van 14 juli tot 8 augustus. De eerste 2 weken zijn voor Disney. We gaan naar alle parken. 😁

  5. Top | #15
    Stamgast Mave's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2017
    Locatie
    Houten
    Berichten
    170

    Standaard Re: WDW GENIE-optie

    @Daffelina

    Wij gaan alleen naar Epcot en Hollywood Studio’s dit keer. Ratatouille is voor ons geen must omdat ik die al zo vaak gedaan heb in Parijs, begin dit jaar nog meerdere malen. Datzelfde geldt ook voor Tower of Terror in HS en zelfs eventueel Rock and Rollercoaster. Al vinden we die nog wel de moeite waard. Vooral attracties die ze in Parijs niet hebben willen we zien.

  6. Top | #16
    Stamgast Mave's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2017
    Locatie
    Houten
    Berichten
    170

    Standaard Re: WDW GENIE-optie

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scooby Bekijk Berichten
    Wij gaan van 14 juli tot 8 augustus. De eerste 2 weken zijn voor Disney. We gaan naar alle parken. 
    oh leuk hoor! Zitten jullie in een Disney hotel?

  7. Top | #17
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2016
    Berichten
    113

    Standaard Re: WDW GENIE-optie

    @Mave

    Rock and rollercoaster is ook 1 van onze favorieten. Nu die niet meer in Parijs is willen we hem toch nog een keer meepakken. Tower of terror sowieso omdat het Thema anders is als in Parijs. In Epcot pakken we wel weer alles, ook Ratatouille, blijft toch een gave attractie. Maar ja, we hebben ook tijd zat. 14daagse passen! 😁

  8. Top | #18
    Stamgast Mave's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2017
    Locatie
    Houten
    Berichten
    170

    Standaard Re: WDW GENIE-optie

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scooby Bekijk Berichten
    @Mave

    Rock and rollercoaster is ook 1 van onze favorieten. Nu die niet meer in Parijs is willen we hem toch nog een keer meepakken. Tower of terror sowieso omdat het Thema anders is als in Parijs. In Epcot pakken we wel weer alles, ook Ratatouille, blijft toch een gave attractie. Maar ja, we hebben ook tijd zat. 14daagse passen! 
    ja dat is niet eerlijk een 14 daagse pas hahaha wij zijn idd maar twee dagen in Disney. Dus moeten we vast keuzes maken als ik die wachtrijen zie. Vooral HS.
    Mijn man vond afgelopen reis in Parijs TOT erg heftig en wil er niet meer in. Met z’n 3en in de lange rij en hij buiten wachten lijkt me geen optie. Ander thema? Toch niet quardians hoop ik? Die was toch in Californië?
    Ratatouille is in Parijs mijn favoriet, ondanks dat ik er iedere keer weer misselijk in word. Dus met een 14 daagse pas zou ik er zeker in gaan.
    Wij hebben de 14 daagse pas voor Universal.

  9. Top | #19
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2016
    Berichten
    113

    Standaard Re: WDW GENIE-optie

    Ja, de 14 daagse pas van Universal hebben we ook. ☺️ En de 14 daagse pas van Seaworld, Bush Gardens en Aquatica. (Erg he&#128579
    TOT heb je gelijk in dat is in Anaheim. Gelukkig houdt iedereen van ons van alle attracties zodat niemand hoeft te wachten. En wachtrijen van boven het uur proberen wij te omzeilen. Behalve die van FOP. 😁

  10. Top | #20
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2016
    Berichten
    113

    Standaard Re: WDW GENIE-optie

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mave Bekijk Berichten
    oh leuk hoor! Zitten jullie in een Disney hotel?
    De eerste 6 dagen zitten we in Pop Century Resort. Daarna gaan we 9 dagen naar Comfort suites Maingate East in Kissimmee.(vlak achter Old Town) De laatste 9 dagen zitten we in Hyatt Place aan de international drive.(Bij Icon Park)



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •