Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 30

Onderwerp: WDW GENIE-optie

  1. Top | #1
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    94

    Standaard WDW GENIE-optie

    Ik zie dat je voor WDW nu ook kunt kiezen voor een Genie optie.
    is dat een soort Fastpass reserveringssysteem?

    kan ieman mij hier iets meer over vertellen?

  2. Top | #2
    Vaste Bezoeker Albert38's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Steenwijk
    Berichten
    64

    Standaard Re: WDW GENIE-optie

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Daffelina Bekijk Berichten
    Ik zie dat je voor WDW nu ook kunt kiezen voor een Genie optie.
    is dat een soort Fastpass reserveringssysteem?

    kan iemand mij hier iets meer over vertellen?
    https://www.undercovertourist.com/blog/disney-genie/

    https://www.disneyworld.eu/genie/information/
    13 juli t/m 27 juli 2007, Orlando Florida
    27 juni t/m 11 juli 2008, Orlando Florida
    09 juli t/m 23 juli 2017, Orlando Florida
    09 mei t/m 18 mei 2023, Orlando Florida

  3. Top | #3
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    545

    Standaard Re: WDW GENIE-optie

    Het is inderdaad net zoiets, alleen dan betaald. De gratis FP zijn niet meer...

  4. Top | #4
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    94

    Standaard Re: WDW GENIE-optie

    Dank jullie voor de antwoorden. Ik vond het artikel van undercover tourist het duidelijkst.
    inderdaad, geen gratis fastpassen meer.

  5. Top | #5
    Stamgast Mave's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2017
    Locatie
    Houten
    Berichten
    170

    Standaard Re: WDW GENIE-optie

    Zo jammer dat ze dit verandert hebben. Voor ons een reden om WDW over te slaan dit jaar mochten we überhaupt naar Amerika kunnen. Afgelopen jaarwisseling meegemaakt in Parijs hoe het eraan toegaat met een betaalde fastpass en dat maakt het er niet leuker op naar mijn mening.

  6. Top | #6
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    871

    Standaard Re: WDW GENIE-optie

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mave Bekijk Berichten
    Zo jammer dat ze dit verandert hebben. Voor ons een reden om WDW over te slaan dit jaar mochten we überhaupt naar Amerika kunnen. Afgelopen jaarwisseling meegemaakt in Parijs hoe het eraan toegaat met een betaalde fastpass en dat maakt het er niet leuker op naar mijn mening.
    Dit zou voor mij ook een reden zijn.
    Wij hebben een aantal malen een jaarpas gekocht maar ook daar zijn de prijzen inmiddels behoorlijk gestegen.

    Wat ik niet helemaal begrijp is dat ondanks echt veel prijsstijgingen het kennelijk geen invloed heeft op de toeloop.
    Ik zie iedere keer als ik in de buurt van Disney ben een enorme hoeveelheid mensen.
    Nou ja, eens zal de kant het schip wel keren.
    Sebring, close to nothing, convenient to everything. :-)

  7. Top | #7
    Stamgast Mave's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2017
    Locatie
    Houten
    Berichten
    170

    Standaard Re: WDW GENIE-optie

    Laten we hopen dat het ooit nog verandert.
    wij hebben uiteindelijk geboekt om in Augustus naar Orlando te gaan. We hebben twee hotels van Universal geboekt, er zijn meer mensen die nu naar Universal gaan i.p.v. Disney.

    Toch blijft Disney wel trekken ook omdat we nog niet in Epcot en Hollywood studio’s geweest zijn. Maar ik ben bang dat het tegen gaat vallen en dat we bijna nergens in kunnen zonder extra te betalen.
    Ik moet ook nog uitzoeken of het mogelijk is om rise of the resistant en de nieuwe achtbaan van Guadians of the galaxy te rope droppen.

    Is er iemand die al ervaring heeft met Genie + ?

  8. Top | #8
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    94

    Standaard Re: WDW GENIE-optie

    Wij hadden de afgelopen twee weken een Genie plus pas en het werkt perfect! Om 7 uur ‘s ochtends zit je klaar voor de eerste reservering en dan kun je of twee uur na parkopening, óf na afloop van de eerste reservering weer een nieuwe fastpass reserveren. Ik zou zeker weer voor Genie plus gaan, maar van Disney mag het miv 7 of 8 juni 2022 niet meer op van tevoren aangekochte kaarten geboekt worden.

    zo boekten wij dagelijks eerst de meest moeilijk verkrijgbare attractie als eerste en later de makkelijker toegankelijke attracties.
    Laatst gewijzigd door Daffelina; 06-06-22 om 12:03.

  9. Top | #9
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2016
    Berichten
    113

    Standaard Re: WDW GENIE-optie

    Wij gaan waarschijnlijk ook gebruik maken van de genie+ optie. We beslissen dat op de dag zelf. Maar ik lees dat als je vroeg de eerste reservering hebt geplaatst je per dag maar 2 tot 3 keer een reservering kunt plaatsen. Houdt dit in dat je nooit meer keren dan deze 3 kunt reserveren? Of is 4, 5 of meer "fast passes" ook mogelijk?

  10. Top | #10
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    94

    Standaard Re: WDW GENIE-optie

    Oh, nee hoor, wanneer je eerste reservering laat plaatsvindt (Ratatouille zou zomaar op 8pm uit kunnen komen) dan kun je twee uur na parkopening je volgende fp reserveren. Vervolgens na twee uur weer. Wij reserveerden zoveel mogelijk op fp, dus we hadden tussen 9 en 13 uur al snel vier fp’s achter elkaar versleten! Daarna wordt de spoeling wel steeds dunner om iets te kunnen boeken. Sommige attracties zijn binnen 10 minuten uitverkocht wanneer ze om 7pm worden open gezet. Maar je kunt veel meer fo’s tegelijk in je bezit hebben.

    En wanneer je een eerste vroege reservering had (Mickey & Minnie ride om 9.45 uur) dan kun je meteen nadat je eerste fp gescand is weer een volgende reserveren.

    En je mag per dag de attractie maar 1 keer boeken. Dus begin je met een fp voor Toy Story Mania, Dan mag/kan je de rest van de dag geen fp meer voor deze attractie boeken.
    Laatst gewijzigd door Daffelina; 07-06-22 om 20:38. Reden: Woord verkeerd geschreven



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •