Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 18

Onderwerp: Florida anders dan voorheen

  1. Top | #1
    Stamgast mhagman's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    in de buurt van Amsterdam, onder de rook van Schiphol
    Berichten
    157

    Standaard Florida anders dan voorheen

    Lang getwijfeld of ik dit bericht wou plaatsen maar het forum heeft mij in het verleden (en nu nog door de vele contacten hier opgedaan) zoveel gebracht dat ik het toch doe.
    Aanstaande dinsdag 21 december hopen Ronald, Chantal en ik te vertrekken naar Orlando voor een vakantie van 2 weken, een "vlucht" die kant op om de feestdagen niet thuis te hoeven door te brengen want op 16 april van dit jaar is Wim, een half jaar na de diagnose uitgezaaide alvleesklierkanker op 57 jarige leeftijd overleden. Op het moment dat ik had besloten dat ik de feestdagen echt niet thuis wou doorbrengen opende USA zijn grenzen weer, dus dat heb ik maar als een teken beschouwd om te boeken.
    Wij vliegen dinsdag 21 december met Virgin (uitgevoerd door Delta) via een overstap in New York naar Orlando en dan rijden wij met de gehuurde auto naar het Universal Endless Dockside Inn waar wij verblijven tot de 26 december. (de biegjes bedankt voor deze tip)
    Daarna gaan wij van 26 december tot 2 januari cruisen met Royal Caribbean en verblijven dan nog 2 dagen in Orlando om op 4 januari weer terug te vliegen naar huis.
    Alles anders deze Florida vakantie, met zijn 3en, in de winterperiode (ipv in de zomer) geen huis maar een hotel en (in principe) geen blog; ongetwijfeld gaat deze trip naar Florida gepaard met de nodige emoties maar hopelijk maken wij deze reis weer mooie nieuwe herinneringen en kunnen wij zeker terugkijken met een goed gevoel naar de vele mooie reizen die wij met zijn vieren hier hebben gemaakt. Liefs, Mariska

  2. Top | #2
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Florida anders dan voorheen

    Als eerste gecondoleerd met het verlies van Wim. Kan me voorstellen dat het een hele moeilijke tijd is en dat je de 1e kerst zonder hem niet thuis wil blijven.
    Jullie gaan een hele mooie reis maken zie ik. Hoop dat jullie je zinnen kunnen verzetten in Florida!

  3. Top | #3
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Florida anders dan voorheen

    Wat een vreselijk nieuws is dat Mariska ... Fijn dat je op deze manier toch op jullie manier mooie nieuwe herinneringen kunnen maken, ongetwijfeld met vele emoties en veel mooie momenten om naar terug te kijken. Fijn dat je dit hier deelt ! Hele mooie reis gewenst !
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  4. Top | #4
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    871

    Standaard Re: Florida anders dan voorheen

    Mijn welgemeende condoleances. Ik hoop dat jullie toch een mooie reis kunnen maken ongetwijfeld met een traan en een lach. Ik leef met jullie mee.
    Sebring, close to nothing, convenient to everything. :-)

  5. Top | #5
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Florida anders dan voorheen

    Ik had het al op FB vernomen, heel verdrietig... Goed van je dat je de eerste kerst zonder Wim in Florida door gaat brengen. Zal een vakantie met mixed feelings worden...
    Probeer toch te genieten, ook van de mooie herinneringen toen jullie er met zijn 4-en waren.
    Goede reis toegewenst!
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  6. Top | #6
    Florida Groupie sunnyrojo's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Locatie
    Almere, en Villa Maggiore Watersong Davenport
    Berichten
    442

    Standaard Re: Florida anders dan voorheen

    Gecondoleerd en heel veel sterkte toegewenst. Ik kan me voorstellen toch dat het anders is maar ook van deze kant maak er wat moois van!
    Florida 2011, 2013, 2014,2016, 2018 en 2019 augustus en december bezoek onze Villa Maggiore Davenport, augustus 2020, augustus 2021 bezoek onze Villa Maggiore Davenport https://www.maggiorevilla.com/blog/
    2015, 2017, 2020 Westkust USA,

  7. Top | #7
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2012
    Locatie
    groesbeek
    Berichten
    33

    Standaard Re: Florida anders dan voorheen

    Heftig en verdrietig! gaat daardoor ongetwijfeld een hele bijzondere vakantie worden waar jullie hopelijk ook van zullen genieten.

  8. Top | #8
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Florida anders dan voorheen

    Gecondoleerd met jullie verlies. Heftig hoor.
    Maar, ga genieten in Florida en veel mooie herinneringen ophalen van jullie voorgaande reizen met het complete gezin, maar toch ook om mooie nieuwe herinneringen te maken.
    Heel veel sterkte!!!
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  9. Top | #9
    Stamgast mhagman's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    in de buurt van Amsterdam, onder de rook van Schiphol
    Berichten
    157

    Standaard Re: Florida anders dan voorheen

    Bedankt allemaal, we gaan er zeker een mooie reis van maken

  10. Top | #10
    Stamgast
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    maarssen
    Berichten
    162

    Standaard Re: Florida anders dan voorheen

    Gecondoleerd, heel heftig. Je woorden zetten mij aan het denken.
    Er zullen moeilijke momenten zijn, maar ook mooie herinneringen.
    Een fijne vakantie samen toegewenst.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •