Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: VeriFly app American Airlines

  1. Top | #1
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Hoorn NH
    Berichten
    292

    Standaard VeriFly app American Airlines

    Ik denk ik open maar even een topic over de covid app van American Airlines. Elke maatschappij heeft weer een eigen app die ook weer anders heet.
    Als ik de site van AA moet geloven gaat het inchecken voorspoediger als je deze app op je telefoon hebt en aan alle voorwaarden hebt voldaan: Selfie maken, paspoortgegevens invullen, Vaccinatiebewijs uploaden (Ik heb inmiddels gemerkt dat je een afbeelding moet maken van de volledige brief met vaccinatiebewijs van de GGD/GHOR en niet alleen de registratiekaart met de gele balk. Je kunt ook het tweedelige internationale vaccinatiebewijs (een voor elke prik) uploaden wat je via Coronacheck.nl met DigiD kunt aanvragen) en als laatste de gezondheidsverklaring invullen. Als het goed is dan krijg je daarna een vinkje op de app bij Ready to Fly, wat je bij het inchecken kunt laten zien maar wat ook bij AA al is doorgegeven.
    Ik ben tot nu gekomen bij het uploaden van het vaccinatiebewijs en dat ging best snel, kreeg al snel akkoord. Woensdag de test en dan kunnen we het volgende bewijs toevoegen. Ben benieuwd.

  2. Top | #2
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Hoorn NH
    Berichten
    292

    Standaard Re: VeriFly app American Airlines

    Update 10/11: Eigenlijk alles van een leiden dakje, vandaag de Antigeen test gedaan en binnen het uur de uitslag incl. officieel certificaat met paspoortgegevens via de mail ontvangen en gedownload, daarna het formulier in de app ge-upload. Binnen een half uur was het certificaat online beoordeeld en goed bevonden, daarna de eigen verklaring in de app. ingevuld dat je volledig gevaccineerd bent, negatief getest en beschikt over een geldig paspoort. Kort daarna in de app een groen vinkje met het bericht "ready to travel". Ik heb voor de zekerheid alle formulieren ook op papier mee. Dus vrijdag de lucht in!

  3. Top | #3
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.026

    Standaard Re: VeriFly app American Airlines

    Dat is mooi, bedankt voor de update, alles is nu klaar voor vertrek. Nog even een vraag: bij welke organisatie heb je de test gedaan?

  4. Top | #4
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Hoorn NH
    Berichten
    292

    Standaard Re: VeriFly app American Airlines

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door elstars Bekijk Berichten
    Dat is mooi, bedankt voor de update, alles is nu klaar voor vertrek. Nog even een vraag: bij welke organisatie heb je de test gedaan?
    Wij hebben getest bij Coronalab.eu en hebben een sneltest Antigeen gedaan. Als je lid bent van de ANWB krijg je daar ook nog 5 euro korting op een test, wat neerkomt op 34 euro incl. certificaat. Het certificaat hadden wij binnen een uur in de mail en bevat alle gegevens onder andere je paspoortnummer.

  5. Top | #5
    Florida Groupie theovg's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Rotterdam, Netherlands
    Berichten
    290

    Standaard Re: VeriFly app American Airlines

    Bij ons ook alles goed bevonden bij United, vrijdagmorgen om 09.15 de vlucht naar Newark

  6. Top | #6
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.026

    Standaard Re: VeriFly app American Airlines

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bullyleo Bekijk Berichten
    Wij hebben getest bij Coronalab.eu en hebben een sneltest Antigeen gedaan. Als je lid bent van de ANWB krijg je daar ook nog 5 euro korting op een test, wat neerkomt op 34 euro incl. certificaat. Het certificaat hadden wij binnen een uur in de mail en bevat alle gegevens onder andere je paspoortnummer.
    Bedankt voor je reactie. Goede reis gewenst.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •